Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttöystävä ei suostu aborttiin

Vierailija
30.03.2015 |

Elikkäs olen 18v mies kohta 19 täytän ja tyttöystäväni on samanikänen. No tuossa jokin aika sitten tyttöystävä sano mulle että raskaanan ja aikoo pitää lapsen. On kai unohtanut ottaa e pillerit. No sanoin että tee abortti mutta ei halua kuulemma sitä tehdä. On kai menettänyt järkensä. Eli miten saisin puhuttua tyttöystävälle järkeä että tekis abortin? Itse olen työtön ja tyttöystävä opiskelee tällä hetkellä. Jos aikoo pitää sen lapsen niin kyllä jätän hänet. En rupea leikkimää mitää kotia ja haluan käydä baareissa ja viettää nuoruutta.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLisit käyttänyt silti kortsua. Tuttava tuli raskaaksi vaikka söi pillereitä. Nyt ei voi muuta kuin järjestää lapsen hoitoasiat. Tyttikses on fiksu kun ei ryhdy aborttiin. Sitä voisi katua lopun ikää.

Vierailija
182/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:03"]Ei ole tarvinnut unodustakaan, ei ne pillerit mitään sataprosenttisen varmoja ole. Miksi itse et käyttänyt kondomia? Vaan provohan tämäkin aloiyus taas lienee [/quote] Kyllä ne lähes satavarmoja on. [/quote] oikeinkäytettyinä 100%. voihan ne aina "vahingossa" unohtaa ja kuvitella voivansa sillälailla sitoa miehen kotiin...

[/quote]Ei kyllä ole 100% varmoja, muistaakseni 98%. Eli kahdelle sadasta voi tulla lapsi niistä huolimatta? pelottavan isolta luvulta kuulostaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:00"]No minulle kun kävi noin, niin annoin pojalle/miehelle täyden vapauden lähteä. En halunnut sitoa miestä lapseen jota hän ei halua. Joten sovimme että ilmoitan että isä on tuntematon ja mies saa jatkaa elämäänsä kuin ennenkin. Näin hänellä ei olltu enää mitään syytä vaatia aborttia. Enpä ole koskaan katunut että lapsen pidin, enkä sitäkään että ei tarvitse tapaamisten sun muun kanssa säätää kun olen totaali-yh.
[/quote]
Joo täytyy yrittää sopia asiat näin etten joudu elareita maksamaa. Jos haluaa lapsen pitää no huolehtikoon kakarastaan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi