Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro työpäivästäsi!

Vierailija
30.03.2015 |

Mulla on iisiä.  Menen töihin 9 aikaan,  juon kahvit työkavereiden kanssa, sitten avaan tietokoneen ja käyn läpi töihini liittyviä asioita eri ohjelmissa, laulatan exceliä ja powerpointtia.  Klo 12 lounasaika, takaisin töissä noin 13, sitten tass samoja puuhia kuin aamupäivällä, ehkä pari palaveria, kahvit taas jossain raossa, kotiinlähtö siinä 16:30-17:15 töistä riippuen.

Koen työni erittäin keveäksi ja olen tyytyväinen palkkaani 3590 brutto.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kello 7-17. Asiakkaat tuovat minulle projektejaan ja minä hoidan ne kuntoon sovitulla hinnalla. En pidä tätä yrittäjyyttä edes työnä. Nautin tästä. Palkka 5000€-12000€ kuukaudessakin lämmittää. Kaiken vessapapereista lähtien ostan ns. firman piikkiin, joten nettoni on huomattava.

Vierailija
2/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raadan perse ruvella 1500€ palkan eteen kuussa. Oon köyhä paska. Mitään iloa en työstäni saa. En saa kiitosta. En saa haukkuja. Olen kuin robotti. Vituttaa kun valtiolle pitää tosta paskasta vielä maksaa veromarkkoja saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:10"]Raadan perse ruvella 1500€ palkan eteen kuussa. Oon köyhä paska. Mitään iloa en työstäni saa. En saa kiitosta. En saa haukkuja. Olen kuin robotti. Vituttaa kun valtiolle pitää tosta paskasta vielä maksaa veromarkkoja saatana.
[/quote]

Ja joo oli paska päivä.

Vierailija
4/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruttona palkkaa 2100-2500 riippuen vuorolisistä. Tänään töihin klo 7. Rapsan jälkeen täyttä vauhtia eteenpäin 7.10.

Tauon kerkesin pitämään tänään 8.55-9.10 sitten taas töitä. Jaloilla oon koko päivän, kävelyä ja muuta liikkumista jatkuvasti.

Seuraava tauko 12.20-12.45 sitten pari hommaa, rapsa klo 13, ja taas työn touhussa kolmeen saakka. Olisko n. 10min sohvalla istumista iltspäivällä "tekemättä mitään" eli pohtimalla erästä asiakasta työkavereitten kanssa.

Vierailija
5/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:06"]

Teen töitä kello 7-17. Asiakkaat tuovat minulle projektejaan ja minä hoidan ne kuntoon sovitulla hinnalla. En pidä tätä yrittäjyyttä edes työnä. Nautin tästä. Palkka 5000€-12000€ kuukaudessakin lämmittää. Kaiken vessapapereista lähtien ostan ns. firman piikkiin, joten nettoni on huomattava.

[/quote]

Unohdin vielä mainita, että koulutukseni on peruskoulu ja ala liittyy kuljetuskalustoon.

Vierailija
6/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Tänään tulin töihin 5:45. Istahdin tietokoneen äärelle. Totesin että viikonlopun jäljiltä oli tilitysvirheitä jotka pitäisi jossain vaiheessa päivää korjata. Kello 6:00 aloitin lihakuorman purkua. 6:45 kävin tupakilla ja tee kupposella. 7:00 avasin kaupan, jatkoin maitokuorman purkuun. Totesin että perjantailta oli jätetty valion kuorma puoliksi purkamatta. Kirosin hetken itsekseni ja purin senkin. Kello 9:30 tajusin että on jo kiire jos meinaa ajoissa päästä kotia tänään. Purin kaksi rullakkoa eläinruokaa ja siirryin heviin. Kello 11:00 tuli seuraava työntekijä, äkkiä viikon leipätilaukset valmiiksi ja pääsin käymään tupakalla. Päivän valio ja ingman kuorma tuli, työkaveri meni purkaan pakasteita, minä maitokaappiin. Kello 13:30 päästin työkaverin tauolle. Vartin jälkeen pääsin tietokoneelle konttoriin. Kerkesin eiliset myynnit kirjata ja selata viikon tilaukset läpi kun kello oli 14:10 ja tajusin aamulla löytyneiden tilitysvirheiden olevan korjaamatta, työvuorolistat olisi pitänyt julkaista jo viime viikkolla, en ollut syönnyt koko päivänä ja ylitöitä 40min tälle päivää. Mielessäni haistatin hetken pitkät paskat työpaikalleni ja päätin lähteä kotia. Se olisi uusi päivä taas huomenna. Työskentelen ruokakaupassa myymäläpäällikkönä.

Vierailija
7/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo7.45 avaan luokan oven ja alan kartoittaa päivän tehtäviä.

Klo8.45 oppilaat saapuvat luokkaan ja ekat 10min menee ennen kuin saan heidät paikoilleen ja rauhallisiksi. Lopputunti opetusta. Tämä sama 5-6 kertaa päivässä. Välkillä juoksevia asioita, monistamista, materiaalinhankintaa, välienselvittelyjä ym. Pikaiset kahvit jossain vaiheessa opehuoneessa jos on aikaa. Klo11 lounas yhdessä oppilaiden kanssa. Iltapäivät täynnä hulinaa, hälinää, juoksemista. Kotimatkalle klo14-15, ellei ole opekokousta. Kotona seuraavan päivän valmistelua, kokeiden korjausta, wilma-viesteihin vastaamista..

Palkka 2600€ brutto.

Vierailija
8/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin 8 tuntia auttaen liikuntarajoitteisia ja muistisairaita ihmisiä kaikissa heidän asioissaan. Annoin lääkkeitä, pistin injektioita, muistuttelin, ohjasin, pesin, siivosin, laitoin ruokaa. Touhuamisen keskellä yritin huomioida jokaista yksilöllisesti ja rauhallisella sekä positiivisella työotteella. Parasta tänään oli kun sain tehdä töitä pitkälti yksin ja omanlaisesti. Huonointa pari työkaveria ja niiden kyllästyneet ja valittavat jutut. Koko päivän sai liikkua, kaksi 15min taukoa pidin lopussa tuli vähän kiire tehdä paperihommia ennen kuin lähdin kotiin.

Vierailija
9/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että Powerpointia yms. "laulattamalla" voi tienata noin hyvin.

Olen kade.

Epäilen, että olet kuitenkin jonkin erityisasiantuntija.

Vierailija
10/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siis jonkin alan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän