Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki vapaat miehet on jotenkin häiriintyneitä?

Vierailija
19.12.2021 |

Yritän ymmärtää heitä, mutta jokaisella on jotain ongelmia seksuaalisuuden saralla tai tunnetaidoissa pahoja puutteita tai vähintään jotain passiivis-aggressiivista käytöstä.

Haluaisin kyllä miehen, mutta kaikissa tuntuu olevan jotain sekavaa. Sinkkuelämä on tyydyttävämpää kuin olla ihmisen kanssa, joka on jotenkin hankala ja haasteellinen. Haluan ihmisen rinnalleni, mutta en halua olla kenellekään mikään käyttöesine.

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat olleet liian pitkään yksin tai viime ajat huonossa suhteessa, joten parisuhde- ja ihmissuhdetaidot ovat ruosteessa.

Mikä on liian pitkään yksin? Vuosi?

Liikaa taitaa naisille tarkoittaa semmosta aika määrettä jolloin mies alkaa elää oman näköistä elämää eikä elä enää niin kuin naiset haluavat ja vaativat

Jos mies elää terveellisesti ja siististi niin voi mun puolesta elää yksin vaikka 30 vuotta ja olla silti hyvä vaihtoehto. Sellainen mies jonka kämppä alkaa yksin asuessa nopeasti täyttymään villakoirista, likaisista tiskeistä ja pizzalaatikoista ei kelpaa naiselle riippumatta siitä kuinka kauan on asunut yksin. Usein tuolla terveellisesti ja siististi asuvalla on myös henkinen ja sosiaalinen puoli edes jotenkin kunnossa.

Itsellä on siis asiat hyvällä mallilla kun tiskaan vähän väliä, siivoan kämppää viikottain ja pitsaa syön ehkä kerran kuukaudessa vain silloin kun tekee mieli sitä

Pelkästään noilla jutuilla kuulut jo miesten parhaimpaan kolmannekseen.

Oikein mukava kuulla, harmi vaan että synnynnäiset ulkonäkö ongelmat pudottaa minut takaisin pohjalle

Vierailija
142/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska e oleme vapaita miehiä ilman orjuuttajia ja muottiin pakottajia. Voimme elää vapaasti ja olla aivan niin  häiriintyneitä kuin vain suinkin haluamme. Elämä on ihanaa, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko siitä, että järkevät sinkkumiehet kiertää kaukaa jokaikisen feministin, ja sinusta kiinnostuu vain ne kaltaisesi höyrähtäneet. Vakka kantensa valitsee.

Naisena ajattelen näin. Jos mies sanoo olevansa feministi, se on luotaantyöntävää, sillä kenenkään ei pitäisi suhtautua omaan sukupuoleensa tuollaisella tavalla.

Vaikutat itse aika luupäältä, johan sen luulisi kaikkien nähneen että feminismi voi sanojasta riippuen tarkoittaa lähes mitä tahansa. Täysin eri mieltä asioista olevat ihmiset voivat molemmat sanoa olevansa feministejä.

Aika tyhjänpäivänen ja ylihoettu sana.

Ainiin ja en usko että olet oikeasti nainen, aika monen naiseksi itseään väittävän kirjoituksesta haisee kilometrin päähän että kirjoitta todennäköisesti mies.

Eipä se että nainen olen muuksi kuitenkaan muutu, uskot sinä tai et. Feministi miehenä on minulle tasan yhtä vaarallinen tapaus kuin naisia haukkuvat/miehiä ylistävät naiset. Tai naisia vihaava mies

Vierailija
144/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyviä miehiä on niin vähän"

No varmaan jos kriteerinä käytetään naisten itse keksimiä hullutuksia :D   Ei mitään Disney-prinssejä ole oikeasti olemassakaan. Naisten pitäisi ymmärtää, että ne ovat satuja. 

Sepä se. Naiset pyrkivät määrittelemään sekä "hyvät miehet" että "hyvät naiset" (joista tietysti kaikki naiset on hyviä! Eihän naisen mielestä huonoa naista olekaan)

Tuohan on ihan vinksahtanutta touhua.

Esim. minä en luokittelisi hyviin sukupuolesta riippumatta alkoholiongelmaista, jolla ei ole mitään mielenkiintoa edes etsiä työtä eikä pitää huolta ulkonäöstään. Mietipä kuinka paljon tällaisia on naisissa verrattuna miehiin? Jep, sitä minäkin.

Ja noita miehiä ei ole lainkaan parisuhteissa ja vapaana ei ole ainoatakaan muunlaista miestä? Jep, sitä minäkin.

En ole aloittaja enkä missään vaiheessa sanonut, ettei muunlaisia olisi yhtäkään vapaana. Pontti oli että miehissä on ongelmaisia enemmän kuin naisissa, enkä usko että sitä pystyy kukaan kiistämään. Tämä näkyy myös tosi selvästi kumppaninhaussa.

Toki ongelmaisia miehiä on parisuhteissa, mutta yleensä ongelmaisten naisten kanssa.

Kyllä ne vaan naisten mielenterveysongelmat ovat yleisempiä ja naisten mielenterveysongelmat kuormittavat terveydenhuoltoa ja taloutta. Faktoja ei voi kukaan terve kiistää.

Naisilla on mielenterveysongelmia joiden alkusyy on persoonallisuushäiriöiset miehet. Et voi kertakaikkiaa selvitä elämästä tulematta sairaaksi näiden tapausten kanssa.

Paitsi et tutkitustikin naiset tulee kaikkein huonoiten naisten kans toimeen. Sori.

Kaikkein eniten parisuhteista eroaa naisparit.

Et sellasta...

Vierailija
145/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taattua av:ta, asiallinenkin aloitus muuttuu heti miehet vs naiset-tappeluksi 🍿

Tässä aloituksessa ei ollut mitää asiallista kun heti lähetään arvostelemaan ja haukkumaan miehiä

Niinpä.

Taattua av:ta:

Kaikki vapaat miehet haukutaan häiriintyneiksi = asiallinen aloitus

Kaikki vapaat naiset haukutaan = n a is v ihaa

Vierailija
146/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä sunnuntain kärttyisiä aloituksia. Viikonloppu kohta mennyt ja miestä ei sitten löytynyt. Vähän kankkunenkin vaivaa. Sopiva syyllinen on joku ihmisryhmä, tässä tapauksessa ja yleensäkin tällä palstalla miehet.

Vierailija
147/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, eipä tuossa nyt kovin hyvin kerrottu mitä häiriintynyttä vapaissa miehissä nyt sitten on. 

Jos 40-60 % aktiivi-ikäisistä miehistä on vapaana, kyllä siinä väkisinkin on suurin osa ihan normaaleja kaikilla mittareilla. 

Mutta normaali onkin ÄO 100, ruokavalio lihapainotteinen (vaikka asia hienosti muuttumassa yhteiskunnassa), ai niin ja jonkin verran pyöreä tai ylipainoinen.

148/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Vierailija
149/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä aloituksessa ei ollut mitää asiallista kun heti lähetään arvostelemaan ja haukkumaan miehiä

Niinpä.

Eniten ihmetyttää se, että palstanaisten enemmistö näyttää ylänuolien perusteella olevan ihan sujut tai jopa samaa mieltä sen suhteen, että kaikki vapaat miehet saa yleistää häiriintyneiksi. On aika onttoa puhetta itkeä misogyniasta, jos itse antaa tukensa misandrialle. 

Vierailija
150/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Eniten ihmetyttää se, että palstanaisten enemmistö näyttää ylänuolien perusteella olevan ihan sujut tai jopa samaa mieltä sen suhteen, että kaikki vapaat miehet saa yleistää häiriintyneiksi. On aika onttoa puhetta itkeä misogyniasta, jos itse antaa tukensa misandrialle. 

Tuo kertoo siitä että naiset eivät itsekään pysty siihen mitä miehiltä vaativat

Vierailija
151/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ne vapaita onkin

Vierailija
152/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi siellä turvakodeissa on niitä ei-vapaiden miesten kumppaneita.

Vierailija
153/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi siellä turvakodeissa on niitä ei-vapaiden miesten kumppaneita.

Tämä. Se, että mies on varattu ei kerro vielä yhtään mitään miehestä.

Vierailija
154/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

No siis, ainakin itse olen tavannut häiriintyneitä miehiä paaaaljon enemmän kuin häiriintyneitä naisia. 99% deittailemistani miehistä on ollut tavalla tai toisella outo, ja nimenomaan tunne-elämältään. Empatiakyky miinuksen puolella jne.

Mutta silti yleistäminen on aika karkeaa, tietenkään kaikki miehet eivät ole häiriintyneitä.

Vierailija
155/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singlismi  = sinkkujen syrjintä ja sinkkuihin kohdistuvat ennakkoluulot.

Mutta olen kyllä itsekin kohdannut erittäin monia häiriintyneitä miehiä, kieltämättä.

Vierailija
156/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

No siis, ainakin itse olen tavannut häiriintyneitä miehiä paaaaljon enemmän kuin häiriintyneitä naisia. 99% deittailemistani miehistä on ollut tavalla tai toisella outo, ja nimenomaan tunne-elämältään. Empatiakyky miinuksen puolella jne.

Mutta silti yleistäminen on aika karkeaa, tietenkään kaikki miehet eivät ole häiriintyneitä.

Sä deittailet siis niitä naisiakin?

Vierailija
157/182 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Selkeästi tapailet vääränlaisia miehiä. Kannattaa miettiä uusiksi minkälaisten miesten treffipyyntöjä kannattaa hyväksyä.

Vierailija
158/182 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan, että vieläkin yllättävän moni mies ei yksinkertaisesti ole kosketuksissa tunteisiinsa. Itselläkin on tietenkin tämän osalta vielä paljon opittavaa, eikä koskaan tietenkään valmista tule.

Sinänsä tässä olisi monelle miehelle helppo kehittymisen paikka. 

Monien miesten kannattaisi joskus miettiä, miksi yleensä ottaen ainut tunne, jota tuntee, on lähinnä eriasteinen v*tutus? Joitakin harvinaisia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Ei tuo ole kenenkään ihmisen elämää.

Jos ei tunnista omia tunteitaan, päätyy tuollaiseen tilaan, jossa tuo lievä ärsytys on jatkuvasti päällä. Silloin on pakko yrittää pitää se paha olo sisällä, ja kääntyä voimakkaasti sisäänpäin, että ylipäätään pärjää arkielämässä.

Vasta iän karttuessa olen huomannut (tai jälleenlöytänyt) sen, miten tärkeää on kaivaa tunteita esiin, yrittää tunnistaa niitä ja jollakin lailla yrittää herkistyä, ja oppia tuntemaan tunteita.

En ihmettele, että naisten vaikeudet "kunnollisten" miesten löytämisessä liittyvät juuri miesten puutteisiin tunnetaidoissa. Niiden puute tekee ihmisestä vähän vinoon kasvaneen. Kun miehellä ei ole kosketusta omiin tunteisiinsa, ei hänen kanssaan ole helppoa olla. Mies voi olla sulkeutunut, ilkeä, riippuvainen, jatkuvasti seksiä vaativa (koska ei pysty saamaan kosketusta tunteisiinsa kuin seksin kautta), hermostunut, sulkeutunut jne. 

Tällaiset ongelmat helpottuisivat, jos niistä kärsivät miehet alkaisivat arvostaa itseään ja ottamaan omat tunteensa vakavasti, yrittämättä tukahduttaa niitä. 

Vierailija
159/182 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Olet oikeassa tuossa, että miehissä on paljon tunnevammaisia ja elämänhallintaongelmaisia (viittaan esim. kodin siisteyteen). Naisissa taas on paljon niin tyhmiä ja typeriä, että en ymmärrä, miten niilläkin on parisuhde. Vastaus lienee siinä, että heidän kumppaninsa ei edellytä naiselta älyä, fiksuutta, vaan riittää että nainen pitää kodin kunnossa, hoitaa ns. metatyön ja tietysti antaa seksiä.

Tämän vuoksi vapaana on paljon älykkäitä, sinänsä mukavia naisia, jotka jäävät ilman parisuhdetta joko huonon ulkonäön tai "miehenpassaus"puutteiden takia.

Hyvin harva mies kelpuuttaa itseään älykkäämmän naisen parisuhteeseen. Näin älykkäitä miehiä on todella vähän.

Vierailija
160/182 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_40 kirjoitti:

Tunnistan, että vieläkin yllättävän moni mies ei yksinkertaisesti ole kosketuksissa tunteisiinsa. Itselläkin on tietenkin tämän osalta vielä paljon opittavaa, eikä koskaan tietenkään valmista tule.

Sinänsä tässä olisi monelle miehelle helppo kehittymisen paikka. 

Monien miesten kannattaisi joskus miettiä, miksi yleensä ottaen ainut tunne, jota tuntee, on lähinnä eriasteinen v*tutus? Joitakin harvinaisia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Ei tuo ole kenenkään ihmisen elämää.

Jos ei tunnista omia tunteitaan, päätyy tuollaiseen tilaan, jossa tuo lievä ärsytys on jatkuvasti päällä. Silloin on pakko yrittää pitää se paha olo sisällä, ja kääntyä voimakkaasti sisäänpäin, että ylipäätään pärjää arkielämässä.

Vasta iän karttuessa olen huomannut (tai jälleenlöytänyt) sen, miten tärkeää on kaivaa tunteita esiin, yrittää tunnistaa niitä ja jollakin lailla yrittää herkistyä, ja oppia tuntemaan tunteita.

En ihmettele, että naisten vaikeudet "kunnollisten" miesten löytämisessä liittyvät juuri miesten puutteisiin tunnetaidoissa. Niiden puute tekee ihmisestä vähän vinoon kasvaneen. Kun miehellä ei ole kosketusta omiin tunteisiinsa, ei hänen kanssaan ole helppoa olla. Mies voi olla sulkeutunut, ilkeä, riippuvainen, jatkuvasti seksiä vaativa (koska ei pysty saamaan kosketusta tunteisiinsa kuin seksin kautta), hermostunut, sulkeutunut jne. 

Tällaiset ongelmat helpottuisivat, jos niistä kärsivät miehet alkaisivat arvostaa itseään ja ottamaan omat tunteensa vakavasti, yrittämättä tukahduttaa niitä. 

Voiko tämä olla miehen kirjoittama? Onko joku mies OIKEASTI tajunnut, että hänen jatkuva ärsytyksensä/ärtymyksensä ei johdukaan siitä mäntistä kumppanista/sen puutteesta, VAAN hänestä itsestään?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän