Walking dead finaali 30.3. keskustelu!
Tänne jännittämään ja keskustelemaan muutkin katsojat kanssani!
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:04"]Michonne on lälly nykyään, mut eiköhän sieltä tokene kun sudet tulee.
[/quote] Pistihän se miekkansa takaisin selkään lopputekstien jälkeen :)
Minustakin hahmoja on aivan liikaa. Jos saisin päättää, karsisin tuosta "perheestä" pois rositan, taran, maggien ja glennin. Laimeita hahmoja.
Miksi Carolin pitäisi muka kaveerata Michonnen kanssa? Eivät selvästikään tule toimeen keskenään ja ovat ihan erilaisia ihmisiä, ei Carolilla ole mitään velvollisuutta esimerkiksi auttaa Michonnea, jos vaihtoehtona on molempien kuolema tai Carol pääsee karkuun. Sama juttun Glennin ja oikeastaan kenen tahansa muun kuin Rickin ja Darylin kanssa, ei sitä kiinnosta ne muut. Darylia rakastaa ja Rickiä kunnioittaa, mitä muuta siltä pitäisi velvoittaa?
Tara, Maggie ja Rosita voisivat potkaista tyhjää, pliisuja hahmoja kaikki. Glennissä saattaa olla vielä potentiaalia, mutta eiköhän Glennkin lähde piakkoin sarjasta ikään kuin pesäpallo konsanaan.
Daryl pääsee kohta tappolistalleni jos ei lopeta tuota ärsyttävää vikinää ja marttyyrimeininkiä. Oli hyvä että Aaron sanoi hänelle "suorat" sanat ja vähän herätteli. Sasha voi kehittyä vielä vaikka mihin suuntaan.
Nicholas on selvä red shirt, eli hänet säästettiin että saisi kuolla mässäilevän kuoleman jossain vaiheessa, mahdollisesti sen jälkeen kun on korjannut virheensä ja pyydellyt sankaripuheen oheessa anteeksi.
Michonne on tosiaan ihastunut Rickiin, ihan selvästi. Olin ensin ihan varma että niiden välille tulee jotain, mutta sitten Jessie astui kuvioihin.
Nicholas on paskakikkare jonka henkiinjäämistä Glenn katuu.
Harmi vaan kun Glennin päivät on vähissä. Niitä harvoja alusta asti olleita. Darylin, Carolin ja carlin lisäksi. Tietty Rick myös. Ei taida muita olla. Toisaalta Glenn on ainut aasialaista alkuperää. Mustia on nyt monta, lattareitakin useampi.
Sama mies nainen jakaumassa. Pitävät siinäkin tasapainoa.
Glenn oli hyvä hahmo ennen tylsää Gleggie paritusta :/ Oli yksi lempapreistani
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:58"]
Toivottavasti Carolin ja Darylin välille ei tule mitään. Pidän molemmista hahmoista, mutta minusta Carol on turhan laskelmoiva, kylmä ja manipuloiva ihminen Darylille, jolla on selkeästi oma minäkuva ihan hakusessa. Ei ja ei, miellään Darylia ei sotkettaisi mihinkään ihmissuhteeseen ennen kuin löytää itsensä ja saa paremman itsetunnon.
[/quote]
Carol on uskomattoman laskelmoiva juonittelija, mä en tajua miten ihmiset ei näe sitä vaan pitävät sitä jonain supercoolina tyyppinä. Se on juonitellut aina Rickiä vastaan, yritti mm. saada Darylin jättämään Rickin, tappoi ne kaksi tyyppiä siellä vankilassa ja kun Tyreese hermostui siitä Rickille ja kun ne pieksivät toisiaan se ei sanonut mitään vaan väänteli vaan käsiään ja katsoi vieressä, oli vihainen Ricklle kun se ei löytänyt sen tytärtä etsinnöistä huolimatta, etsinnöistä joihin se ei itse vaivautunut osallistumaan vaan pyykkäs ja teki ruokaa siellä farmilla, sanoi Carlille ettei se saa kertoa isälleen niistä puukkotunneista mitä se piti lapsille....
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:16"]Tara, Maggie ja Rosita voisivat potkaista tyhjää, pliisuja hahmoja kaikki. Glennissä saattaa olla vielä potentiaalia, mutta eiköhän Glennkin lähde piakkoin sarjasta ikään kuin pesäpallo konsanaan.
Daryl pääsee kohta tappolistalleni jos ei lopeta tuota ärsyttävää vikinää ja marttyyrimeininkiä. Oli hyvä että Aaron sanoi hänelle "suorat" sanat ja vähän herätteli. Sasha voi kehittyä vielä vaikka mihin suuntaan.
Nicholas on selvä red shirt, eli hänet säästettiin että saisi kuolla mässäilevän kuoleman jossain vaiheessa, mahdollisesti sen jälkeen kun on korjannut virheensä ja pyydellyt sankaripuheen oheessa anteeksi.
[/quote]Maggie synnyttää ensin ja jää sitten hoitamaan Alexandriaa presidenttinä. Nicholas kostaa Glennin kuoleman tai ainakin kasvattaa parit senjälkeen ja yrittää jotain. Susien johtaja on selvästi nainen, voi olla jollekkin sukua niinku esim. sille tytölle. Johtaja Narttu voi olla joku jo kuollut tyypin näköinen siis sama näyttelijä. Ja Rickin kanssa on sitten vähä sutinaa(okei vähän yli meni loppu).
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:04"]
Mä tykkään Carolista. Olen varmaan ainoa.
Tosi hyvät kaks viimesintä jaksoa!
[/quote]
Joo siis minäkin pidän Carolista, mutta harmittaa kun se on vähän tuollainen kieroilija. Jossain vaiheessa joku hoksaa ja hänet karkoitetaan taas. :/ Tai ainakaan kukaan ei enää luota häneen
[/quote]
Sietääkin olla luottamatta. Varmasti pistäisi kylmäksi kenet tahansa (ei ehkä Rickiä, Carlia tai Darylia) jos tuntee että nöin toiminalla pääsee siitä mistä aita on matalin.
Rickillä on paha PTSD :/ Onneksi tässä jaksossa sai vähän kiinni omasta järjestään.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:36"]
Rickillä on paha PTSD :/ Onneksi tässä jaksossa sai vähän kiinni omasta järjestään.
[/quote]
Sashalla kans.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:58"]
Toivottavasti Carolin ja Darylin välille ei tule mitään. Pidän molemmista hahmoista, mutta minusta Carol on turhan laskelmoiva, kylmä ja manipuloiva ihminen Darylille, jolla on selkeästi oma minäkuva ihan hakusessa. Ei ja ei, miellään Darylia ei sotkettaisi mihinkään ihmissuhteeseen ennen kuin löytää itsensä ja saa paremman itsetunnon.
[/quote]
Carol on uskomattoman laskelmoiva juonittelija, mä en tajua miten ihmiset ei näe sitä vaan pitävät sitä jonain supercoolina tyyppinä. Se on juonitellut aina Rickiä vastaan, yritti mm. saada Darylin jättämään Rickin, tappoi ne kaksi tyyppiä siellä vankilassa ja kun Tyreese hermostui siitä Rickille ja kun ne pieksivät toisiaan se ei sanonut mitään vaan väänteli vaan käsiään ja katsoi vieressä, oli vihainen Ricklle kun se ei löytänyt sen tytärtä etsinnöistä huolimatta, etsinnöistä joihin se ei itse vaivautunut osallistumaan vaan pyykkäs ja teki ruokaa siellä farmilla, sanoi Carlille ettei se saa kertoa isälleen niistä puukkotunneista mitä se piti lapsille....
[/quote]Carol tekee mitä täytyy. Vankilassa oli flunssa epidemia ja Rickistä ei ollut päättämään mitään. Selviytyminen on tärkeintä ei se, että annetaan ihmisten kitua ja varmasti kuolevat käyttäisi vähiä resursseja ja poltetaan saastuneet. Tottakai lapsille opetetaan mitä pitää tehdä.
Carol on selviytyjä. Selvisi miehensä hyväksikäytöstä ja selvinnyt zompimaailmanlopusta. Haluaa että muutkin selviää ja tietää keiden seurassa selviydytään. Vaikeita valintoja, kiltit ei selviä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:34"]
[/quote]
Joo siis minäkin pidän Carolista, mutta harmittaa kun se on vähän tuollainen kieroilija. Jossain vaiheessa joku hoksaa ja hänet karkoitetaan taas. :/ Tai ainakaan kukaan ei enää luota häneen
[/quote]
Sietääkin olla luottamatta. Varmasti pistäisi kylmäksi kenet tahansa (ei ehkä Rickiä, Carlia tai Darylia) jos tuntee että nöin toiminalla pääsee siitä mistä aita on matalin.
[/quote]
Se hetki kun Scarol kompastuu omaan näppäryyteensä ja päätyy uudestaan häädetyksi tai muuten zombinruuaksi tulee olemaan hieno. Tiedä vaikka ne wolfssit nappaa sen ja sitoo sen puuhun odottamaan loppuansa niin kuin se uhkas sitä poikaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:36"]
[/quote]
Sashalla kans.
[/quote]Mut Jeesus auttaa. Niin jenkkii niin jenkkii. Eivät voineet kuvata oikeassa kirkossa vaan rakensivat kirkon... Ei oikeassa kirkossa saa tappaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:58"] Toivottavasti Carolin ja Darylin välille ei tule mitään. Pidän molemmista hahmoista, mutta minusta Carol on turhan laskelmoiva, kylmä ja manipuloiva ihminen Darylille, jolla on selkeästi oma minäkuva ihan hakusessa. Ei ja ei, miellään Darylia ei sotkettaisi mihinkään ihmissuhteeseen ennen kuin löytää itsensä ja saa paremman itsetunnon. [/quote] Carol on uskomattoman laskelmoiva juonittelija, mä en tajua miten ihmiset ei näe sitä vaan pitävät sitä jonain supercoolina tyyppinä. Se on juonitellut aina Rickiä vastaan, yritti mm. saada Darylin jättämään Rickin, tappoi ne kaksi tyyppiä siellä vankilassa ja kun Tyreese hermostui siitä Rickille ja kun ne pieksivät toisiaan se ei sanonut mitään vaan väänteli vaan käsiään ja katsoi vieressä, oli vihainen Ricklle kun se ei löytänyt sen tytärtä etsinnöistä huolimatta, etsinnöistä joihin se ei itse vaivautunut osallistumaan vaan pyykkäs ja teki ruokaa siellä farmilla, sanoi Carlille ettei se saa kertoa isälleen niistä puukkotunneista mitä se piti lapsille.... [/quote]Carol tekee mitä täytyy. Vankilassa oli flunssa epidemia ja Rickistä ei ollut päättämään mitään. Selviytyminen on tärkeintä ei se, että annetaan ihmisten kitua ja varmasti kuolevat käyttäisi vähiä resursseja ja poltetaan saastuneet. Tottakai lapsille opetetaan mitä pitää tehdä. Carol on selviytyjä. Selvisi miehensä hyväksikäytöstä ja selvinnyt zompimaailmanlopusta. Haluaa että muutkin selviää ja tietää keiden seurassa selviydytään. Vaikeita valintoja, kiltit ei selviä.
[/quote]
Vähiä resursseja, niin kuin se iso tynnyrillinen juomavettä minkä se kaato vihoissaan siinä vankilan pihalla kun sitä alko kuumottamaan ne murhat.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se hetki kun Scarol kompastuu omaan näppäryyteensä ja päätyy uudestaan häädetyksi tai muuten zombinruuaksi tulee olemaan hieno. Tiedä vaikka ne wolfssit nappaa sen ja sitoo sen puuhun odottamaan loppuansa niin kuin se uhkas sitä poikaa.
[/quote]todennäköinen kuolema. Mutta odotan mitä se sanoo siinä tilanteessa sille "nartulle", jotain niin jäätävä, et ihan sama et sä tapat mut mä tunnen vielä pahempia ihmisiä ja niillä on aseita ja sä kuolet.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]todennäköinen kuolema. Mutta odotan mitä se sanoo siinä tilanteessa sille "nartulle", jotain niin jäätävä, et ihan sama et sä tapat mut mä tunnen vielä pahempia ihmisiä ja niillä on aseita ja sä kuolet.
[/quote]Rick oli cool. "mä mietin, kuinka monta teikäläistä mun pitää tappaa, jotta mä voin pelastaa teidät". Suorana katoin ja Twitter räjähti ja mä itkin ja nauroin ja olin valmiina kapinaan.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:58"] Toivottavasti Carolin ja Darylin välille ei tule mitään. Pidän molemmista hahmoista, mutta minusta Carol on turhan laskelmoiva, kylmä ja manipuloiva ihminen Darylille, jolla on selkeästi oma minäkuva ihan hakusessa. Ei ja ei, miellään Darylia ei sotkettaisi mihinkään ihmissuhteeseen ennen kuin löytää itsensä ja saa paremman itsetunnon. [/quote] Carol on uskomattoman laskelmoiva juonittelija, mä en tajua miten ihmiset ei näe sitä vaan pitävät sitä jonain supercoolina tyyppinä. Se on juonitellut aina Rickiä vastaan, yritti mm. saada Darylin jättämään Rickin, tappoi ne kaksi tyyppiä siellä vankilassa ja kun Tyreese hermostui siitä Rickille ja kun ne pieksivät toisiaan se ei sanonut mitään vaan väänteli vaan käsiään ja katsoi vieressä, oli vihainen Ricklle kun se ei löytänyt sen tytärtä etsinnöistä huolimatta, etsinnöistä joihin se ei itse vaivautunut osallistumaan vaan pyykkäs ja teki ruokaa siellä farmilla, sanoi Carlille ettei se saa kertoa isälleen niistä puukkotunneista mitä se piti lapsille.... [/quote]Carol tekee mitä täytyy. Vankilassa oli flunssa epidemia ja Rickistä ei ollut päättämään mitään. Selviytyminen on tärkeintä ei se, että annetaan ihmisten kitua ja varmasti kuolevat käyttäisi vähiä resursseja ja poltetaan saastuneet. Tottakai lapsille opetetaan mitä pitää tehdä. Carol on selviytyjä. Selvisi miehensä hyväksikäytöstä ja selvinnyt zompimaailmanlopusta. Haluaa että muutkin selviää ja tietää keiden seurassa selviydytään. Vaikeita valintoja, kiltit ei selviä.
[/quote]
Ei, vaan Carol tekee niin kuin huvittaa. Siellä vankilassa oli se johtoryhmä jossa se oli itsekin jäsenenä, tuo ryhmä teki yhdessä päätökset. Mutta se ei sopinut Carolille joka lähti sooloilemaan. Sama niiden asetuntien kanssa lapsille, pointti oli siinä että Carolin täytyi taas tehdä niin kuin itse huvittaa ja vieläpä pyysi Carlia salaamaan asioita isältään.
Ja Carolin mieshän kuoli zombinpuremaan, eli suoranaisesti se ei itse irrottautunut miehestään. Sanoi vieläpä epäilleensä aina että se ukko tulee ahdistelemaan niiden tytärtä muttei silti pystynyt lähtemään suhteesta vaikka oma lapsi oli vaarassa joutua hyväksikäytön uhriksi.
[/quote]