Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe ei hyväksy rakastani :(

Vierailija
31.03.2015 |

Olen 24-vuotias mies ja seurustelen vuotta nuoremman miehen kanssa. Mun perhe ei hyväksy kultaani vaan uhkailevat vahingoittavansa häntä jos tuon hänet meille. Siskojen poikaystävät on tervetulleita mutta ei mun rakas.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on joskus. Minullakaan ei hyväksyneet koskaan. Meillä ei ongelma ollut että olisimme samaa sukupuolta (siitä myös minun vanhoilliset vanhemmat olisivat saaneet ihan kamalan pultin ja hävenneetkin kamalasti) vaan että mies oli ulkomaalainen. Joten ei koskaan sitten käyty minun vanhemmilla, enkä suostunut keskustelemaan siitä asiasta heidän kanssaan. Jos aloittivat saarnan aiheesta kun yksin kävin siellä, niin sanoin että jos puheenaihe ei vaihdu, lähden kotiin saman tien. 

Nykyisin ovat kyllä jo hyväksyneet miehen, kun ovat tajunneet ettei se nyt ollutkaan niin paha kuin heidän kaikki ennakkoluulonsa väittivät. Mutta kyllä siihen meni lähes 10 vuotta että hyväksyivät sen verran että suostuivat edes tapaamaan. Itse olin siihenkin valmistautunut etteivät hyväksy koskaan.

Vierailija
2/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eivät hyväksyneet, kun ei ollut tarpeeksi hienossa ammatissa. Suku itse on kouluttamatonta, mutta se on tietenkin eri asia. Ei kannata olla niin riippuvainen lapsuudenperheensä näkemyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kultani puolesta kun vanhemmat on uhanneet vääntää hänen kädet sijoiltaan, lyödä mahaan lujaa ja muuta kauheaa. En ole näistä rakkaalleni kertonut, toivottavasti ei luule että häpeän häntä kun en ikinä meille vie. En oikein tiedä miten tästä kotona puhuisin minulle suututaan heti jos tuon homouttani esiin millään tavalla. Siskotkaan ei auta niiden mielestä olen pervo. :(

Vierailija
4/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Hyvä provoilija ei horise omaa monologiaan vaan huomioi muiden kommentit ja pyrkii dialogiin.

Vierailija
5/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:35"]

Pelkään kultani puolesta kun vanhemmat on uhanneet vääntää hänen kädet sijoiltaan, lyödä mahaan lujaa ja muuta kauheaa. En ole näistä rakkaalleni kertonut, toivottavasti ei luule että häpeän häntä kun en ikinä meille vie. En oikein tiedä miten tästä kotona puhuisin minulle suututaan heti jos tuon homouttani esiin millään tavalla. Siskotkaan ei auta niiden mielestä olen pervo. :(

[/quote]

Kamala :(

Minulla on maailman ihanin sisko(puoli), olin kerran rakkaani kanssa meillä, ja juonut isäni joka tuli kotiin yllättäen (ei pitänyt tulla) yritti käydä tyttöystäväni kimppuun ja rakas sisko meni väliin. Itse tulin juuri sillon huoneeseen , ja muistan varmaan ikuisesti miten isä heitti siskon seinään, siis hän oikeasti lensi melkein kaksi metriä, pieni nainen kun on ja isä(puolensa) lähes kaksimetrinen. Kaikki juostiin vaan karkuun sieltä eikä koskaan menty takas. 

Vierailija
6/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Luin kyllä teidän kommentit mutta mun ongelma ei ole niinkään tuo hyväksynnän puute vaan väkivallalla uhkailu. Ruokatunti loppuukin sopivasti niin lähden teitä häiritsemästä.

Vierailija
7/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun rakas ja sun elämä joten eipä perheelle jää oikein muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä tai painua hevonvittuun ulisemasta. Kaikki uhkailut vaan poliisille niin sillä niistäkin pääsee.

Vierailija
8/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:48"]

Ok. Luin kyllä teidän kommentit mutta mun ongelma ei ole niinkään tuo hyväksynnän puute vaan väkivallalla uhkailu. Ruokatunti loppuukin sopivasti niin lähden teitä häiritsemästä.

[/quote]

Kuulostaa pahalta toi sun tilanne. Ehkä kannattais sille poikakaverille kuitenkin kertoo ettei vaan erehdy tulemaan teille kylään! Toivottavasti tulet vielä lukemaan vastauksia ja kommentoimaan, täällä on aina joku ilkeä huutelemassa provoa, ei niistä kannata välittää.

Vierailija
9/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdistuuko uhkaukset vain poikaystävääsi, oletko itse turvassa? Minä olisin kyllä varuillani omastakin puolesta.

Vierailija
10/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaisin tekeväni rikosilmoituksen jos typerä suunsoitto jatkuisi

Vierailija
11/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:44"]

Paska provo. Hyvä provoilija ei horise omaa monologiaan vaan huomioi muiden kommentit ja pyrkii dialogiin.

[/quote]

Hanki itsellesi psykologi

Vierailija
12/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jätkäkaverin vanhemmat on aika samanlaisia. Ei ne mun faneja ollut ennenkään mutta kun ''tartutin homouteni'' niiden poikaan ne alkoi vihaamaan mua.

Vierailija
13/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailee itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan