JEEEEEEEE! Helteet tulevat keskiviikkona!
Tänne jopa 26!!! JES, JES, JES!!
Kommentit (15)
Ihanaa ♡ nautin lämmöstä ihan kympillä aina kun sitä vaan on, saisi olla minun puolesta vaikka kunnon helteet toukokuusta elokuuhun.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:36"]
Ihanaa ♡ nautin lämmöstä ihan kympillä aina kun sitä vaan on, saisi olla minun puolesta vaikka kunnon helteet toukokuusta elokuuhun.
[/quote]
Tähän!! ap
Kunnon ilmastoinnista kotona on kyllä suuri ilo!!
Haista ap vittu tuon hehkutuksesi kanssa. Mun puolesta sais olla 20 astetta pakkasta ympäri vuoden. Muuttaisin saatana siperiaan, jos sielä olis edes välttävä koulu lapsille. Mä karjum muksuillekin koko pitkän kesän, kun on vaan NIIN paha olla jatkuvasti. Oon kun jekyl ja hyde, lämpötilojen mukaan. Mieskin on alkanut vihaamaan ennen niin rakasta kesäänsä, kun ei saa edes sormella koskea vaimoonsa ennen lokakuuta. Vauvaa en suostu ottamaan syliin. Että joo, haistakaa paska vaan helleintoilijat, kun muut kärsii!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:40"]
[/quote]
Tähän!! ap
[/quote]
Siis täh? Ensin sä kiljut JEEEEEE! kun helteet tulee ja sitten kehut ilmastoinnin ihanuutta. Ethän sä(kään) silloin siitä helteestä ja lämmöstä nauti..
liikaa mulle. max parikymmentä ja leuto tuuli kiitos. kestän kesän kun sen jälkeen tulee ihana syksy. silloin herään eloon joka vuosi. sylsy ❤
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Tähän!! ap
[/quote]
Siis täh? Ensin sä kiljut JEEEEEE! kun helteet tulee ja sitten kehut ilmastoinnin ihanuutta. Ethän sä(kään) silloin siitä helteestä ja lämmöstä nauti..
[/quote]
Haloo!!
NAUTIN helteistä ulkona, aurinkoa, lämpöä, rantsua, uimista, ihanaa hellettä! Ulkoilmaelämää. Mutta en kai mä halua paistua kotona sisällä!! Yöllä on ihana kun voi säätää ilman niin viileäksi kuin haluaa. ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Tähän!! ap
[/quote]
[/quote]
Haloo!!
NAUTIN helteistä ulkona, aurinkoa, lämpöä, rantsua, uimista, ihanaa hellettä! Ulkoilmaelämää. Mutta en kai mä halua paistua kotona sisällä!! Yöllä on ihana kun voi säätää ilman niin viileäksi kuin haluaa. ap
[/quote]
Mee vittuun ämmä
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Tähän!! ap
[/quote]
[/quote]
Haloo!!
[/quote]
Et siis kestä helteitä yhtään! :D
Oliskin ilmastointi mut ei. Mun kotiin paistaa aurinko iltapäivästä auringonlaskuun asti ja tässä vanhassa kerrostalossa oikeesti tukehtuu. En tykkää yhtää olla helteellä ulkona mutta ei tässä kämpässäkään voi olla. Viime kesä oli helvetti alkukesää lukuunottamatta
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:44"]
Haista ap vittu tuon hehkutuksesi kanssa. Mun puolesta sais olla 20 astetta pakkasta ympäri vuoden. Muuttaisin saatana siperiaan, jos sielä olis edes välttävä koulu lapsille. Mä karjum muksuillekin koko pitkän kesän, kun on vaan NIIN paha olla jatkuvasti. Oon kun jekyl ja hyde, lämpötilojen mukaan. Mieskin on alkanut vihaamaan ennen niin rakasta kesäänsä, kun ei saa edes sormella koskea vaimoonsa ennen lokakuuta. Vauvaa en suostu ottamaan syliin. Että joo, haistakaa paska vaan helleintoilijat, kun muut kärsii!
[/quote]
Nyt jo on ollut hienot avoautokelit useasti -saati nyt kun kunnon kesä vasta tulee, ahh! :)
Ilmastointi on muuten keksitty... newsflash.
Onneksi jotkut tykkää...