Milloin menitte kihloihin?
Minkä ikäisiä olitte? Kuinka kauan olitte seurustelleet? Kuinka kauan olitte asuneet yhdessä?
Kommentit (58)
Oltiin molemmat 23v, seurustelua oli takana vuosi ja yhdessä oltiin asuttu kuukausi.
Oltiin 24 & 31. Seurusteltu 1v 5kk. Naimisiin mentiin vuotta ja kahta kuukautta myöhemmin.
Mentii kun minä olin 20 ja mies 21. Oltiin seurusteltu ennen sitä 2 ja puoli vuotta, joku 9kk oltii asuttu yhdessä ennen sitä. Nyt ollaan oltu 2 vuotta ja 4 kk kihloissa, seurusteltu koht 5 vuotta. Täytetään kevään aikana (minä) 22v ja (mies) 23v. Toivottavasti päästään pian naimisiinkin
Tavattiin 16-vuotiaina. Seurustelemaan alettiin 19-vuotiaina, kihloihin mentiin reilun vuoden seurustelun jälkeen. Naimisiin mentiin 21-vuotiaina.
Ja sille ihme nillittäjälle - kyllä kihloihin minusta MENNÄÄN, kun kerran kihloissa OLLAAN silloin kun kosintaan on vastattu myöntävästi. Mikä verbi sitten pitäisi olla?
Minä 25v. mies 28v, yhdessä 3 v, josta saman katon alla 2v.
2kk seurustelua. Minä 19 mies 25 silloin. Naimisiin mentiin siitä parin vuoden päästä. Nyt naimisissa 4v.
29 ja 31. 3 vuotta yhdessä ja 2 vuotta avoliitossa. Vuosi kihloista naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:50"]Minkä ikäisiä olitte? Kuinka kauan olitte seurustelleet? Kuinka kauan olitte asuneet yhdessä?
[/quote]
Karkauspäivänä 1992, olimme seurustelleet 1,5 vuotta, minä 17, mies 20. Emme olleet asuneet päivääkään yhdessä, muutimme yhteen vasta mentyämme naimisiin reilu vuosi myöhemmin. Edelleen olemme naimisissa :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:34"]
Tavattiin 16-vuotiaina. Seurustelemaan alettiin 19-vuotiaina, kihloihin mentiin reilun vuoden seurustelun jälkeen. Naimisiin mentiin 21-vuotiaina.
Ja sille ihme nillittäjälle - kyllä kihloihin minusta MENNÄÄN, kun kerran kihloissa OLLAAN silloin kun kosintaan on vastattu myöntävästi. Mikä verbi sitten pitäisi olla?
[/quote]
verbi on: kosia
...jos jotain verbiä haluaa käyttää...
vertaa nyt vaikka, emmehän me myöskään sano "mennä kipeäksi", vaan sairastutaan ja sitten ollaan kipeitä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:34"]
[/quote]
verbi on: kosia
...jos jotain verbiä haluaa käyttää...
vertaa nyt vaikka, emmehän me myöskään sano "mennä kipeäksi", vaan sairastutaan ja sitten ollaan kipeitä.
[/quote]
korjaan heti itseäni: verbi voi olla myös kihlautua! sehän on hyvä sana.
vai onko maailma mennyt jo siihen että kosinta kuuluu: "haluatko mennä kanssani kihloihin?" :D hahahaha
Oltiin 23 ja 25 v. Seurustelua takana vähän vajaa 6 kk, ei yhdessä asumista.
Alle vuoden oltu ja kohta kosin :)
1.1.99. Oltiin oltu yhdessä 1,5v, saman verran asuttu yhdessä ja naimisiin tuosta 2,5v päästä. Oltiin silloin 29v ja 30v.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:56"]vai onko maailma mennyt jo siihen että kosinta kuuluu: "haluatko mennä kanssani kihloihin?" :D hahahaha
[/quote]
No meillä kyllä meni noin
1.1.2000
33v ja 39v
Seurusteltu 6kk
Asuttu yhdessä 5kk
Ja edelleen isoa rakkautta välillämme :)
Olimme 17&26 kun mieheni kosi :) asuttu yhdessä silloin vuosi ja yhdessä kolme ja puoli vuotta, kihlauksesta meni pari vuotta itse häihin.