Walking dead finaali 30.3. keskustelu!
Tänne jännittämään ja keskustelemaan muutkin katsojat kanssani!
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:25"]Kertookaas mulle kun oon täysin unohtanut Rickin ja Morganin yhteisen historian. Muistan heidän olleen jossain huoneessa ja oliko niin, että Morgan piti Rickistä huolta... vai muistanko ihan väärin
[/quote]Joo. Ekassa jaksossa kun Morganin poika lyö lapiolla Rickiä päähän niin sen jälkeen hoitaa ja kertoo mitä on maailmassa tapahtunut. Ainoat jotka ollut elossa ekasta jaksosta lähtien. Kolmannella kaudella kohtaavat ja poika kuollut jo ja Morgan ampuu ikkunasta Rickiä ja muita. Carl ampunu Morgania mutta luotiliivit ja sitten huomasivat et jätkä on ihan sekasin. Saa puukon ja lyö Rickiä sillä melkein sydämeen. Rick uhkaa aseella Morgan pyytää että ammu mut Rick on vielä vanha Rick.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:36"]Tuottajat voisivat vähän kasvattaa selkärankaa ja tehdä sellaisia ratkaisuja mitä itse haluavat. Typerää kuunnella fanien kitinää ja protestointia, Game of Thrones etenee ihan niinkuin pitääkin (kirjan mukaan) eivätkä pelkää tappaa hahmoja vaikka fanit vähän valittavatkin.
Fan service on tuhonnut monta hyvää sarjaa, esimerkkinä vaikkapa Arrow.
[/quote]
Eikös kohta mene sarja kirjan ohi game of thtonessa? Siinä ei tiiä kyllä yhtään kuka kuolee seuraavana.
Mä en ole koskaan tykännyt Carolin hahmosta, mua inhottaa sen manipulointi ja juoniminen.
JOS noista jonkun kanssa pitäisi joutua tuollaiseen maailmanlopputilanteeseen, niin kyllä minä edelleenkin Rickin ottaisin. Tai ehkä Darylin. Tai Carolin.
Muakin ärsytti se tyyli, miten Carol selvästi manipuloi ja käyttää Rickin mielentilaa hyväkseen. :/ Muiden läsnäollessa oli muka niin mukana että soo soo, mitäs sinä tuolleen, vaikka itse sanoi Rickille että Pete pitää tappaa.
Ja se alentuva tyyli miten se puhutteli Rickiä, hyi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:18"]
Eipä tuntunut loppu miltään, KIITOS TUON SPOILAAJAN.
[/quote]mitä hittoo?? hahhah ;D Tyypit katsoo telkkaria ja sit samalla on täällä kirjottelemassa. Ihan oikein, että joku kertoi spoilerin
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:38"]
Maggie ei menettänyt vain Bethiä, vaan koko perheensä. Hänhän joutui katselemaan kun hänen isältään katkaistiin pää. Maggie on hyvä hahmo, mutta minäkin ennustan ettei ole sarjassa enää kauaa. On ollut aika paljon taustalla.
[/quote]
Hahmojen taustalla oleminen johtuu liian suuresta näyttelijäkaartista. Jotkut jäävät väkisin välillä taka-alalle kun toisia nostetaan esille. Ihan hyvin voisi karsia vaikka viisi pois tuosta ryhmästä, niitä taroja ja rositoja ei jäis kukaan kaipaamaan.
Minusta tuntuu ettei Caroliin voi oikein luottaa. En yllättyisi lainkaan, mikäli tilanteen vaatiessa pettäisi/uhraisi esim. Michonnen tai Glennin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:18"]
Eipä tuntunut loppu miltään, KIITOS TUON SPOILAAJAN.
[/quote]mitä hittoo?? hahhah ;D Tyypit katsoo telkkaria ja sit samalla on täällä kirjottelemassa. Ihan oikein, että joku kertoi spoilerin
[/quote] Hahhah itelles, onhan se ihan ennennäkemätöntä että jotkut pystyvät tekemään kahta asiaa samaan aikaan! Et varmaan ikinä keskustele sarjasta/leffasta samalla kun katsot sitä?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:45"]
Minusta tuntuu ettei Caroliin voi oikein luottaa. En yllättyisi lainkaan, mikäli tilanteen vaatiessa pettäisi/uhraisi esim. Michonnen tai Glennin.
[/quote]
Rickin luottamuksenhan se jo kerran petti ja sai siksi häädön vankilasta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:43"]Muakin ärsytti se tyyli, miten Carol selvästi manipuloi ja käyttää Rickin mielentilaa hyväkseen. :/ Muiden läsnäollessa oli muka niin mukana että soo soo, mitäs sinä tuolleen, vaikka itse sanoi Rickille että Pete pitää tappaa.
Ja se alentuva tyyli miten se puhutteli Rickiä, hyi.
[/quote]
Carol just paras kun esittää jotain hissua rouvaa vaikka on kaikkea muuta. Noilla kahdella aikamoinen historia sarjassa, Rickhän pisti Carolin pihalle vankilasta ja Carol pelasti Judithin ja lopulta koko porukan Terminuksesta.
Toivottavasti Carolin ja Darylin välille ei tule mitään. Pidän molemmista hahmoista, mutta minusta Carol on turhan laskelmoiva, kylmä ja manipuloiva ihminen Darylille, jolla on selkeästi oma minäkuva ihan hakusessa. Ei ja ei, miellään Darylia ei sotkettaisi mihinkään ihmissuhteeseen ennen kuin löytää itsensä ja saa paremman itsetunnon.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:58"]Toivottavasti Carolin ja Darylin välille ei tule mitään. Pidän molemmista hahmoista, mutta minusta Carol on turhan laskelmoiva, kylmä ja manipuloiva ihminen Darylille, jolla on selkeästi oma minäkuva ihan hakusessa. Ei ja ei, miellään Darylia ei sotkettaisi mihinkään ihmissuhteeseen ennen kuin löytää itsensä ja saa paremman itsetunnon.
[/quote]
Ei mitään draamaa ja romantiikkaa tähän! Rick ja se mikä Jennie vai mikä lie on niille tulee tunteita mut sit vaan verta ja suolenpätkiä!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:45"]
[/quote]
Minä luulen että Carol ja Michonne tulevat olemaan napit vastakkain jossain vaiheessa. Michonne yrittää kovasti pitää Rickiä järjissään ja hänen mielenterveyttään stabiilina, Carol taas koittaa yllyttää Rickiä ja käyttää hänen pahaa oloaan hyväkseen.
Onko muilla sellainen fiilis, että Michonne olisi vähän ihastunut Rickiin? :D Tietty tuosta ei mitään seuraa, kun Rick alkaa suhteeseen Jessien kanssa, mutta mietin vaan.
Michonne on lälly nykyään, mut eiköhän sieltä tokene kun sudet tulee.
Mä tykkään Carolista. Olen varmaan ainoa.
Tosi hyvät kaks viimesintä jaksoa!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:04"]Mä tykkään Carolista. Olen varmaan ainoa.
Tosi hyvät kaks viimesintä jaksoa!
[/quote]
Et oo!
Maggie ei menettänyt vain Bethiä, vaan koko perheensä. Hänhän joutui katselemaan kun hänen isältään katkaistiin pää. Maggie on hyvä hahmo, mutta minäkin ennustan ettei ole sarjassa enää kauaa. On ollut aika paljon taustalla.