Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppimerkki Kaksoset

Vierailija
19.12.2021 |

Onko teillä muilla Kaksosilla kaksi persoonaa, jotka ovat suunnilleen vastakohdat toisilleen, ja ovat esillä suunnilleen saman verran? Koetko tämän vahvuudeksesi vai heikkoudeksesi? Mulle se on ollut enemmän heikkous, vaikka vähän vahvuuskin. Mitä tehdä että se olisi enemmän vahvuus?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku sairaus? Bipo tai vastaava?

Vierailija
2/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni ole dissosiatiivista häiriötä, bipoa tms. Olen kuullut, että osalla Kaksosista on tällainen kaksijakoinen persoona. Mulla se ainakin on. T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää, kun löysin tasaisen miehen. T. Kaksoset

Vierailija
4/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kertoa, mutta jos luulet olevasi kaksonen, olet todennäköisesti härkä. Sorry. Kaikkien merkkien paikat ovat vaihtuneet ovat vaihtuneet. Nyt vaan etsimään härkämäisiä piirteitä. Eiköhän niitäkin löydy, jos oikein kaivelee.

Vierailija
5/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tavalla, että mulla on äärettömän fiksu työminä ja sitten se rennompi kotiminä.

Moni työkalu ei ehkä tunnustaisi minua vapaalla.

Ja on rasittavaa välillä, kun ymmärrän useimpien ihmisten kannat mihin tahansa asiaan, ja kun en halua mennä kenenkään puolelle missään, niin hmm.

Mutta toisaalta. Oon ehdoton joissain asioissa.

Vierailija
6/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on usein kaksinaamainen. Mulla on ollut kolme kaksoismiestä ja tunnistan ap:n kuvaaman ilmiön. Kyllä. Heillä on kaksi eri persoonaa, mutta vain yhdellä oli diagnoosi.

Vierailija
7/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä voi olla eri rooleja eri tilanteissa, ei siinä ole mitään outoa. Sairaudet on sitten eri asia.

Vierailija
8/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaksosen tunnen hänestä ei tiennyt oliko hän lintu vai kala … vai lentokala…

Eihän siitä suhteesta mitään sellaisen miehen kanssa tullut 😫

Vierailija
9/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillä tavalla, että mulla on äärettömän fiksu työminä ja sitten se rennompi kotiminä.

Ja on rasittavaa välillä, kun ymmärrän useimpien ihmisten kannat mihin tahansa asiaan, ja kun en halua mennä kenenkään puolelle missään, niin hmm.

Moni työkalu! :D

Vierailija
10/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen on usein kaksinaamainen. Mulla on ollut kolme kaksoismiestä ja tunnistan ap:n kuvaaman ilmiön. Kyllä. Heillä on kaksi eri persoonaa, mutta vain yhdellä oli diagnoosi.

Mutta kun en mä oo kaksinaamainen. Ne vaan molemmat on ihan mua, en voi sille mitään. En tee sitä tahallaan enkä juonittele. T: AP

Vierailija
11/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen tykkää panna kaikkia vaikka olisi suhteessa itse.

Vierailija
12/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, taitaa olla. Se mikä näkyy ulospäin ei ole koko totuus. Molemmat puolet on kuitenkin hyvin kohtuullisia, eikä mitään ääripäisiä.

Vierailija
13/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voin samaistua moneen tuossa. Musta kans tuntuu, että koska mulla on suunnilleen joka asiaan olemassa kaksi erilaista näkökantaa, se ajaa miettimään asioita laajemmin, ja samalla ymmärtämään, miksi jonkun muun mielipide on mitä on. Toisaalta vaikeaa sitten tehä ite päätöksiä. T: AP

Vierailija
14/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Meillä kaikilla on eri tilanteissa eri rooleja ja meissä on monia puolia. Minkään höpöstelyhuuhaan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

P. S. Että ihmisiä olisi vain 12 erilaista tyyppiä, heh. Meillä kaikilla on omat geenimme ja kasvualustamme.

Vierailija
15/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen tykkää panna kaikkia vaikka olisi suhteessa itse.

Osa kyllä ei kaikki. Kaikista horoskooppimerkeistä on ilkeitä stereotypioita: Leijonat on mahtipontisia narsisteja, Jousimiehet juoppoja, Skorpionit tunteettomia pistelijöitä, jne.

Vierailija
16/31 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Meillä kaikilla on eri tilanteissa eri rooleja ja meissä on monia puolia. Minkään höpöstelyhuuhaan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

P. S. Että ihmisiä olisi vain 12 erilaista tyyppiä, heh. Meillä kaikilla on omat geenimme ja kasvualustamme.

Arvaa vaan, mä oon ihan samaan aikaan samaa mieltä sun kanssa, ja samalla sitä mieltä, että horoskooppimerkeissä on useimmiten jotaa perääkin. :D Eli taas: mulla on kaksi mielipidettä, enkä maha sille mitään, eikä se tässä tapauksessa haittaakaan mua. T: AP

Vierailija
17/31 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on nouseva kaksonen?

Vierailija
18/31 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kahta persoonaa. Olen ♊️

Vierailija
19/31 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä niinkin voi luulla että on kaksi persoonaa. Ei se kerro muuta kuin että persoonani on joustava.

Vierailija
20/31 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaksosmies on kaksinaamainen ja heitä on ollut kolme, joista jokaisella on kaksi eri persoonaa, mutta vain yhdellä on diagnoosi, niin montako persoonaa heillä on yhteensä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän