Horoskooppimerkki Kaksoset
Onko teillä muilla Kaksosilla kaksi persoonaa, jotka ovat suunnilleen vastakohdat toisilleen, ja ovat esillä suunnilleen saman verran? Koetko tämän vahvuudeksesi vai heikkoudeksesi? Mulle se on ollut enemmän heikkous, vaikka vähän vahvuuskin. Mitä tehdä että se olisi enemmän vahvuus?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Meillä kaikilla on eri tilanteissa eri rooleja ja meissä on monia puolia. Minkään höpöstelyhuuhaan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
P. S. Että ihmisiä olisi vain 12 erilaista tyyppiä, heh. Meillä kaikilla on omat geenimme ja kasvualustamme.
Arvaa vaan, mä oon ihan samaan aikaan samaa mieltä sun kanssa, ja samalla sitä mieltä, että horoskooppimerkeissä on useimmiten jotaa perääkin. :D Eli taas: mulla on kaksi mielipidettä, enkä maha sille mitään, eikä se tässä tapauksessa haittaakaan mua. T: AP
Mutta ymmärrät varmaan, että jos on eri mielipide eri seurassa, niin sua voidaan pitää kaksinaamaisena tai tuuliviirinä?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kertoa, mutta jos luulet olevasi kaksonen, olet todennäköisesti härkä. Sorry. Kaikkien merkkien paikat ovat vaihtuneet ovat vaihtuneet. Nyt vaan etsimään härkämäisiä piirteitä. Eiköhän niitäkin löydy, jos oikein kaivelee.
Ei niin yhtäkään härän piirrettä löydy. Härän kanssa olen ollut naimisissa. Ei paljon rumempaa, hitaampaa, tyhmempää, ilkeämpää, ahneempaa ihmistä saa etsiä ja sängyssä maailman surkeimpia. Huonoin rakastaja ikinä.
Mikä horoskooppi olette Oikeasti ?
https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/mika-horoskooppimerkki-oi…
Kaksoset on kuin avoimia kirjoja, sanoisin erittäin yksiulotteisiksi. Kun tutustuu kaksoseen sieltä ei todellakaan ole tulossa mitään toista persoonaa esille. Kaksonen jos joku on juuri sitä miltä näyttää ja miten itseään ilmaisee.
TOINEN asia on sitten se että IHAN JOKAISELLA on erilaisia moodeja, erilaisia fiiliksiä, erilaiset tyäroolit, kotiroolit jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset on kuin avoimia kirjoja, sanoisin erittäin yksiulotteisiksi. Kun tutustuu kaksoseen sieltä ei todellakaan ole tulossa mitään toista persoonaa esille. Kaksonen jos joku on juuri sitä miltä näyttää ja miten itseään ilmaisee.
TOINEN asia on sitten se että IHAN JOKAISELLA on erilaisia moodeja, erilaisia fiiliksiä, erilaiset tyäroolit, kotiroolit jne.
Niin, tässä mennään nyt siihen klassiseen kaksosharhaan. Luulet lukevasi kuin avointa kirjaa, luulet tuntevasi. Kohta yllätyt.
Oinaat on narsistisia, ja narsisti syyttikin horoskooppimerkkiä pahuudestaan.
Onko muut siitepölyallergikot kevätvauvoja, joita on nukutettu vaunuissa ulkona vastasyntyneinä?
Sain karmeita hallusinaatioita allergialääkkeistä lapsena ja nuorena ja varmaan antoi oudon vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kertoa, mutta jos luulet olevasi kaksonen, olet todennäköisesti härkä. Sorry. Kaikkien merkkien paikat ovat vaihtuneet ovat vaihtuneet. Nyt vaan etsimään härkämäisiä piirteitä. Eiköhän niitäkin löydy, jos oikein kaivelee.
Sen sijaan, että tulet tänne viisastelemaan, voisit ottaa selvää, että kyse on eri astrologian suuntauksesta. Sideerinen astrologia perustuu tähdistöjen sijaintiin, trooppisen astrologian lähtökohtana on kevätpäiväntasaus ja vuodenajat.
Kumpikaan ei ole sen enempää oikea tai väärä. Täällä lännessä on perinteisesti harrastettu trooppista ja idässä sideeristä. Mutta kuka tahansa saa tietysti opiskella mitä tahansa astrologian haaraa ihan vapaasti. Tekemäsi "korjaukset" johtuvat kuitenkin vain ja ainoastaan tietämättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että tulet tänne viisastelemaan, voisit ottaa selvää, että kyse on eri astrologian suuntauksesta. Sideerinen astrologia perustuu tähdistöjen sijaintiin, trooppisen astrologian lähtökohtana on kevätpäiväntasaus ja vuodenajat.
Kumpikaan ei ole sen enempää oikea tai väärä. Täällä lännessä on perinteisesti harrastettu trooppista ja idässä sideeristä. Mutta kuka tahansa saa tietysti opiskella mitä tahansa astrologian haaraa ihan vapaasti. Tekemäsi "korjaukset" johtuvat kuitenkin vain ja ainoastaan tietämättömyydestä.
No mitäpä luulet? Tietenkin mammat harjoittaa SIIDERISTÄ astrologiaa!
Mä luulen, että Kaksosten joustavuus ja mukautumiskyky näyttävät siltä, että olisi useampi persoona samassa yksilössä. Kaksoset on ollut kokemukseni mukaan muuntautumiskykyisin ja ui kuin kala vedessä eri tilanteissa.
Mä tunnen useammankin Kaksosen joille on tämän tyyppinen kaksijakoinen persoona. Eikä mitään psykiatrista sairautta