Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kasvattaa lapsensa näin huonosti?

Vierailija
30.03.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427679949838.html

Ei mitään käytöstapoja eräillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin 8- vuotias paskoo toisten pihaan kostona vaan koska luonto kutsuu eikä kehtaa pyytää voisiko tulla vieraan ihmisen kotiin kakalle.

Jotenkin häiriintyneempää on että joku pitää noin pieniä lapsia perkeleestä seuraavana. Voisi miettiä miksi ihmiset tahtoo sinulle pahaa ja tahallaan paskotaan pihallekin. Mistä näitä aikuisia tulee?

Itse olisin lähinnä huutanut lapselle että pääsee sisälle vessaan ja tarjonnut paperin vähintään. Olisin kysynyt missä lapsi asuu ja pääseekö nyt kotiin saakka kun noin pääsi käymään. Eiköhän tuo lähinnä ole lapselle nolo tilanne jos kakkoshätä yllättää kesken virpomisen!

Vierailija
2/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, aika räväkkä kersa. Sopiva protesti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä: JOS tuo ihminen on kirjoittanut toimitukseen nimellään niin ehdotan että hänelle luovutetaan vuoden paskin lähimmäinen -palkinto. Kyllä meinaan itse äitinä surisin jos lapselleni kävisi jossain noin ja siitä ensin haukutaan siellä livenä ja seuraavaksi mennään lehdistöön haukkumaan! Eikö nolaamiselle ole rajaa?

Kakkonen

Vierailija
4/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan se on.

Vierailija
5/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:13"]Lisään vielä: JOS tuo ihminen on kirjoittanut toimitukseen nimellään niin ehdotan että hänelle luovutetaan vuoden paskin lähimmäinen -palkinto. Kyllä meinaan itse äitinä surisin jos lapselleni kävisi jossain noin ja siitä ensin haukutaan siellä livenä ja seuraavaksi mennään lehdistöön haukkumaan! Eikö nolaamiselle ole rajaa?

Kakkonen
[/quote]

Hihii..kakkonen...

Vierailija
6/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:13"]Lisään vielä: JOS tuo ihminen on kirjoittanut toimitukseen nimellään niin ehdotan että hänelle luovutetaan vuoden paskin lähimmäinen -palkinto. Kyllä meinaan itse äitinä surisin jos lapselleni kävisi jossain noin ja siitä ensin haukutaan siellä livenä ja seuraavaksi mennään lehdistöön haukkumaan! Eikö nolaamiselle ole rajaa?

Kakkonen
[/quote]
Höpö höpö ja lässyti lää. Ihan oikein tuoda julki noin moukkamainen teko. Mä olisi juossu perään ja antanut vitsalla persuuksille, niin ei enää paskantelis toisten pihoille. Kiusantekoa toi oli. Olis vittu mennyt penska sit jonnekin m ettään tai puskaan, aina sen verran pystyy pidättelemään. Sinäkin saatanan curling-mamma.

Vierailija
7/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:13"]

Lisään vielä: JOS tuo ihminen on kirjoittanut toimitukseen nimellään niin ehdotan että hänelle luovutetaan vuoden paskin lähimmäinen -palkinto. Kyllä meinaan itse äitinä surisin jos lapselleni kävisi jossain noin ja siitä ensin haukutaan siellä livenä ja seuraavaksi mennään lehdistöön haukkumaan! Eikö nolaamiselle ole rajaa?

Kakkonen

[/quote]

Sinulla alapeukkuttaja joko ei ole omia lapsia tai sinulle on suoritettu lobotomia. Mieti nyt pystyykö ihminen edes paskomaan tuosta vaan jos ottaa päähän vai onko siinä hetkessä luonto kutsunut! Minä voisin kuskata sinun lapsesi paskasissa vaatteissaan kotiin, mutta joku nyt näkee järkevämmäksi ensin kieltää virpomiset, ajatella että kakannut lapsi "kostaa" ja sitten ihan varmasti huutelee sinne pelotellakseen muutenkin jo nolon tilanteen ja pisteenä iiin päälle soittaa toimitukseen että lapsi varmasti tulee koulukiusatuksi vaikka, koska ymmärrätte varmasti että jos tuossa oli enempi lapsia niin kyllä sen lapsen koko luokka ja nyt koko koulu ja lähitienoo tietää kuka oli kakkaaja.

Että tälläsiä kiusaaja-aikuisia voisi ihan julkisesti tulla selittämään mitä aiheuttaa lapsille ja nuorille. MUTTEI OLE POKKAA! Ihmettelen suuresti miksi noin suuri lehti lähtee mukaan lapsen solvaamiseen, ei niin MITÄÄN tietoa tuosta tilanteesta ja sokesti lähdetään uskomaan toimitukseen soittanutta kiusaaja-aikuista.

Toivon että tuon lapsen vanhemmat huomaisivat tilanteen ja puuttuisivat tuohon. Koska lapsen tilanne voi olla tosi kurja tollaisen jälkeen.

Kakkonen

Vierailija
8/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:13"]Lisään vielä: JOS tuo ihminen on kirjoittanut toimitukseen nimellään niin ehdotan että hänelle luovutetaan vuoden paskin lähimmäinen -palkinto. Kyllä meinaan itse äitinä surisin jos lapselleni kävisi jossain noin ja siitä ensin haukutaan siellä livenä ja seuraavaksi mennään lehdistöön haukkumaan! Eikö nolaamiselle ole rajaa?   Kakkonen [/quote] Höpö höpö ja lässyti lää. Ihan oikein tuoda julki noin moukkamainen teko. Mä olisi juossu perään ja antanut vitsalla persuuksille, niin ei enää paskantelis toisten pihoille. Kiusantekoa toi oli. Olis vittu mennyt penska sit jonnekin m ettään tai puskaan, aina sen verran pystyy pidättelemään. Sinäkin saatanan curling-mamma.

[/quote]Mikä vittu-saatana? Kyllä on siinä taas fiksu aikuinen meillä.

Vierailija
9/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:13"]

Kakkonen

[/quote]

Sinulla alapeukkuttaja joko ei ole omia lapsia tai sinulle on suoritettu lobotomia. Mieti nyt pystyykö ihminen edes paskomaan tuosta vaan jos ottaa päähän vai onko siinä hetkessä luonto kutsunut! Minä voisin kuskata sinun lapsesi paskasissa vaatteissaan kotiin, mutta joku nyt näkee järkevämmäksi ensin kieltää virpomiset, ajatella että kakannut lapsi "kostaa" ja sitten ihan varmasti huutelee sinne pelotellakseen muutenkin jo nolon tilanteen ja pisteenä iiin päälle soittaa toimitukseen että lapsi varmasti tulee koulukiusatuksi vaikka, koska ymmärrätte varmasti että jos tuossa oli enempi lapsia niin kyllä sen lapsen koko luokka ja nyt koko koulu ja lähitienoo tietää kuka oli kakkaaja.

Että tälläsiä kiusaaja-aikuisia voisi ihan julkisesti tulla selittämään mitä aiheuttaa lapsille ja nuorille. MUTTEI OLE POKKAA! Ihmettelen suuresti miksi noin suuri lehti lähtee mukaan lapsen solvaamiseen, ei niin MITÄÄN tietoa tuosta tilanteesta ja sokesti lähdetään uskomaan toimitukseen soittanutta kiusaaja-aikuista.

Toivon että tuon lapsen vanhemmat huomaisivat tilanteen ja puuttuisivat tuohon. Koska lapsen tilanne voi olla tosi kurja tollaisen jälkeen.

Kakkonen
[/quote]
LOL! LOL! LOL! LOL! LOL! Vittu hyysää nyt vielä vähän enemmän ilkivallantekijää. Olet varmaan myös mamurakastaja, LOL! vielä kerran.

Vierailija
10/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paskajuttuhan päätyi iltasanomiin eilen av-palstalle kirjoitetusta trollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan