Milloin menitte kihloihin?
Minkä ikäisiä olitte? Kuinka kauan olitte seurustelleet? Kuinka kauan olitte asuneet yhdessä?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:00"]18 ja 19.. Seurustelua 9kk eikä asuttu yhdessä ennen kihloja. Nyt kihlausaikaa ji reilu 18v
[/quote]
Mitä järkeä olla 18 v kihloissa....?
[/quote]
Miksi ei ? Mitä sinä olet määrittelemään milloin saa olla kihloissa ja milloin ei. Ei täältä av.lta voi näköjään odottaa muuta kuin paskaa niskaan. Kihloihin meno ei tarkoita sitä että tarvitsee heti mennä naimisiin. Niinkuin laitoin että olemme vieläkin rakastuneita ja naimisiin ei olla vielä menossa. Olisiko minun pitänyt kieltäytyä kun rakastamani mies kosi minua. Toivottavasti olette onnellisia kun onnistutte pilaamaan päivän. mummoni ja pappani menivät naimisiin 18 vuotiaana ja ovat vieläkin onnellisesti naimisissa. Se mikä ei toimi sinulla voi toimia muilla.
Olin 22 v, mies 23. Olimme seurustelleet kolme vuotta, menimme kihloihin samalla kun muutimme yhteen.
Minä olin 22v. ja mies 26v. Olimme seurustelleet kaksi ja puoli vuotta, mutta tunteneet toisemme koko ikämme (lapsuudenystäviä ja naapureita). Saman katon alla olimme ehtineet asua yli vuoden päivät. Sopivalta ajankohdalta tuo tuntui: toinen on tullut hyvinkin tutuksi ja yhteistä arkea takana.
mä olin 23 vuotias ja mieheni 20 v, oltiin seurusteltu vuosi ja puoli vuotta asuttu yhdessä.
Tuosta on nyt 22 vuotta.
Olin 24v., mies oli 25v. Seurustelua siinä vaiheessa takana 7 kk. Häät 8 kk kihlauksesta. Siitä nyt 10 vuotta. :)
Av mammat on pahempia kiusaajia kuin kukaan muu. Sama minkälainen olet tai mitä teet olet aina wt tai muuten vain paska ihminen.
Ei julkisesti kihlauduttu ollenkaan. Päätettiin yhdessä mennä naimisiin "vuoden sisällä" kun olimme 24- ja 26-vuotiaita neljän seurusteluvuoden jälkeen. Naimisiin mentiin sitten puolen vuoden päästä päätöksestä, yhdessä oltiin siinä kohtaa asuttu lähemmäs neljä vuotta. Nyt kaksi vuotta naimisiinmenosta on suunnitteilla aloittaa lasten yrittäminen kesällä.
Ap, I feel u. Ollaan oltu 4,5 vuotta yhdessä, josta 4 v. avoliitossa. Tosta ajasta toki ollaan oltu opiskelijoita lähes koko aika, ja mä oon edelleen opiskelija. Ollaan kyllä puhuttu tulevaisuudesta, ja oltais varmaan jo menty naimisiin ja hankittu lapsia, jos molemmat meistä olis työelämässä(=olis rahaa). Mutta niin, varsinaista kosintaa ei oo kuulunut, eikä varmaan hetkeen kuulukaan. :/
Av.n sääntö numero 1: älä hanki lapsia tai mene naimisiin ennen kuin olet 40 tai olet wt.
Oltii seurusteltu 1,7kk, josta yli vuosi asuttu yhdessä, ite olin 21v ja mies 26v, kun kihlat. Nyt yli vuosi oltu kihloissa ja kokonaisuudessä yhdessä 3v. Häitä mietitää ja esikoisesta haaveillaan.
24 ja 25 vuotiaina mentiin. Kuusi vuotta yhteistä taivalta ja siitä reilu viisi vuotta avoliitossa. Naimisiin mentiin kihlauksesta reilun vuoden päästä. :)
N.30 v kumpikin ja puoli vuotta, kun mentiin kihloihin. Kihloissa oltiin 4v. , kun mentiin vihille. Naimisissa ollaan oltu 8v.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:00"]18 ja 19.. Seurustelua 9kk eikä asuttu yhdessä ennen kihloja. Nyt kihlausaikaa ji reilu 18v
[/quote]
Mitä järkeä olla 18 v kihloissa....?
[/quote]
Miksi ei ? Mitä sinä olet määrittelemään milloin saa olla kihloissa ja milloin ei. Ei täältä av.lta voi näköjään odottaa muuta kuin paskaa niskaan. Kihloihin meno ei tarkoita sitä että tarvitsee heti mennä naimisiin. Niinkuin laitoin että olemme vieläkin rakastuneita ja naimisiin ei olla vielä menossa. Olisiko minun pitänyt kieltäytyä kun rakastamani mies kosi minua. Toivottavasti olette onnellisia kun onnistutte pilaamaan päivän. mummoni ja pappani menivät naimisiin 18 vuotiaana ja ovat vieläkin onnellisesti naimisissa. Se mikä ei toimi sinulla voi toimia muilla.
[/quote]
Älä välitä näistä mörökölleistä, minusta jokainen järjestää itse elämänsä miten tahtoo. Ei ole olemassa yhtä ainutta tapaa elää ja rakastaa. onneksi olemme erilaisia.
Oltiin seurusteltu 3 vuotta, asuttu yhdessä vajaa vuosi ja ikää oli silloin 27&31, siitä nyt vuosi.
Olin 25 ja mies 26v. Reilu 8vuotta oltiin oltu yhdessä ja asuttu 5,5v yhdessä.
Me seurusteltiin 2 kk sitten kihloihin ja naimisiin kun kihloissa oloa 1,5 vuotta. Ennen häitä ehdimme asua yhdessä vajaan vuoden. Kohta on 25 vuotishääpäivä vaikka kukaan ei uskonut että äkkirakastuminen kestää edes vuottakaan
Kesäkuu 2013. Minä 19 mies 32. Oltiin seurusteltu 5 kk ja olin ollut saman ajan mieheni luona vaikka mulla oli omakin asunto vielä. Nyt asutaan isommassa asunnossa ja lapsi tulossa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:01"]11 kuukautta seurusteltu. Nyt oltu vuoden päivät kihloissa. Ikää oli 20 ja 31.
[/quote]
Ainiin unohtui, ei asuta vieläkään virallisesti yhdessä, mutta aina ollaan samassa paikassa. Mies ei ole käynyt kuin postit hakemassa kotoaan viimeisen puolen vuoden aikana. Yhdessä vastataan siivouksesta ja ruuanlaitosta. Virallisesti yhteen muutetaan varmaan ennen kesää tai kesällä, mies siis muuttaisi luokseni.
35- vuotiaina tavattiin, puoli vuotta yhdessä ja kihlat, naimisiin kihloista 9 kk päästä. Ollaan oltu siis yhdessä 8 vuotta ja naimisissa 7 vuotta. Lapsemme on 5-vuotias.
tiedoksi vain kaikille haihattelijoille että kihloihin ei MENNÄ. kihloissa ollaan, kun on kosittu (naimisiin menoon). Eli naimsiiin MENNÄÄN mutta kihloihin ei.
tämä selvä?