Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
221/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään

Vierailija
222/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus

Itse aion jatkossa parisuhdetta harkitessa kiinnittää paljon huomiota siihen, onko miehellä kotonaan sama siisteystaso kuin minulla, ja onko muissakin asioissa arvot samat.

En nimittäin enää halua tilanteeseen, jossa täyspäivätyöni lisäksi hoidan 99% kotitöistä, toisen kuitatessa "nalkutukseksi" toistuvat pyyntöni siitä, että kotityöt jaettaisiin tasaisesti.

Eikö tuon pitäisi olla itsestäänselvyys, että seurusteluaikana selvitetään tuollaiset asiat? En ihan oikeasti lakkaa hämmästelemästä sitä, kuinka moni nainen "yllättyy" ja katkeroituu siitä, että kotityöt jäävät hänen harteilleen. Kun kysyy, kuinka pitkään he seurustelivat ennen yhteen muuttamista, ei saa vastausta tai vastaus on että joitakin kuukausia, koska "eihän sitä opi tuntemaan toista ellei asu yhdessä". Kyllä minä ainakin opin tuntemaan puolisoni seurusteluaikana. Vietimme yhdessä lähes kaikki viikonloput ja suurimman osan lomista. Kyllä siinä näki, miten hän hoitaa kotinsa ja itsensä. Ja samalla tuli tutuksi myös muu arvomaailma.

Meillä kotityöt jäivät minulle hoitovapaan jälkeen. Eli kun lapsen kanssa kotona ollessani ehdin tekemään kaiken, niin miksi en työpäivän jälkeenkin. Asiasta on väännetty kohta vuosi...

Tässä kohtaa se yleensä tapahtuu. Äitiysloma - vanhempainloma - hoitovapaa. Tee hetki, ja se on miehen mielestä uusi normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen mies joka tykkää käydä huorissa aktiivisesti, yleensä näille seksi parisuhteessa on aika toissijaista, kun sitä saa muutenkin.

Vierailija
224/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit juuri minusta. Tosin olen 45 v ja yli 170 cm. Ja lisäksi sinkku.

Vierailija
225/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että nainen on pillun kantoteline.

"Mikä uarre se tuassa mennä keikuttellee metrin ja kuuenkymmenen sentin välissä."

Vierailija
226/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä kysyttiin täydellistä naista, kirjoitin:

"Täydellisestä en tiedä, mutta mulle täydellinen nainen voisi olla 35-44-vuotias yhden tai kahden lapsen äiti, joka ei halua lisää lapsia. Viihtyy kotona ja luonnossa ja elää aktiivisesti ja terveellisesti. Ehdottomasti tupakoimaton. Iloinen ja pitää nauramisesta. Tykkää Fingeporista ja mun kömpelöistä sanaleikeistä sekä joskus sopivan kaksimielinen kuitenkaan olematta rivo. Empaattinen ja hyvä kuuntelija eikä näe mun hyväntahtoisuutta heikkoutena. Suhtautuu parisuhteessa kuten minäkin niin, että jos meillä on joku ongelma, niin me ollaan yhdessä sitä ongelmaa vastaan eikä toisiamme vastaan. Arvostaa perhettä ja pitkäaikaisia suhteita eikä ole kyyninen rakkautta kohtaan. Uskollinen. Näyttää tunteensa ja haluaa olla tasa-arvoinen yksilö mun rinnalla.

Naisella on omia ystäviä ja harrastuksia, mutta halutaan viettää aikaa myös yhdessä, koska sillä tavalla luodaan henkinen yhteys ja pidetään sitä yllä. Nautitaan luonnosta retkeillen ja ehkä kalastellen. Arkisin liikutaan, kokkaillaan ja katsotaan leffoja sekä joskus käydään keikalla tai näyttelyssä.

Ulkoisesti nainen voisi olla 155-169cm pitkä ja kroppa jostain siron ja hieman pehmeän väliltä. Hiusten pituudella ja värillä ei väliä. Kauniit silmät ja sellainen katse mihin jää jumiin. Tyyliltään tarkoituksenmukainen. Pukeutuu töihin siististi, mutta ei vierasta tuulipukuakaan silloin, kun on sen paikka. Ei edusta mitään näkyvää räväkkää tyylisuuntausta kuten gootti, rokkari tai fiftari tms. Meikkaa vähän.

Tykkää koskea ja tulla kosketuksi sillä tavalla, miten mä kosken eli hipsutellen ja silitellen. Syttyy niskaan suutelusta. On kiihkeä rakastelija ja hänestä osaa lukea, mistä hän tykkää. Tykkää suuseksistä ja on joskus spontaani siinä. Tekee myös muutenkin aloitteita."

Tuntuuko, että kaikki miehet ovat pelkän seksin perässä?

M44

Kirjoitit siis juuri minusta.

Vierailija
227/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllästyin parisuhteisiin 45- vuotiaana.

Ollut sinkku nyt viisi vuotta. Ei jaksa satunnaisia seksisuhteitakaan enää. Onhan seksi ihan kivaa, mutta ilmankin pärjää ihan hyvin.

Naisten kyllä vaikea joskus tajuta ettei kiinnosta.

Vierailija
228/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyis mies joka ei halua pillua kuin muutaman kerran vuodessa. Suihinotto kelpaa myös. Puhtaat vaatteet se kyllä haluaa kaappiin toimitettuna, sen omien lasten sekä meidän yhteisten lasten hoidon saat myös, kaupassakäynnit on sun juttu, kaikki lasten terveyskeskuskäynnit, vaateostokset ja kouluasiat voit hoitaa, talon siivouksen ja kunnostuksen huolehdit, joululahjat ostat jne.

Miehen hommiin kuuluu veikkaaminen ja ryyppääminen. Mutta pääasia varmaan ettei vonkaa seksiä. Voit noutaa sen miehen meiltä. Sovittaessa voin toimittaa perillekin jos ehdin jossain välissä ja saan jonkun kattomaan lapsia siksi aikaa.

Sinulla täytyy olla äo kyllä jossain 60 tienoilla. Kertoohan se nyt omasta tasosta, kun ei ole saanut parempaa miestä ja äo:n tasoa selittää taas tuo miten halveksuvasti puhut miehestä, jonka ihan itse olet kuitenkin valinnut.

Vierailija
229/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä uarre se tuassa mennä keikuttellee metrin ja kuuenkymmenen sentin välissä."

Täällä näköjään kertoilevat hauskoja juttuja toisilleen juurikin nämä ÄO:ltaan Gaussin käyrän alkupään pojat. Kiva kun teillä on mukavaa. 😌

Vierailija
230/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä M36, joka etsii kumppania. Olen eronnut, ja exän kanssa liitto kariutui siihen, että seksielämä kuoli. Nyt "uudella kierroksella" en todellakaan aio tehdä samaa virhettä, eli odottaa, että alun keskinkertainen seksi muuttuisi ajan myötä paremmaksi, jos yhteyttä ei kertakaikkiaan sillä puolella ole. Ei muutu, jos toisella ei ole kykyä tai halua kommunikoida, ja kerta kuukauteen tai kahteen on toiselle riittävä.

Tämä voi nyt kuulostaa tylyltä, mutta minun tärkeimmät kriteerini on, että tullaan juttuun, ja että seksissä on molemminpuoleista intohimoa ja nautintoa. Haluan selvittää tämän mahdollisimman pian, en ala enää tuhlaamaan siihen kuukausia tai vuosia. Siksi haluan seksiä mieluummin aiemmin kuin myöhemmin, ja jos se ei toimi, niin takaisin swaippailemaan. Varmasti tämä näyttäytyy joillekin sellaisena, että olin "vain" seksin perässä. Mutta koska se "vain seksi" on asia, johon parisuhde voi kaatua, niin en ota sitä riskiä enää toista kertaa.

Jos kolmannella tai viimeistään neljännellä tapaamisella seksiä ei ole, tarkoittaa se sitä, että joko välillämme ei ole kemiaa, tai että naiselle seksi ei näyttele niin suurta osaa parisuhteessa kuin minulle. Oli niin tai näin, niin tällöin on molemmille parempi, että haetaan parempaa osumaa.

Muistathan kertoa niille kumppaneillesi ennen sänkyyn menoa, että kyseessä on ihan puhdas koeajo? Etkä ennen sitä ainakaan väitä etsiväsi mitään vakavaa.

Mutta minähän etsin vakavaa suhdetta. Ja pidän tärkeänä, että siinä parisuhteessa on myös molemminpuolista nautintoa ja intohimoa, ettei romanttinen parisuhde muutu pelkäksi platoniseksi kumppanuudeksi. Kokeilin sellaista jo kerran, eikä toiminut. En näe miksi on jotenkin vähempiarvoista asettaa vakavan parisuhteen yhdeksi osaksi yhteinen toimiva seksielämä. Kyllähän jotkut ihmiset lopettavat tapailun vaikka sen vuoksi, että toinen haluaa tai ei halua lapsia. Ja tämä on ihan ok. Miksi seksiä ei saisi pitää yhtä merkittävänä?

Mun mielestä on kusetusta väittää ennen seksiä että etsit, koska sulle seksi on vasta se tekijä joka määrittää haluatko vakavaa suhdetta vai et. Ainakin pitäisi tuossa tapauksessa tehdä selväksi että et vielä ole varma ja tiedät vasta seksin jälkeen mitä haluat. Seksi on kuitenkin asia joka merkitsee osalle ihmisistä muutakin kuin pelkkää seksiä, ja olisi ihan asiallista huomioda nämäkin. Kelaa jos se ihminen on korviaan myöten ihastunut sinuun ja sitten sille selviää, että sulle kyseessä oli vain joku mekaaninen koeajo a hän toimi sulle alustana. Voi mennä hetki että tuollaisesta pääsee yli. Toki nykyään suurin osa taitaa olla samanlaisia kuin sinä, että aika pieni todennäköisyys on että tuollainen ihminen osuu kohdalle, mutta voi se huono arpa osua joskus sullekin.

Niitä tekijöitä jotka määrittää jatkoa uuden ihmisen kanssa on varmasti kaikilla monta, miksei seksi saisi olla niistä yksi? Se kuten muutkin yhteensopivuudet/ sopimattomuudet selviää siinä pikkuhiljaa tutustuessa.

Ja kuka muu kuin sinä on puhunut mekaanisesta koeajosta alustoineen? Se jolle seksi on  pyhä toimitus tai lupaus yhteisestä loppuelämästä avatkoon suunsa ja puhukoon ennenkuin siihen ryhtyy.

Itsekään (olen nainen) en enää erehtyisi parisuhteeseen miehen kanssa ellei kipinää ja samansuuntaisia tarpeita seksin suhteen löytyisi.

Puhun mekaanisesta koeajosta ihan siitä syystä, että kun tulee seksin jälkeen jätetyksi, tunne on juuri se. Olet ollut pelkkä alusta jota kohtaan on vain suoritettu toimenpide eikä mukana ole ollut mitään tunteita. Mikään muu sinussa ei merkinnyt kuin se yksi (tai ehkä hyvällä tuurilla kaksi) suoritus, kaikki mitä olet siihen saakka sanonut ja tehnyt, on ollutkin täysin yhdentekevää.

Minusta kuulostaa, että teet aika raa'an yleistyksen omasta subjektiivisesta kokemuksestasi, ja lisäksi tulkitset oman tunnetilasi perusteella toisen ihmisen motiiveja ja tarkoitusperiä.

En missään nimessä kiistä tunnettasi tai kokemustasi. Kyseenalaistan sen objektiivisuuden, että millään muulla ei olisi väliä, jos suhde kaatuu seksin takia. Et voi päästä toisen pään sisään. Olettamukset ovat omiasi, ellet sitten ole avoimesti tästä keskustellut toisen osapuolen kanssa.

Esitän sinulle ajatuksen (ei tarvitse vastata). Jos sinä tapaisit miehen, ja teillä olisi mukavaa ja keskinäisiä tunteita, mutta et kokisi muutaman kerran jälkeenkään minkäänlaista nautintoa seksistä miehen kanssa. Jäisitkö silti suhteeseen tietäen, että mies haluaa parisuhteessa seksiä? Jos et, niin miten laittaisit suhteen poikki? Ja nyt jos roolit käännettäisiin, niin miten miehen pitäisi laittaa parisuhde poikki, jotta sinulle ei tulisi tuota kokemusta, jota aiemmin kuvailit?

Vierailija
231/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi Tinderistäkin löytyvän. Kävin tänään pitkästä aikaa treffeillä miehen kanssa joka ehdotti suoraan treffejä kahvilaan, ei niin kuin suurin osa muista että ehdotetaan suoraan tapaamista jomman kumman kotona (tietää heti mitä miehellä on mielessään vaikka sanookin mukamas etsivänsä parisuhdetta). Mies käyttäytyi treffeillä normaalisti eikä tehnyt mitään kaksimielisiä vihjailuja (iso osa miehistä tekee). Oli oikein mukavan ja kunnollisen oloinen töissäkäyvä ja itsestään huoltapitävä keskustelutaitoinen kolmikymppinen mies. Olin positiivisesti yllättynyt ja pitkästä aikaa sovin toisetkin treffit.

Mikä harvinaisuus! Olen itsekin Tinderissä ajautunut tuohon samaan tilanteeseen, ettei mitään treffejä ikinä tule vaan mennään suoraan asiaan eli jonmankumman kotiin. Toisaalta seksi kyllä kelpaa, mutta jos etsisin parisuhdetta tosissaan, niin tuolta sitä ei löydy.

Uskomatonta jos on tosiaan noin, ettei alkeellisimpiakaan käytöstapoja ole, pelisilmästä puhumattakaan.
Vaikka mies olenkin, sen verran osaan asettua naisen asemaan ettei tulisi mieleenkään ehdottaa tapaamista muualla kuin julkisessa paikassa jossa voi helposti perääntyä.

Siinähän saa välittömästi oudon tyypin leiman otsaansa ja sanomattakin on selvää että homma hyytyy siihen. Kuinka tämä ei ole päivänselvää jokaiselle, ei voi käsittää.

Ei lupaa hyvää Suomen väestönkasvulle jos sosiaaliset taidot ovat tuota luokkaa että normaalisti ja kohteliaasti käyttäytyvä mies on harvinaisuus.

Itse en halua vahvistaa valheellisia negatiivisia stereotypioita, jos ei kahvikupposta uskalla mun luona juoda niin jää välistä.

Vierailija
232/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät

miehet

menee

hyville

naisille.

Ehkä

sinussa

ei

ole

muuta

kuin

se

pillu?

pahoittelut, ei taas päästä viestiä läpi jos sanat kirjoittaa putkeen

Palstalla ei näytä olevan paljoakaan hyviä miehiä…

Tämähän on vauva-palsta. Naiset kyseenalaistavat miesten olemisen täällä kokonaan.

Ihan niinku niitä vauvoja syntyisi ilman miehiä tai seksiä.

Vierailija
233/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näköjään kertoilevat hauskoja juttuja toisilleen juurikin nämä ÄO:ltaan Gaussin käyrän alkupään pojat. Kiva kun teillä on mukavaa. 😌

Sinua siis vetää puoleensa itsesi tasoiset miehet.

Vierailija
234/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Sikoja kaikki, ei mitään käytöstapoja ei tunne-elämää.

Vierailija
235/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi Tinderistäkin löytyvän. Kävin tänään pitkästä aikaa treffeillä miehen kanssa joka ehdotti suoraan treffejä kahvilaan, ei niin kuin suurin osa muista että ehdotetaan suoraan tapaamista jomman kumman kotona (tietää heti mitä miehellä on mielessään vaikka sanookin mukamas etsivänsä parisuhdetta). Mies käyttäytyi treffeillä normaalisti eikä tehnyt mitään kaksimielisiä vihjailuja (iso osa miehistä tekee). Oli oikein mukavan ja kunnollisen oloinen töissäkäyvä ja itsestään huoltapitävä keskustelutaitoinen kolmikymppinen mies. Olin positiivisesti yllättynyt ja pitkästä aikaa sovin toisetkin treffit.

Mikä harvinaisuus! Olen itsekin Tinderissä ajautunut tuohon samaan tilanteeseen, ettei mitään treffejä ikinä tule vaan mennään suoraan asiaan eli jonmankumman kotiin. Toisaalta seksi kyllä kelpaa, mutta jos etsisin parisuhdetta tosissaan, niin tuolta sitä ei löydy.

Uskomatonta jos on tosiaan noin, ettei alkeellisimpiakaan käytöstapoja ole, pelisilmästä puhumattakaan.
Vaikka mies olenkin, sen verran osaan asettua naisen asemaan ettei tulisi mieleenkään ehdottaa tapaamista muualla kuin julkisessa paikassa jossa voi helposti perääntyä.

Siinähän saa välittömästi oudon tyypin leiman otsaansa ja sanomattakin on selvää että homma hyytyy siihen. Kuinka tämä ei ole päivänselvää jokaiselle, ei voi käsittää.

Ei lupaa hyvää Suomen väestönkasvulle jos sosiaaliset taidot ovat tuota luokkaa että normaalisti ja kohteliaasti käyttäytyvä mies on harvinaisuus.

Itse en halua vahvistaa valheellisia negatiivisia stereotypioita, jos ei kahvikupposta uskalla mun luona juoda niin jää välistä.

Juuri näin. Sama nainen kuitenkin juovuksissa ollessaan ei epäröi sekuntiakaan lähteä aivan ventovieraan miehen mukaan ravintolasta.

Vierailija
236/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Sikoja kaikki, ei mitään käytöstapoja ei tunne-elämää.

Tutkimusten mukaan naisia lähestyy aina naista itseään korkeampitasoiset miehet. Mitä se kertoo sinusta?

Vierailija
237/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus

Itse aion jatkossa parisuhdetta harkitessa kiinnittää paljon huomiota siihen, onko miehellä kotonaan sama siisteystaso kuin minulla, ja onko muissakin asioissa arvot samat.

En nimittäin enää halua tilanteeseen, jossa täyspäivätyöni lisäksi hoidan 99% kotitöistä, toisen kuitatessa "nalkutukseksi" toistuvat pyyntöni siitä, että kotityöt jaettaisiin tasaisesti.

Eikö tuon pitäisi olla itsestäänselvyys, että seurusteluaikana selvitetään tuollaiset asiat? En ihan oikeasti lakkaa hämmästelemästä sitä, kuinka moni nainen "yllättyy" ja katkeroituu siitä, että kotityöt jäävät hänen harteilleen. Kun kysyy, kuinka pitkään he seurustelivat ennen yhteen muuttamista, ei saa vastausta tai vastaus on että joitakin kuukausia, koska "eihän sitä opi tuntemaan toista ellei asu yhdessä". Kyllä minä ainakin opin tuntemaan puolisoni seurusteluaikana. Vietimme yhdessä lähes kaikki viikonloput ja suurimman osan lomista. Kyllä siinä näki, miten hän hoitaa kotinsa ja itsensä. Ja samalla tuli tutuksi myös muu arvomaailma.

Meillä kotityöt jäivät minulle hoitovapaan jälkeen. Eli kun lapsen kanssa kotona ollessani ehdin tekemään kaiken, niin miksi en työpäivän jälkeenkin. Asiasta on väännetty kohta vuosi...

Tässä kohtaa se yleensä tapahtuu. Äitiysloma - vanhempainloma - hoitovapaa. Tee hetki, ja se on miehen mielestä uusi normaali.

Anna kun arvaan: nainen halusi pitää äitiysloman lisäksi myös ne muut vapaat? Kokeile seuraavalla kerralla jakaa ne puoliksi.

Vierailija
238/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Sama nainen kuitenkin juovuksissa ollessaan ei epäröi sekuntiakaan lähteä aivan ventovieraan miehen mukaan ravintolasta.

Miten niin sama nainen? On naisia jotka eivät koskaan, ikinä, kertaakaan tee mitään tuollaista. Tosin en ole siellä Tinderissäkään samasta syystä.

Ja toisaalta, eihän se edes kuulu kenellekään mitä joku toinen tekee. Jos tänään lähtee jonkun mukaan mutta huomenna ei - se on vain ja ainoastaan hänen asiansa.

Vierailija
239/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Miettikää kaikkia tuntemianne naisia ja omaa itseänne. Kuinka monen kanssa haluaisit viettää aikaasi ja kuunnella sen juttuja? Itselläni luku on melko nollassa, suurin osa naisista on ihan hirveitä tylsimyksiä ja päällepäsmäreitä. Kuinka monen miehen kanssa vastaavasti haluaisi viettää aikaa ja kuunnella sen juttuja? Sekin luku lähenee nollaa - ei vain jaksa miesten juttuja ja lapsellisuuksia.

Kyllä se ainoa kimmoke mihinkään tiiviimpään ihmissuhteeseen on seksi. Jos seksiä ei halua, niin kyllä motivaatio sille, että sietäisi toista ihmistä muuten kuin satunnaisesti, on minimissä. Itse ainakin viihdyn kaikkein parhaiten yksikseni. En usko myöskään, että olisin itse suurpiirteisyydessäni ja kotityölaiskuudessani mikään ihannepuolisko kellekään. Ja varmaan hirmu tylsäkin, kun tykkään kissa ja koira kainalossa vain lukea tai katsoa leffoja.

Siis mitä ihmettä, pystyn heti luettelemaan useita miehiä ja naisia joiden kanssa viihdyn vaikka viikon putkeen, koska heillä on hyvät jutut ja meillä riittää mielenkiintoista keskusteltavaa loputtomiin.

Siksi parisuhteeseenkin tämä on minulle ehdoton vaatimus; nimenomaan pelkkä paneminen se tylsää on tajunnan räjäyttävän henkisen yhteyden rinnalla.

Mutta paneminen sellaisen kanssa, jonka kanssa on henkinen yhteys, on parhaimmillaan tajunnan räjäyttävää ja vähintään kivaa. 16 vuotta ja toistatuhatta treenikertaa myöhemminkin, jopa tänään.

Hyvää kannattaa odottaa. Tosin asialla on kääntöpuoli, se hyvä sitten pilaa kaikki muut lopuksi ikää.

Juu, enhän minä sanonut mitään tuota vastaan. Mutta minulle ilman tuota yhteyttä ei ole hyvää seksiä, eli se yhteys on tärkeämpi kuin itse seksi. Ja jos pitää valita loppuelämäksi kumppani jonka kanssa synkkaa henkisesti mutta hän pysty minkäänlaiseen seksiin, tai toisinpäin seksikäs panokone mutta tylsää seuraa, niin valinta on tosi helppo.

En siis ymmärrä tuota lainaamaani kirjoittajaa joka sanoo ettei tunne ketään mielenkiintoista ihmisitä, joten vain seksi ajaa lopulta tärkeimpänä juttuna parisuhteeseen.

Jep, täällä hengenheimolainen, nykykielellä varmaankin demi. Ja tuskin mulla on ainoaa samoin ajattelevaa miestä, toivottavasti löydät omasi. Mikä sytyttää kenetkin. Ihmiset suhtautuvat tähänkin eri tavoin. Jos ajatusmaailmat eivät kohtaa ja siinä sitten menee joku kiireinen ohi, niin ehkä menetys ei ollut suuri.

Vierailija
240/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä M36, joka etsii kumppania. Olen eronnut, ja exän kanssa liitto kariutui siihen, että seksielämä kuoli. Nyt "uudella kierroksella" en todellakaan aio tehdä samaa virhettä, eli odottaa, että alun keskinkertainen seksi muuttuisi ajan myötä paremmaksi, jos yhteyttä ei kertakaikkiaan sillä puolella ole. Ei muutu, jos toisella ei ole kykyä tai halua kommunikoida, ja kerta kuukauteen tai kahteen on toiselle riittävä.

Tämä voi nyt kuulostaa tylyltä, mutta minun tärkeimmät kriteerini on, että tullaan juttuun, ja että seksissä on molemminpuoleista intohimoa ja nautintoa. Haluan selvittää tämän mahdollisimman pian, en ala enää tuhlaamaan siihen kuukausia tai vuosia. Siksi haluan seksiä mieluummin aiemmin kuin myöhemmin, ja jos se ei toimi, niin takaisin swaippailemaan. Varmasti tämä näyttäytyy joillekin sellaisena, että olin "vain" seksin perässä. Mutta koska se "vain seksi" on asia, johon parisuhde voi kaatua, niin en ota sitä riskiä enää toista kertaa.

Jos kolmannella tai viimeistään neljännellä tapaamisella seksiä ei ole, tarkoittaa se sitä, että joko välillämme ei ole kemiaa, tai että naiselle seksi ei näyttele niin suurta osaa parisuhteessa kuin minulle. Oli niin tai näin, niin tällöin on molemmille parempi, että haetaan parempaa osumaa.

Muistathan kertoa niille kumppaneillesi ennen sänkyyn menoa, että kyseessä on ihan puhdas koeajo? Etkä ennen sitä ainakaan väitä etsiväsi mitään vakavaa.

Mutta minähän etsin vakavaa suhdetta. Ja pidän tärkeänä, että siinä parisuhteessa on myös molemminpuolista nautintoa ja intohimoa, ettei romanttinen parisuhde muutu pelkäksi platoniseksi kumppanuudeksi. Kokeilin sellaista jo kerran, eikä toiminut. En näe miksi on jotenkin vähempiarvoista asettaa vakavan parisuhteen yhdeksi osaksi yhteinen toimiva seksielämä. Kyllähän jotkut ihmiset lopettavat tapailun vaikka sen vuoksi, että toinen haluaa tai ei halua lapsia. Ja tämä on ihan ok. Miksi seksiä ei saisi pitää yhtä merkittävänä?

Mun mielestä on kusetusta väittää ennen seksiä että etsit, koska sulle seksi on vasta se tekijä joka määrittää haluatko vakavaa suhdetta vai et. Ainakin pitäisi tuossa tapauksessa tehdä selväksi että et vielä ole varma ja tiedät vasta seksin jälkeen mitä haluat. Seksi on kuitenkin asia joka merkitsee osalle ihmisistä muutakin kuin pelkkää seksiä, ja olisi ihan asiallista huomioda nämäkin. Kelaa jos se ihminen on korviaan myöten ihastunut sinuun ja sitten sille selviää, että sulle kyseessä oli vain joku mekaaninen koeajo a hän toimi sulle alustana. Voi mennä hetki että tuollaisesta pääsee yli. Toki nykyään suurin osa taitaa olla samanlaisia kuin sinä, että aika pieni todennäköisyys on että tuollainen ihminen osuu kohdalle, mutta voi se huono arpa osua joskus sullekin.

Niitä tekijöitä jotka määrittää jatkoa uuden ihmisen kanssa on varmasti kaikilla monta, miksei seksi saisi olla niistä yksi? Se kuten muutkin yhteensopivuudet/ sopimattomuudet selviää siinä pikkuhiljaa tutustuessa.

Ja kuka muu kuin sinä on puhunut mekaanisesta koeajosta alustoineen? Se jolle seksi on  pyhä toimitus tai lupaus yhteisestä loppuelämästä avatkoon suunsa ja puhukoon ennenkuin siihen ryhtyy.

Itsekään (olen nainen) en enää erehtyisi parisuhteeseen miehen kanssa ellei kipinää ja samansuuntaisia tarpeita seksin suhteen löytyisi.

Puhun mekaanisesta koeajosta ihan siitä syystä, että kun tulee seksin jälkeen jätetyksi, tunne on juuri se. Olet ollut pelkkä alusta jota kohtaan on vain suoritettu toimenpide eikä mukana ole ollut mitään tunteita. Mikään muu sinussa ei merkinnyt kuin se yksi (tai ehkä hyvällä tuurilla kaksi) suoritus, kaikki mitä olet siihen saakka sanonut ja tehnyt, on ollutkin täysin yhdentekevää.

Minusta kuulostaa, että teet aika raa'an yleistyksen omasta subjektiivisesta kokemuksestasi, ja lisäksi tulkitset oman tunnetilasi perusteella toisen ihmisen motiiveja ja tarkoitusperiä.

En missään nimessä kiistä tunnettasi tai kokemustasi. Kyseenalaistan sen objektiivisuuden, että millään muulla ei olisi väliä, jos suhde kaatuu seksin takia. Et voi päästä toisen pään sisään. Olettamukset ovat omiasi, ellet sitten ole avoimesti tästä keskustellut toisen osapuolen kanssa.

Esitän sinulle ajatuksen (ei tarvitse vastata). Jos sinä tapaisit miehen, ja teillä olisi mukavaa ja keskinäisiä tunteita, mutta et kokisi muutaman kerran jälkeenkään minkäänlaista nautintoa seksistä miehen kanssa. Jäisitkö silti suhteeseen tietäen, että mies haluaa parisuhteessa seksiä? Jos et, niin miten laittaisit suhteen poikki? Ja nyt jos roolit käännettäisiin, niin miten miehen pitäisi laittaa parisuhde poikki, jotta sinulle ei tulisi tuota kokemusta, jota aiemmin kuvailit?

Jos toinen vaivautuu viestillä ilmoittamaan (näin tiivistetysti) että ei kemiaa ja hyvää loppuelämää, mitä siitä voi päätellä? Ei siinä tarvi mitään suuria oletella, kun asiat on hyvinkin suoraan sanottu.

Mun ei oikeastaan tarvi miettiä mikä tuollaisessa tilanteessa olisi paras tapa toimia, koska jos jokin on selvää niin se, että en seksiä enää koskaan tule harrastamaan. Ei siis huolta että kukaan enää tulee paskoja kokemuksia kanssani saamaan.