Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotias tyttäreni aikoo lähteä yksin ulkomaille koko kesäksi.

Vierailija
30.03.2015 |

Miten estän sen? 19-vuotias on vielä lapsi, joka yrittää olla aikuinen. Ei noin nuori pärjää yksin vieraassa maassa. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaskin on lain mukaan aikuinen ja olen ainakin itse pärjännyt omillani jo 18v. En yhtään ihmettele, että haluaa kauas sinusta.

Vierailija
22/29 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen on vaikka nuori onkin vielä. Et sinä voi siihen puuttua jos haluaa mennä ulkomaille kesäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tuonikäinen pärjää aivan erinomaisesti yksin vieraassa maassa. Hyvä ettei ap:n kaltaiset ylihuolehtivaiset saa millään estettyä täysi-ikäisten lastensa matkustelua ja muuta elämää, vaikka kuinka haluaisivat.

Vierailija
24/29 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 ja pienen tytön äiti. Olen ollut ulkomailla useasti ja vieläpä yksin.

Vierailija
25/29 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hevonvittu , tämä niin sanottu ”Lapsesi” on jo aikuinen vaikka nuori sellainen onkin. 19 vuotiaat päättävät omista asioistaan ja et mitenkään voi estää häntä reissaamasta .

ANNA NUOREN NAISEN ELÄÄ!

Vierailija
26/29 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs siinä jos massia riittää, senku menee ja ainahan pääsee mamman lihapadan ääreen takas jos itku tulee. 

t ,pappa betalar

Vierailija
27/29 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin yksin ulkomaille 18-vuotiaana ilman mitään apua tai suuria säästöjä, eiköhän 19-vuotiaskin pärjää ihan hyvin.. Minnepäin maailmaa menossa?

Miten teit tuon ?  siis mistä rahat sitten paikan päällä ja ruuat ?

Vierailija
28/29 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut menevät ulkomaille töihin, esim. minä. Aina löytyy jotain, esim. hotellisiivousta.

Vierailija
29/29 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär lähti 16v:nä 5 viikoksi Espanjaan. Otti "turvamieheksi" kaveripojan. Hyvä reissu, kiersivät ystävien perheiden luona ja välillä asuivat hosteleissa.

17 ja 18 ikäisenä teki sitten kuukauden reissut likkakaverien kanssa.

Matkustanut vauvasta saakka joten tiesi miten toimitaan. Ei mitään ongelmia. 23v:nä asui ja opiskeli jo maailman toisella puolen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän