Walking dead finaali 30.3. keskustelu!
Tänne jännittämään ja keskustelemaan muutkin katsojat kanssani!
Kommentit (171)
En onneksi lukenut tuota spoilaajan kirjoitusta.... Mutta joo, kova jakso. Puoli vuotta pitää ootella :(
No eihän tuossa "spoilauksessa" oikeasti edes mitään spoilausta ollut. No ehkä vain se, että pääosassa olevista ei kuollut.
Mä lopetin kesken ton pitkän tekstin lukemisen kun pelkäsin että siinä spoilataan. Ei tosiaan kannata lukea samaan aikaan keskusteluja..
Huh, en edes tajunnut Gabriel viittausta aikaisemmin, aika mielenkiintoinen. En kyllä ole uskovainen ja en ajattele oikeastaan mitään kun katson tälläisiä sarjoja.
Minä luulin että pappi yrittää vaan itsemurhaa, mutta tuon idiootin selitys tekee kyllä enemmän järkeä.
Vittuako itkette, ei tuossa viestissä edes spoilattu mitään. Paitsi että kukaan ei kuole, mutta olihan tuo arvattavissa.
Kertookaas mulle kun oon täysin unohtanut Rickin ja Morganin yhteisen historian. Muistan heidän olleen jossain huoneessa ja oliko niin, että Morgan piti Rickistä huolta... vai muistanko ihan väärin
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:25"]
Mikä on kuoleman enkeli?
[/quote]
Voi tarkoittaa esimerkiksi ihmistä, jolla on jotenkin häiriintynyt persoona (narsisti, psykoosi) ja hän kokee että hänen pitää tappaa ihmiset jotka "kärsivät", yleensä tähtäävät masentuineisiin tai sairaisiin.
Ei moni muista et Carolin äijä Ed oli väkivaltainen ja ehkä myös käytti tytärtä hyväksi. Ei tollanen nainen kun on kokenut kaikkea "muuta jännää" nyt hyväksy väkivaltaa naista kohtaan ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:25"]Kertookaas mulle kun oon täysin unohtanut Rickin ja Morganin yhteisen historian. Muistan heidän olleen jossain huoneessa ja oliko niin, että Morgan piti Rickistä huolta... vai muistanko ihan väärin
[/quote]
Morgan pelasti ekassa jaksossa Rickin poikansa kanssa. Kohtasivat toisella ? Kaudella uudestaan ja M oli ihan ulalla poikansa kuoleman takia. Mä luulen et fanit on saaneet käsikirjoittamaan morganin sarjaan.
Sama kun Daryl lähti veljensä kanssa, älämölö nousi ettei hahmo voi poistua sarjasta. Tuli takas.
Carol on kans tehnyt ns come backin ja mun suosikkihahmo. Ainut nainen alusta asti.
Daryl ärsyttää minuakin. Toivottavasti häntä ei sotketa enää yhteenkään ihmissuhteeseen, ennen kuin on saanut itsensä kasaan. Vituttaa tuollainen marttyyritouhu, eihän Maggiekaan mennyt sekaisin Bethin kuolemasta. Eikä Daryl sitä paitsi ole ainoa joka on menettänyt jonkun, helvetti sentään. Se tupakalla itsensä polttaminen oli nyt ihan pohjanoteeraus
Tuottajat voisivat vähän kasvattaa selkärankaa ja tehdä sellaisia ratkaisuja mitä itse haluavat. Typerää kuunnella fanien kitinää ja protestointia, Game of Thrones etenee ihan niinkuin pitääkin (kirjan mukaan) eivätkä pelkää tappaa hahmoja vaikka fanit vähän valittavatkin.
Fan service on tuhonnut monta hyvää sarjaa, esimerkkinä vaikkapa Arrow.
Älkää palstailko samaan aikaan kun katsotte sarjaa :D Minäkin meinasin kirjoittaa tänne spoilereita, mutta tajusin että jakso on vielä kesken.