Olen erittäin tyytyväinen vartalooni. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (14)
Ihanaa! Sinun/meidän kaltaisia naisia pitäisi olla enemmän! Tsempit <3 t. 104-74-108
Muuten normaali? En ole normaali. En salaile mitään eikä ole luurankoja, tai asioita joita en historiassani ainakin jollain tavalla hyväksyisi.
Olen varmaan lähinnä epävakaa. Ei riippuvuuksia, ei äitisuhde-ongelmia (isäsuhdetta mulla ei muuten ole), huono itsetunto varmaan joo. Huonoa poikaystävää en katselis (ei nyt ole hyvääkään sellaista, aika vähän mulla on miehiä ollu).
Olenko tyytyväinen elämääni? En.
Painoa en tiedä, jotain 65 kilon tienoilla kai, pituutta 170 cm.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:17"]
On kyllä hyvä roppa
[/quote]
No itseasiassa ihan tavallinen. Multa löytyy vielä kurvikkaampi vartalo, ja eipä tämä mitenkään hyvältä näytä.
[/quote]
Miksei näytä hyvältä? Mikset ole tyytyväinen?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:19"]
On kyllä hyvä roppa
[/quote]
No itseasiassa ihan tavallinen. Multa löytyy vielä kurvikkaampi vartalo, ja eipä tämä mitenkään hyvältä näytä.
[/quote]
Miksei näytä hyvältä? Mikset ole tyytyväinen?
[/quote]
Näytän silti tasapaksulta ja ruma naama huipentaa muutenkin täysin paskan kokonaisuuden :(
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:27"]
Ihanaa! Sinun/meidän kaltaisia naisia pitäisi olla enemmän! Tsempit <3 t. 104-74-108
[/quote]
Niinpä! Naiset keskittyy hirveästi hakemaan itestään vikoja. Löytäisin kai mäkin niitä itsestäni jos sillä tavalla itseeni asennoituisin. Minusta kurvikkaat naiset on komeita, oot varmasti aika upean näköinen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:35"]
Kuppikoko?
[/quote]
B-kuppi
Ootko muuten normaali? Mitä salailet? Mitä luurankoja sulla on kaapissa? Onko sulla persoonallisuushäiriöitä? Riippuvuuksia? Huono äitisuhde? Huono itsetunto? Huono poikaystävä?
On kyllä hyvä roppa
[/quote]
Oletko tyytyväinen myös elämäsi sisältöön?