Milloin olis paras aika mennä juhannusostoksille ettei olisi ryysistä?
Kommentit (22)
Mä aattelin mennä ke. Torstaina siellä on varmaan kaikki mökille lähtijät ehkä.
Torstai aamuna heti kun kauppa aukee niin menen itse. Olen juotavaa ostanut jo etukäteen mutta ruokaa pitäisi hakea. Kyllä grillata pitää mökillä ja ostan sitten kaikkea vesimelonia, mansikoita ja muuta.
Meillä ostettiin juhannuslahhat jo viikko sitten. Juhannuskoivu käydään torilta vasta torstai iltapävänä ostamassa, koristeet samalla reissulla, yleensä silloin jos ale myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ostettiin juhannuslahhat jo viikko sitten. Juhannuskoivu käydään torilta vasta torstai iltapävänä ostamassa, koristeet samalla reissulla, yleensä silloin jos ale myynnissä.
Ei Luoja Varje, juhannuslahnat ja juhannuskoivu torilta.
Kuka jaksaa elää näin?
24h-kauppoihin kannattaa mennä keskellä yötä. Meilläkin on niitä kävelymatkan etäisyydellä jopa kaksi, Prisma ja S-market.
Vierailija kirjoitti:
24h-kauppoihin kannattaa mennä keskellä yötä. Meilläkin on niitä kävelymatkan etäisyydellä jopa kaksi, Prisma ja S-market.
Yöllä nukutaan.
Taisin ostaa tänään grillattavat sun muut olennaiset. Todellakin toisin kuin viime vuonna. Kai tuas lähempänä Jussia pitää vielä käydä hakemassa jotain pientä.
Riippuu siitä missä päin asut. Mun lähellä Helsingin Kannelmäen Prismassa on mukavan väljää asioida klo 3 yöllä vaikkapa..
tilaat kaupasta kotiin ei tarvii ryysiä
Aikaisin aamulla mikä päivä vain.
Alkoon ei pidä mennä liian aikaisin, jotta juomia olisi vielä jussinakin.
Juhannusaattoiltana, veikkaan. Ainakin Uuden Vuoden aatto-iltana on yleensä mukavan rauhallista, jo klo 18.00. lähtien. Torstaina aamupäivällä varmaan myös nyt, keskipäivällä tulevat muualle juhlimaan lähtijät, ja siitä eteenpäin vilskettä.
nyt