Nuori nainen täällä kyselee oudosta orgasmista??
Sain orgasmin kovassa pissahädässä!!! Eli oli hirveä hätä ja odotin pääsyä vessaan. Ja yllättäen alkoi orgasmi. Hyvä ettei pissit pääsyt housuun, kun niin supisteli ihanasti. Pikkarit kastuivat, mutta ei pissasta. Iik, mitä tämä on? Tekisi mieli pidättää taas ja kokeilla onnistuisiko..
Kommentit (18)
sillä noita mäkin koen usein! :) Joskus oikein panttaan vessaan menoa, kun on niin kiva pidättää. ;) Lähes päivittäin siis, et suinkaan ole ainut "ongelmasi" kanssa.
Joskus, kun kakantaa ja on tulossa oikein iso jööti, niin tuntuu hyvältä. Ei kuitenkaan orgasmia tule.
Kun pissaa pidättelee, supistaa tahdonalaisesti paikkojaan ja voi tulla orkku. Olen saanut juostessa ja unissa eli aika helposti.
saatko melkein orgasmin kakalla tulipuheeksi tyttöystäväni istui kakalla hän sai orgasmin mistä se johtuu onko kenelläkään vastaavia kokemuksia
Saan usein orgasmin bussissa, kun penkki tärisee. Osaan jo valita sellaisen penkin, joka tärisee eniten.
on minulla kokemus kakka orgasmista istuin kakalla sain orgamin eli lasti valui samoihin aikoihin onko kenelläkään kohtalonais tovereilla käynyt niin ongelmani on aika ihana ja mukava
Saan orkun istuessa, kun puristan reidet tiukasti yhteen ja nostelen jalkoja vuoroin varpaiden varaan ja vuoroin kantapään päälle. Kiva tehä esim. bussissa tai työpaikalla. Voi tehä suht huomaamattomasti.
Yksi työntekijäni sai orkun herkästi jos hänelle huomautettiin töissä tai siis toruttiin. Aika jännä. En valitettavasti tiennyt sitä ennen kuin hän oli lähtenyt meiltä pois. Samoin en tiennyt, että hän etsi minua kaupungilla erittäin lyhyessä hameessa ja pillu märkänä. Senkin sain tietää jälkikäteen... miksi te naiset pihtaatte tietoa?
on minulla kokemusta kakka orgasmista kuin tuolla edellisellä eli jos on tulossa iso jööti saan sen jälkeen orgasmin se tuntuu ihan kivalle eli ainetta valuu kakkaamisen jälkeen
Se johtuu paineesta, jonka täysi virtsarakko aiheuttaa. Ja kun pidättelet vielä kovasti, puristelet samalla lihaksia jotka vaikuttaa orgasmin saamiseen.
Sama ilmiö on kun peräsuoli on täynnä, sekin luo painetta, ja peppuorgasmi on myös mahdollinen.
oletko saanut sitten orgasmin kakkaamisen aikana ja tuo peppuorgasmi olisi kiva kokea se
Alle 20-vuotiaana sain helposti pienen orgasmin, suurin piirtein pikkareiden kangasta rapsuttamalla!
Aikuisena orgasmit ovat kuitenkin intensiivisempiä ja niihin liittyy enemmän tunnetta. Äkillinen paine voi muistuttaa seksistä, mutta tunne ei purkaudu itsestään. Tietysti on mahdollista, että paineen luoma ärsyke aiheuttaa orgasmin - mikään järisyttävä se ei voi olla, mutta orgasmi kuitenkin, jos kerran tapahtuu purkautumista. Täytyyhän sen jotenkin purkautua...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2012 klo 23:02"]
Joskus, kun kakantaa ja on tulossa oikein iso jööti, niin tuntuu hyvältä. Ei kuitenkaan orgasmia tule.
[/quote]
Sinulla on luultavasti taipumus saada iso orgasmi helposti anaaliyhdynnyssä.
Tätä taitoa ei kaikille naisille suoda.
Se on paljon isompi orgasmi kuin normaalisti saatava, mutta se on myös koukuttava. Alat luultavasti vaatimaan siltä mieheltä säännöllistä anaaliseksiä, kenen kanssa saat ensimmäisen kerran tuon anaaliorgasmin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:40"]
Sama ilmiö on kun peräsuoli on täynnä, sekin luo painetta, ja peppuorgasmi on myös mahdollinen.
[/quote]
http://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-to-anal-sex-for-women.pdf
Minä saan ihan ilman mitään muutaman kerran päivässä, jos en ole saanut seksiä pitkään aikaan. Tämä "vaiva" on ollut minulla viistoistavuotiaasta saakka.