Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehiä ollenkaan nolota siirtyä naisesta naiseen baarissa vonkausmielessä? Kaikki näkevät, että kaikki kelpaa

Vierailija
19.12.2021 |

Ei mitään tasoa, yrittää saada ketä tahansa naista. Menee yli ymmärryksen, että joku tekee tuollaista, ja vielä julkisesti.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin tuon aina kiusalliseksi, enkä siksi sitä harrastanut. Jos (kun) ei pari ekaa yritystä onnistunut, keskityin joko juomiseen tai lähdin kotiin. Olen vissiin liian romantikko, kun en osaa/halua toimia tuon volyymi ajattelun mukaisesti. Siksi olen varmaan yksin jäänytkin.

Vierailija
62/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisia nolota olla yksi nainen monista alfan haaremissa. Saman kolikon toinen puoli .

Tuoki on kokeiltu, yhteen väliin oli sellainen kausi että oli 2-3 vakituista. Ei ne naiset tienneet, ainakaan kaikki.  Siis ei ole puoli, koska ei näkyvää.   Ja kyllä nykyään monella tutulla jannulla on vakituiset, mutta käy "vieraissa"  baarituttujen kanssa.  Mistä sellaisen jannun tuntee? no, ei mistään , ei ne kerro.  Kuskina olleena, vain väkisin näkee kaikenlaista.  En se minä mutta pojat.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan yrittänyt baarissa ketään.

Vierailija
64/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valomerkin jälkeen on pullukoiden vuoro  .

"miten nuin kaunis voi olla vielä sinkku".

Ja niin kuin oot jo huomannutkin, ei irtoa. Juuri siksi kun kydeinen pullukka on seurannut pyörimistäsi pakkikarusellissa koko illan. Sitten itketään täällä naisten hypergamiaa, kun edes rumin ja lihavin ei anna.

Eli nainen on pullukkuuden lisäksi vielä tyhmä. Ei mene mitään hukkaan vaikka tulee vielä siltäkin pakit.

Onko ihminen mennyt pilalle jos on yrittänyt iskeä muita naisia illan aikana kuin juuri sinua jääprinsessa?

Ei ollutkaan regina-rakkautta ensi silmäyksellä, voi voi.

Olen eri, mutta vaikka kuinka haluaisin seksiä, niin itse en ainakaan kehtaisi lähteä sellaisen mukaan joka on yrittänyt useita naisia ennen minua. Olisi liian noloa, kun kaikki näkevät että tuolle viimeiselle vaihtoehdolle nyt kelpasi vaikka kellekään muulle ei. Minulla on jotain omanarvontuntoa eikä se pilkun jälkeinen känniseksi olisi nyt varmaan muutenkaan mistään kotoisin.

Vierailija
65/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekevät tuota selvinkin päin yrittäen iskeä kaikkia peräkkäin samasta kaveriporukasta. Joku epätoivoinen voi kyllä tarttua tilaisuuteen.

Vierailija
66/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä sellainen mies joka iskee kaikkia naisia ei todellakaan kohoa kenenkään muun asteikolla kuin niiden jotka haluaa helppoa seksiä ja miehen mahd nopeasti ulos aamulla ja niin ettei siitä enää koskaan kuulu mitään. Jos tämä on miehenkin tavoite niin se on win-win.

Kuka nyt haluaa vaikeaa seksiä? Baarit/pubit ovat hyviä iskupaikkoja varsinkin terassiaikana: Kuumana kesänä naiset ovat kuin kissoja kuumalla katolla: Kiima on valtava ja saalista siis löytyy yllinkyllin. Talvisin meno on nihkeämpää. 

Vierailija
67/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisia nolota olla yksi nainen monista alfan haaremissa. Saman kolikon toinen puoli .

Nolottaahan niitä ja sitten kun saavat kyllikseen olemisesta yksi patja muiden joukossa niin kostavat ei-alfoille nöyryytykset korkojen kanssa.

Vierailija
68/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä sellainen mies joka iskee kaikkia naisia ei todellakaan kohoa kenenkään muun asteikolla kuin niiden jotka haluaa helppoa seksiä ja miehen mahd nopeasti ulos aamulla ja niin ettei siitä enää koskaan kuulu mitään. Jos tämä on miehenkin tavoite niin se on win-win.

Kuka nyt haluaa vaikeaa seksiä? Baarit/pubit ovat hyviä iskupaikkoja varsinkin terassiaikana: Kuumana kesänä naiset ovat kuin kissoja kuumalla katolla: Kiima on valtava ja saalista siis löytyy yllinkyllin. Talvisin meno on nihkeämpää. 

Löytyyhän sitä, jos miehellä riittää nuoruutta ja tasokkuutta.

Vierailija
69/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koin tuon aina kiusalliseksi, enkä siksi sitä harrastanut. Jos (kun) ei pari ekaa yritystä onnistunut, keskityin joko juomiseen tai lähdin kotiin. Olen vissiin liian romantikko, kun en osaa/halua toimia tuon volyymi ajattelun mukaisesti. Siksi olen varmaan yksin jäänytkin.

Toisaalta, omasta mielestäni, ulkonäkö pettää aina, jos ei käy ottamassa ääninäytettä niin pettää vain itseään.  Volyymillä pääsee edes jotenkin selville, mitä siellä maskin takana on.  

Vierailija
70/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin kuin oot jo huomannutkin, ei irtoa. Juuri siksi kun kydeinen pullukka on seurannut pyörimistäsi pakkikarusellissa koko illan. Sitten itketään täällä naisten hypergamiaa, kun edes rumin ja lihavin ei anna.

Eli nainen on pullukkuuden lisäksi vielä tyhmä. Ei mene mitään hukkaan vaikka tulee vielä siltäkin pakit.

Onko ihminen mennyt pilalle jos on yrittänyt iskeä muita naisia illan aikana kuin juuri sinua jääprinsessa?

Olen eri, mutta vaikka kuinka haluaisin seksiä, niin itse en ainakaan kehtaisi lähteä sellaisen mukaan joka on yrittänyt useita naisia ennen minua. Olisi liian noloa, kun kaikki näkevät että tuolle viimeiselle vaihtoehdolle nyt kelpasi vaikka kellekään muulle ei. Minulla on jotain omanarvontuntoa eikä se pilkun jälkeinen känniseksi olisi nyt varmaan muutenkaan mistään kotoisin.

Paitsi kun se mies on ulkoisesti niin laadukas, ettei mitään rajaa, niin sitten olet valmis pyörtämään nuo naisselitykset.

Vierailija
71/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi viinaa, niin ei hävetä.

M37

Vielä naurettavampaa ja nolompaa. Tämmöiset mieher saattaa usein käydä aggressiivisiksi, kun eivät usk9, jäävät jankkaamaan, niin pakko sanoa jopa pahasti, niin uhkailevat jopa turpaan antaa. Tai sitten käyvät käsiksi, ja alkavat kourimasn tai istuvat pöytään eivötkä lähde.

Vierailija
72/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se hävettäisi? Eihän sitä tiedä kelpaisiko ennen kuin tutustuu. Miehet yrittävät tutustua.

Vierailija
73/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi kun se mies on ulkoisesti niin laadukas, ettei mitään rajaa, niin sitten olet valmis pyörtämään nuo naisselitykset.

Ulkoisesti ja sisäisesti laadukkaan miehen ei tarvitse kapakassa pyöriä naisesta toiseen, seurueesta toiseen yrittämässä iskeä naista.

Vierailija
74/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se hävettäisi? Eihän sitä tiedä kelpaisiko ennen kuin tutustuu. Miehet yrittävät tutustua.

Eihän tämmöistä itseään hävetä,kun tämmöiseltä puuttuu tunbeäly, ei se tunnista muitakaan tunteitaan. On kuin norsu posliinikaupassa, ja kännissä se korostuu.

Vierailija
75/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla alottaja vähän katkera kun on luullut olevansa jotenkin erityinen.

Vierailija
76/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti ja sisäisesti laadukkaan miehen ei tarvitse kapakassa pyöriä naisesta toiseen, seurueesta toiseen yrittämässä iskeä naista.

Niinpä. Muuten olen iloinen siitä miten ankarasti miehet tässä ketjussa vastustaa kaikkia naisten ajatuksia. Okei, ne on sen takia ikuisesti täällä meidän riesana, mutta jos ei nämä jantterit niin sitten jotain muita samanlaisia. Toivottelen teille oikein yksinäistä ja trollauksen täyteistä joulua

Vierailija
77/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö kummanko valitsisin kertapanoseuraksi- komean supliikkimiehen, joka osaa panna, vai epätoivoisen kännisen ruikuttajamiehrn, joka ei osaa edes iskeä?

Vierailija
78/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on laadukas mies ja missä hän iskee naisensa?

Vierailija
79/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla alottaja vähän katkera kun on luullut olevansa jotenkin erityinen.

Spessu ei luuöe, vaan on.

Vierailija
80/140 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö kummanko valitsisin kertapanoseuraksi- komean supliikkimiehen, joka osaa panna, vai epätoivoisen kännisen ruikuttajamiehrn, joka ei osaa edes iskeä?

Todennäköisesti olet ajanut lukuisia miehiä molemmista kategorioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi