Poikamme menee syksyllä ekalle vaikka...t.ammattivalittaja
on syntynyt lokakuun lopussa. Läpäisi kaikki koulukypsyystestit ja tuli jo ilmoitus kotiin että on hyväksytty ekalle luokalle. Olisiko parempi jos olisi mennyt vuotta myöhemmin kouluun?
Kommentit (30)
Jopas oli taas aloitus, ammattivalittajallekin erityisen ääliömäinen.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:26"]
En jaksa jankata, kyllä poika syksyllä menee ekalle luokalle.ap
[/quote]
Oli tämä kanssa oikein vuoden keskustelu. Ensin teet epämääräisen aloituksen ja kun asiasta kysellään, et jaksakkaan keskustella siitä...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:01"]
Mitä tyhmää tässä on? eskarissa on paljon lapsia jotka ovat alkuvuonna syntyneet ja ajattelin että monesti loppuvuonna syntyneet menee myöhemmin ekalle.ap
[/quote]
Yksi vanhoista lukiokavereista oli aloittanut koulun vuotta myöhemmin, mutta hän oli syntynyt aivan joulukuun lopulla. Tämä on ainoa tapaus jonka tiedän. Pääsääntöisesti koulu aloitetaan sinä vuonna, kun lapsi täyttää seitsemän vuotta.
Kyllä mä vaan ajattelen kuka muukaan ajattelisi pojan puolesta.ap
Anna sen pojan ajatella itse, silläkin on varmaan jo nyt suuremmat kapasiteetit siihen kuin sinulla.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:38"]
Kyllä mä vaan ajattelen kuka muukaan ajattelisi pojan puolesta.ap
Anna sen pojan ajatella itse, silläkin on varmaan jo nyt suuremmat kapasiteetit siihen kuin sinulla.
[/quote]
Turhaan yrität loukata mua mun älyssäni ei ole vikaa vaikka mulla oppimisvaikeuksia onkin jos jotain olisi niin kai silloin olisin eläkkeellä tms.ap
Mä synnyin marraskuussa vaikka laskettuaika helmikuun alussa. Menin samana vuonna syntyneiden kanssa yhtäaikaa kouluun.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:51"]No mikset sitten ole sillä eläkkeellä, sinnehän sä olet halunnut...[/quote]
Koska en pääse eläkkeelle. Juuri lääkärini kertoi ettei sairauteni riitä eläkkeelle pääsyyn.ap
Höh. Kouluissa on nykyään pehmeä aloitus ja jaetaan porukkaan ikään kuin tasoryhmiin pari ekaa vuotta.
En jaksa jankata, kyllä poika syksyllä menee ekalle luokalle.ap
[/quote]
No mikähän se oli sitten tämänkin aloituksen tarkoitus?!???