Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokaravintola Tampereelta? Rento ja kiva paikka!

Vierailija
30.03.2015 |

Auttakaa! Pitäisi löytää ruokaravintola Tampereelta n. 6 hengen seurueelle. Ei mitään superhienoa, vaan sellainen rento, viihtyisä ja kiva keskihintainen paikka, josta saisi hyvää ruokaa ja kunnollisia annoksia. Seurueesta 4 on aika isoruokaisia miehiä.

Mä olen käynyt vain Berthassa (?) parisen vuotta sitten ja sinne ei haluta. Vinkkejä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:52"]2h+k. Olen kahdesti käynyt ja tykkäsin, vaikka olenkin ravintolatarjonnalla hemmoteltu turkulainen.
[/quote]

Turussa en ole koskaan saanut hyvää ruokaa ravintolassa! Jotain kuivia, uudelleenlämmitettyjä kananpaloja jne. Mutta on toi sun suositus 2h+k ihan jees, vaikka sun lähtötaso onkin heikko...
[/quote]

Et voi olla tosissasi?

Vierailija
42/48 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:56"]Millainen paikka on Plevna? Yksi seurueen jäsen ehdotti sitä.

Täytyy googlata noita mainittuja, kiitos! Ap
[/quote]

Mä haluaisin tykätä Plevnasta, mutta oon aina pettynyt. Tosin oon keliaakikko ja se rajoittaa tarjontaa. Ehkä ne paneroidut setit ois siellä hyviä, mutta ei ole omakohtaista tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia minullakin täällä jo mainituista 2h+k (huonoa: suppea lista, pieni, usein täynnä), Haraldista ja Plevnasta. Harald on ehkä tyyriin puoleinen ja jotkut eivät pidä koska se on ketju, mutta koskaan en ole pettynyt siellä. Plevna on minusta hiukan kolkko tiloiltaan, mutta ruoka ja palvelu hyvää. En nyt ihan äskettäin ole käynyt, joten en tiedä onko muutettu. 

Vierailija
44/48 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:52"]2h+k. Olen kahdesti käynyt ja tykkäsin, vaikka olenkin ravintolatarjonnalla hemmoteltu turkulainen.
[/quote]

Turussa en ole koskaan saanut hyvää ruokaa ravintolassa! Jotain kuivia, uudelleenlämmitettyjä kananpaloja jne. Mutta on toi sun suositus 2h+k ihan jees, vaikka sun lähtötaso onkin heikko...
[/quote]

Et voi olla tosissasi?
[/quote]

Oon ihan tosissani. Jostain syystä siellä on aina ollut ihan kelvottomia makuyhdistelmiä ravintolaruoissa tai sitten ihan sitkeitä tms. Itsekin ihmettelen huonoa tuuriani, tai sitten siellä tosiaan on vain normaalia heikompi taso.

Vierailija
45/48 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelisin ehdottomasti Villisikaa, vaikka onkin Ravintola.fi-ketjun paikka niin taitaa silti olla ainoa laatuaan ainakin toistaiseksi Suomessa. Annokset on isot ja hyvin maustetut.

Mullekin on monesti Plevnaa kehuttu, mutta en ole siellä koskaan syönyt. Juonut vain. Se on ainakin viikonloppuisin aina tupaten täynnä, että kuuden hengen pöytää voi olla vaikea saada silloin.

Vierailija
46/48 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huber! Ehdottomasti. Täydellistä lihaa, rento meininki, eikä todellakaan maksa mistään muusta kuin kunnon lihasta

Vierailija
47/48 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen täydestä sydämestäni Näsinneulan ravintolaa Särkänniemessä, siis siellä korkeudessa. Teki minuun kokeneeseen ravintolakävijään ainakin yllättävän suuren vaikutuksen! 

Täysi menu (muistaakseni neljä ruokalajia + kokin tervehdys) maksoi yhteensä n. 50-60 euroa, joka on mun mielestä todella vähän. Ja annokset oli oikeasti riittävän kokoisia ja silti esteettisesti kauniita. Ja se pyörivä ravintola jossa maisemat vaihtuu koko ajan, asialliset tarjoilijat sekä hyvä juomalista. Semi-Fine diningiä rennossa, spesiaalissa tunnelmassa.

Vierailija
48/48 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:07"]

Suosittelen täydestä sydämestäni Näsinneulan ravintolaa Särkänniemessä, siis siellä korkeudessa. Teki minuun kokeneeseen ravintolakävijään ainakin yllättävän suuren vaikutuksen! 

Täysi menu (muistaakseni neljä ruokalajia + kokin tervehdys) maksoi yhteensä n. 50-60 euroa, joka on mun mielestä todella vähän. Ja annokset oli oikeasti riittävän kokoisia ja silti esteettisesti kauniita. Ja se pyörivä ravintola jossa maisemat vaihtuu koko ajan, asialliset tarjoilijat sekä hyvä juomalista. Semi-Fine diningiä rennossa, spesiaalissa tunnelmassa.

[/quote]

Sen verran muisti teki tepposet ja pitää korjata, että menuissa onkin näemmä 5 ruokalajia, ei 4 kuten muistin. 

http://www.sarkanniemi.fi/nasinneula/fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan