Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttöystävä ei suostu aborttiin

Vierailija
30.03.2015 |

Elikkäs olen 18v mies kohta 19 täytän ja tyttöystäväni on samanikänen. No tuossa jokin aika sitten tyttöystävä sano mulle että raskaanan ja aikoo pitää lapsen. On kai unohtanut ottaa e pillerit. No sanoin että tee abortti mutta ei halua kuulemma sitä tehdä. On kai menettänyt järkensä. Eli miten saisin puhuttua tyttöystävälle järkeä että tekis abortin? Itse olen työtön ja tyttöystävä opiskelee tällä hetkellä. Jos aikoo pitää sen lapsen niin kyllä jätän hänet. En rupea leikkimää mitää kotia ja haluan käydä baareissa ja viettää nuoruutta.

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette puhu tällaisista asioista? Vai oliko kiire vain päästä panemaan eikä tyttöystävän kanssa keskustelu muutenkaan ole kiinnostanut?

Vierailija
82/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:33"]Käyt ostamassa yhden paketin kerrallaan jälkiehkäisypillereitä, ja syötän niitä salaa kolminkertaisen annoksen joka päivä niin kauan kun saa keskenmenon, toimii usko pois.

Jos tyttö on noin helkkarin TYHMÄ, että ei tajua omaa, sinun eikä lapsen parasta, niin autat vähän luontoa.

Toinen keino on, että sanot sulla olevan HIVIN, ja haluaako se lapsen joka kuolee heti =)
[/quote]
Pahoinpitely ja näkyy kyllä verikokeissa. Saattaa aiheuttaa vammaisuuden ja sittenhän aloittaja olisi innoissaan???????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, ei sitä noin tyhmä tyttö osaisi epäillä lainkaan =)  Mikä siinä on että pitää kakarana väenväkisin synnyttää kakaroita???? Hankkikaa eka työ ja toimeentulo, sitten vasta lapsia.

Vierailija
84/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sovit tyttöystävän kanssa, että jos ei suostu aborttiin, laittaa papereihin, että isästä ei varmuutta. Sinun ei tarvi maksaa, mutta ei ole oikeuksiakaan. Eikä tytön tarvitse antaa lasta sinulle! Voithan vihjata, että aloitat helvetillisen huoltajuustaistelun, jos ei tähän suostu!

Minua vituttaa nää muijat, jotka tekee näin. Niitä löytyy niin paljon!!

Vierailija
85/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:55"]Et voi tehdä mitään. Anteeksi nyt vain, ikävä tilanne :(
[/quote]
Niin on. Mutta on se kyllä syvältä että nainen saa päättää pitääkö lapsen vai ei. Ja mies joutuu silti maksamaa elareita saatana 18 vuotta.
[/quote]
Joutuuko jos ei myönnä isyyttä eikä suostu testeihin? Vai miten se käytännössä menee?

[/quote]

Joutuu

Vierailija
86/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:38"]31, ei sitä noin tyhmä tyttö osaisi epäillä lainkaan =)  Mikä siinä on että pitää kakarana väenväkisin synnyttää kakaroita???? Hankkikaa eka työ ja toimeentulo, sitten vasta lapsia.
[/quote]
Eihän se tyttö vaan se keskenmenon syy tutkittaisin ja verikokeissa näkyy hormonit. Ja ei se tyttö tässä ole tyhmä vaan ihan joku muu.

Vierailija
87/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, ei tutkita keskenmenon syytä, jos viikot on pienet, sorry, satun nyt ihan tietämään kun tietty ammattillinen tausta tästä asiasta. 

Vierailija
88/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos äiti katuu liian aikaisin hankittua yh-uraa ja hankittua lasta?

Miksei kukaan puolusta isättömäksi jäävää lasta? Eikä se vielä ole Lapsi vaan sikiö... Abortin kannalla siis minäkin, N32.

Vierailija
89/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:42"]

Ap. Sovit tyttöystävän kanssa, että jos ei suostu aborttiin, laittaa papereihin, että isästä ei varmuutta. Sinun ei tarvi maksaa, mutta ei ole oikeuksiakaan. Eikä tytön tarvitse antaa lasta sinulle! Voithan vihjata, että aloitat helvetillisen huoltajuustaistelun, jos ei tähän suostu! Minua vituttaa nää muijat, jotka tekee näin. Niitä löytyy niin paljon!!

[/quote]

Eiköhän ihan vahinko ollut, jos on opiskelut kesken.

Vierailija
90/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:46"]

Mitä jos äiti katuu liian aikaisin hankittua yh-uraa ja hankittua lasta? Miksei kukaan puolusta isättömäksi jäävää lasta? Eikä se vielä ole Lapsi vaan sikiö... Abortin kannalla siis minäkin, N32.

[/quote]

APhan sen päättää jättää isättömäksi. Ja yhteiskunnan maksettavaksi.

Vierailija
91/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:55"]Et voi tehdä mitään. Anteeksi nyt vain, ikävä tilanne :( [/quote] Niin on. Mutta on se kyllä syvältä että nainen saa päättää pitääkö lapsen vai ei. Ja mies joutuu silti maksamaa elareita saatana 18 vuotta. [/quote] Joutuuko jos ei myönnä isyyttä eikä suostu testeihin? Vai miten se käytännössä menee? [/quote] Joutuu

[/quote]

Olipa hienosti selitetty... Siis jos isä ei myönnä isyyttään ja kieltäytyy tulemasta isyystestiin tarpeeksi monta kertaa niin lopulta tulee vaikka poliisit sut sinne hakemaan. Isä joutuu vastuuseen jos äiti niin tahtoo. Mikä on tietty väärin. Siis että äiti voi abortoida lapsen vaikka isä haluaisi pitää ja äiti voi myös pitää lapsen ja pakottaa isän isäksi tai ainakin maksumieheksi vaikka mies haluaisi keskeyttää raskauden. Mutta näin se vaan menee. Toki faktahan on että AP on itse harrastanut seksiä ja tasan tiennyt raskauden riskistä, vaikka ehkäisy olisikin kunnossa. Näin ollen olisi pitänyt myös olla valmis kantamaan sen seuraukset, kuten äiti tässä on.

Vierailija
92/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:46"]

Mitä jos äiti katuu liian aikaisin hankittua yh-uraa ja hankittua lasta? Miksei kukaan puolusta isättömäksi jäävää lasta? Eikä se vielä ole Lapsi vaan sikiö... Abortin kannalla siis minäkin, N32.

[/quote]

APhan sen päättää jättää isättömäksi. Ja yhteiskunnan maksettavaksi.

[/quote]

Nimenomaa!!! Liian usein täälä(kin) syytetään totaali yh-ÄITEJÄ siitä ettei heidän lapsillaan ole isää. Usein tilanne on kuitenkin se että äiti tietää kuka lapsen isä on ja isä on itse päättänyt lähtä lätkimään, tällöin se ei ole äidin vaan ISÄN vika.

T: totaali yh

Vierailija
93/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehkäisy on, on ilmeisen selvää että KUMPIKAAN EI HALUA LASTA, siksi, on väärin että isä olisi yhtäkkiä millään muotoa elatusvelvollinen. Seksin riski on toki raskautuminen, mutta ehkäistäessä lapsi ei ole haluttu. Jos äiti haluaa pitää vanhingon, miksi isän pitäisi siitä kärsiä? 

Vierailija
94/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:03"]

Ei ole tarvinnut unodustakaan, ei ne pillerit mitään sataprosenttisen varmoja ole. Miksi itse et käyttänyt kondomia? Vaan provohan tämäkin aloiyus taas lienee

[/quote]

Minkälaisissa suhteissa te mammat oikein elätte? Normaalissa suhteessa päätetään yhdestä ehkäisymenetelmästä ja käytetään sitä. Kyllä miehen täytyy voida luottaa siihen, että jos nainen on hyväksynyt pilleriehkäisyn, hän myös ottaa ne pilerit eikä ryhdy kusettamaan.

Vierailija
95/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:55"]Et voi tehdä mitään. Anteeksi nyt vain, ikävä tilanne :( [/quote] Niin on. Mutta on se kyllä syvältä että nainen saa päättää pitääkö lapsen vai ei. Ja mies joutuu silti maksamaa elareita saatana 18 vuotta. [/quote] Joutuuko jos ei myönnä isyyttä eikä suostu testeihin? Vai miten se käytännössä menee? [/quote] Joutuu

[/quote]

Olipa hienosti selitetty... Siis jos isä ei myönnä isyyttään ja kieltäytyy tulemasta isyystestiin tarpeeksi monta kertaa niin lopulta tulee vaikka poliisit sut sinne hakemaan. Isä joutuu vastuuseen jos äiti niin tahtoo. Mikä on tietty väärin. Siis että äiti voi abortoida lapsen vaikka isä haluaisi pitää ja äiti voi myös pitää lapsen ja pakottaa isän isäksi tai ainakin maksumieheksi vaikka mies haluaisi keskeyttää raskauden. Mutta näin se vaan menee. Toki faktahan on että AP on itse harrastanut seksiä ja tasan tiennyt raskauden riskistä, vaikka ehkäisy olisikin kunnossa. Näin ollen olisi pitänyt myös olla valmis kantamaan sen seuraukset, kuten äiti tässä on.

[/quote]

Kannattaisi harkita työkeikkaa ulkomaille vähäksi aikaa, ei ne sieltä hae :)  .

Vierailija
96/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Pitäisi olla parisuhteessa joku kirjallinen sopimus mahdollisen vahingon varalta. Esim. Jos nainen pamahtaa paksuksi ja haluaa pitää lapsen, mutta mies ei halua lasta, olisi valmiiksi sovittu että nainen joko tekee abortin tai elättää sen vahinkonsa ihan itse. Miehiltä vaaditaan vastuunkantoa kun naiselle se vastuullisin teko olisi tehdä vaan se hiton abortti ja jatkaa elämäänsä.

Oma mies on kyllä onnekas kun en ole niin heikkopäinen, että vain alistuisin leikkimään perhettä jos vahinko sattuisi ja pilaisin molempien elämän.

Vierailija
97/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:54"]

Elikkäs olen 18v mies kohta 19 täytän ja tyttöystäväni on samanikänen. No tuossa jokin aika sitten tyttöystävä sano mulle että raskaanan ja aikoo pitää lapsen. On kai unohtanut ottaa e pillerit. No sanoin että tee abortti mutta ei halua kuulemma sitä tehdä. On kai menettänyt järkensä. Eli miten saisin puhuttua tyttöystävälle järkeä että tekis abortin? Itse olen työtön ja tyttöystävä opiskelee tällä hetkellä. Jos aikoo pitää sen lapsen niin kyllä jätän hänet. En rupea leikkimää mitää kotia ja haluan käydä baareissa ja viettää nuoruutta.

[/quote]

Kasva aikuiseksi ja kanna vastuu tekosistasi.

Vierailija
98/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs. Taas elikkäs-aloitus. Nää on aina ylilautaa tai demiä. Huspois sinne takaisin.

Vierailija
99/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:04"]

Voi jumalauta. Pitäisi olla parisuhteessa joku kirjallinen sopimus mahdollisen vahingon varalta. Esim. Jos nainen pamahtaa paksuksi ja haluaa pitää lapsen, mutta mies ei halua lasta, olisi valmiiksi sovittu että nainen joko tekee abortin tai elättää sen vahinkonsa ihan itse. Miehiltä vaaditaan vastuunkantoa kun naiselle se vastuullisin teko olisi tehdä vaan se hiton abortti ja jatkaa elämäänsä.

Oma mies on kyllä onnekas kun en ole niin heikkopäinen, että vain alistuisin leikkimään perhettä jos vahinko sattuisi ja pilaisin molempien elämän.

[/quote]

Entäs jos toivottu lapsi onkin (vahingossa=ei näkynyt seuloissa) vammainen? Sinun logiikallasihan ei olisi mitään järkeä kantaa vastuuta vammaisesta lapsesta kun sitä ei kerran haluttu. Jos isä ei halua pitää huolta vammaisesta lapsesta niin sitten se pitää vaan tappaa heti synnärillä? Kyllä on äiti heikkopäinen jos tieten tahtoen ottaa elätettäväksi koko ikäns holhouksen alaisena olevan lapsen, ja pakottaa vielä isänkin siihen samana rumbaan... 

Huhhuh millaisia ihmisiä ja ajatusmaailmoja. Asia vaan on niin että kaikki ei aina mene elämässä niin kuin on ajateltu. Joskus tulee lapsi vaikkei sitä olisi tahdottu, joskus sitä ei tule vaikka tahdottaisiin, joskus lapsi syntyy sairaana tai vammaisena vaikka tervettä on toivottu. Nää hommat nyt vaan kuuluu elämään ja vastuu täytyy kantaa niin mahdollisista lapsista kuin taudeista ynnämuistakin jos sänkypuuhiin on ryhdytty. 

Vierailija
100/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä se nainen leimataan että olisi hankkiutunut tahallaan raskaaksi? Mikään ehkäisy ei ole 100% varma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme