Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleinen ahdistuneisuushäiriö, oireet?

Vierailija
19.12.2021 |

Minkälaisia oireita siinä on? Epäilen että itselläni olisi. Toisaalta olen kokenut aika paljon vastoinkäymisiä elämässä, lisäksi olen joutunut selviämään yksin, joten eipä ihme jos vähän ahdistaa… Lisäksi puolisona kylmä mies, josta ei koskaan juuri tukea ole saanut, ehkä enemmän päinvastoin. Myös miehen suku aiheuttanut paljon pahaa mieltä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ahdistaa pitkäaikaisesti niin se se on

Välillä on ollut parempia kausia, esim kun olen tehnyt ihan hulluna töitä.. Toisaalta olen kyllä silloinkin ollut väsynyt ja rikki, mutta olen kuitannut asian työstressillä ja väsymyksellä. Sehän on ihan ymmärrettävää jos työskentelee 6-7 päivää viikossa.

Nyt kun on ollut vähemmän töitä, kuitenkin lähes normi viikkotunnit, niin ahdistus on noussut pintaan uudelleen. Sitä on kestänyt muutaman kuukauden tosi pahana. Oikeastaan ahdistaa lähes kokoajan. Iltaisin hieman ahdistus helpottaa. Päivät pahimpia. T. Ap

Pahalta kuulostaa. Hae apua.

Vierailija
22/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti tunnistettu häiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on myös itsetuhoisia ajatuksia. En oikein tiedä mikä auttaisi niihin.. Odotan ehkä liikaa sitä että saisin mieheltä jotain empatiaa, mutta samalla ymmärrän että en voi vaatia häntä ”korjaamaan” minua. Ehkä joku välimuoto voisi olla. Mieheni osaa olla tosi ilkeä, koko suku on samanlainen. Omaa lapsuudenperhettä ei ole, olen siis hyvin yksin kaiken tämän ahdistuksen kanssa.

Olen yrittänyt joskus päästä terapiaan, mutta aina ollaan sitä mieltä että pärjään ihan hyvin kun ei ole sellaisia elämänhallinnallisia ongelmia varsinaisesti. Vaikka siis kaikki on välillä tosi rankkaa. T. Ap

Vierailija
24/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi lääkitys, mutta hyvää keskusteluapua en ole saanut.