Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille naisille, joiden mies ei anna "meisseliä".

Vierailija
30.03.2015 |

Piereskeletkö miehen läsnäollessa?

Kyllä pieru voi kaataa koko suhteen. Nainen EI SAA farttailla. Todellinen erotiikan tappaja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta piereskelyä seurassa muutenkaan. En miehen, en lasten enkä kenenkään. Liikun, olen hoikka, laittaudun (en liikaa) ja istelen uusia alusvaatteita. Mutta mieheni ei vaan ole kiinnostunut seksistä, kun maksimissaan 1-2 kertaa viikossa. Joo, pitkä parisuhde (yli 15v) pistää kaiketi kyllästymään :( Paitsi minut...

Vierailija
2/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsen työkaluja rakentamiseen osaan hakea varastosta tarvittavat kamat ei siihen miehen lupaa tarvitse kysyä.

Mitä edes piereskely liittyy nikkarointiin tai kodin pienremontointiin? Yrittääkö aloittaja olla ns. Hauska? Ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen kotona täysin estottomasti, naureskellaan pieruille miehen ksnssa yhdessä. Mies on koko ajan kimpussa, panisi 5 kertaa päivässä jos jaksaisin antaa. Pitää mua superseksikkäänä. Eli se apn teoriasta.

Vierailija
4/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:50"]Piereskeletkö miehen läsnäollessa?

Kyllä pieru voi kaataa koko suhteen. Nainen EI SAA farttailla. Todellinen erotiikan tappaja.
[/quote]

Joskus harvoin. Mies sanoo sen olevan vain söpöä

Vierailija
5/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kysyjällä ollut taas vilkas mielikuvitua. Voi ei repeän naurusta

Vierailija
6/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun mieshän haluaa alkaa naimaan minua heti kun piereskelen. Kiihottuu siitä valtavasti. Näin meillä

Vierailija
7/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piereskele enää. En sen jälkeen, kun mies sanoi sen olevan yksi syy haluttomuuteensa. No, viimeksi tänään sain sitä meisseliä, onneksi halut palautuivat!

Vierailija
8/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehetkin piereskelevät vähintään yhtälailla. Joten kysymys voidaan asettaa myös toisin päin

Vierailija
9/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruhan se varmaan on suurin syy, joka voi kaataa koko suhteen. Voi, voi

Vierailija
10/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piereskele oikeastaan ollenkaan, mutta mies piereskelee ja paljon. Ainakaan meillä ajatuksesi ei siis ole vastaus miehen haluttomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi