Eikö miehiä ollenkaan nolota siirtyä naisesta naiseen baarissa vonkausmielessä? Kaikki näkevät, että kaikki kelpaa
Ei mitään tasoa, yrittää saada ketä tahansa naista. Menee yli ymmärryksen, että joku tekee tuollaista, ja vielä julkisesti.
Kommentit (140)
Ukko39 kirjoitti:
Hyvin harva nainen antautuu ensimmäisen iskurepliikin jälkeen alkuillasta.
Täytyy heittää kevyttä juttua ja monelle. Kun nauratat useampaa mimmiä, muut näkevät että olet haluttua seuraa jonka kanssa nauretaan ja viihdytään.
Heti kärkeen ei saa olla liian päällekäyvä.
Sitten kun ilta etenee, tiivistetään juttutahtia ja edetään tilanteen mukaan. Tämän jälkeen isketään potentiaalisin nainen kiinni ja mennään hoitamaan homma. Tähän auttaa panomesta baarin lähellä.
Tämä kaikki tapahtuu ennen puoltayötä, jolloin nainen ei ole liian humalassa. Itse otan illassa max 2 olutta.
Sitten halit, pusut, mimmi taksiin ja itse takas baariin ja alkaa kierros numero kaksi.
Tässä vaiheessa iltaa voi olla jo suorasukaisempi, onhan sulla ne alkuillan lämmitetyt kissit taustalla.
"Hei sä oot vielä täällä, onpa kiva, vitsi tääl on paljon känniääliöitä, pelasta mut"..
Poimit seuraavan naisen ja taas tehdään temput..
Tällä sapluunalla olen toiminut viimeiset 25 vuotta.
Erittäin, erittäin harvoin ei baarista naista tartu.
25 vuotta et ole kelvannut kenellekään muuksi kuin yhden yön panoksi. No on kyllä aika saavutus olla noin huono sängyssä.
Veikö joku baarilortto ihastuksesi vai mikä noin kiukuttaa, ap?
Sitten on niitäkin miehiä, jotka jättävät koko baarikierroksen väliin ja panevat baarikierrosta vastaavan summan suoraan maksulliseen. 100% varmuudella saa seksiä eikä aamulla ole krapula.
Ei niitä nolota, muuten tajuaisivat kuinka läpinäkyvää tuo toiminta on.
Eikö naisia nolota olla yksi nainen monista alfan haaremissa. Saman kolikon toinen puoli .
minua nolottaa. siksi lopetinkin naisten iskemisyritykset kokonaan.
Naisten iskeminen on volyymibisbestä. On tehtävä paljon yrityksiä jos meinaa jotain saada.
Ja alkoholi helpottaa sitä noloutta ja kiusallisuutta.
Eikö kondomiksi pukeutunutta muijaa ollenkaan nolota puhua bussissa hävyttömyyksiä. Kondomiasu: musta yläpäästään ilmavan koholla oleva tiukka pipo, tuulitakki kaulasta loppuun asti suljettu niin että huppu töröttää niskassa, naamalla pakollinen maski ja tosi suuripokaiset silmälasit. Nih. Muija pääsi esiintymään seinähulluilkla naapureillaan,. Mut kai se sitte seinähulluuskin tosiasia on,kun hoitojaksotkin venyvät yli puolen vuoden. Selittele sinä vaan...... Mikähän tarve siihen selittelyyn on? Mahtaa kuulua seinähullujen ystäväpiirin....
Vierailija kirjoitti:
Veikö joku baarilortto ihastuksesi vai mikä noin kiukuttaa, ap?
ei, vaan mies yritti iskeä kaikkia muita paitsi ap:ta. ap on katkera
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Täytyy heittää kevyttä juttua ja monelle. Kun nauratat useampaa mimmiä, muut näkevät että olet haluttua seuraa jonka kanssa nauretaan ja viihdytään.
Sitten kun ilta etenee, tiivistetään juttutahtia ja edetään tilanteen mukaan. Tämän jälkeen isketään potentiaalisin nainen kiinni ja mennään hoitamaan homma. Tähän auttaa panomesta baarin lähellä.
Tämä kaikki tapahtuu ennen puoltayötä, jolloin nainen ei ole liian humalassa. Itse otan illassa max 2 olutta.
Sitten halit, pusut, mimmi taksiin ja itse takas baariin ja alkaa kierros numero kaksi.
Tässä vaiheessa iltaa voi olla jo suorasukaisempi, onhan sulla ne alkuillan lämmitetyt kissit taustalla.
"Hei sä oot vielä täällä, onpa kiva, vitsi tääl on paljon känniääliöitä, pelasta mut"..
Erittäin, erittäin harvoin ei baarista naista tartu.25 vuotta et ole kelvannut kenellekään muuksi kuin yhden yön panoksi. No on kyllä aika saavutus olla noin huono sängyssä.
Jotenkin veikkaan että sua ei ole koskaan tultu baarissa iskemään. Happamia ovat pihlajanmarjat jne
Minä miehenä baarissa olen tosi yrmeän näköinen ja olen inhottava suustami naisia kohtaan, jotka uskaltautuvat juttusille. Eivätpähän häiritse toista kertaa, eli toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Erittäin, erittäin harvoin ei baarista naista tartu.25 vuotta et ole kelvannut kenellekään muuksi kuin yhden yön panoksi. No on kyllä aika saavutus olla noin huono sängyssä.
Jotenkin veikkaan että sua ei ole koskaan tultu baarissa iskemään. Happamia ovat pihlajanmarjat jne
Oispa tosi hirveä kohtalo naiselle että saisi viettää illan baarissa, ilman että yksikään oman elämänsä sankari tulisi kertaakaan vonkaamaan 😂
Suurten lukujen laki pätee; Mitä enemmän yrität, sitä enemmän saat. Jokainen pelimies tietää, että välillä tulee vääränlainen kala, ei mikään arvokala, mutta kala kumminkin. Joskus saa kunnon kalaa: Ja se on mannaa. Totta: Usein metsästäminen on mielekkäämpää kuin itse saalis.
Sitä paitsi turha on moralisoida; Baarissa/pubissa käyminen, paneminen ja nussiminen on ihan sallittuja asioita, ainakin toistaiseksi.
Jotkut hölmöläiset etsii kuulemma seuraa Tindereistä: Voiko juttu hölmömmäksi mennä?
Ukko39 kirjoitti:
Erittäin, erittäin harvoin ei baarista naista tartu.
En tiedä kaikista naisista ja luultavasti käyt hyvin erityylisissä paikoissa kuin minä, mutta ainakin omassa kaveripiirissäni tällaiset kaikkia naurattavat baariluudat ovat hyvin matalalla kiinnostavien miesten kategoriassa.
Mutta riippuu toki naisten omistakin tavoitteista. Itse en ole yhdenillan jutuista kiinnostunut, mutta ymmärrän toki että jos nainen haluaa seksiä, niin on hyvä kun näkee että tuolta ainakin saa helposti. Sekin kyllä sitten vähentää kiinnostavuutta muussa mielessä. Helppo, kulunut mies ei kiinnosta ihmisenä ja siitä vain toivoo että hoitaa hommat ja pitää suunsa kiinni.
Moni mies on niin pösilö että ei tule edes ajatelleeksi miten heidän käytöksensä näkyy muille ihmisille. Sitten he valittavat katkerana ja raivoissaan kun naiset eivät kunnioita vaan halveksivat ja pitävät pilkkanaan.
He tekevät itsensä naurunalaiseksi ja miettivät kun ei flaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valomerkin jälkeen on pullukoiden vuoro .
"miten nuin kaunis voi olla vielä sinkku".
Ja niin kuin oot jo huomannutkin, ei irtoa. Juuri siksi kun kydeinen pullukka on seurannut pyörimistäsi pakkikarusellissa koko illan. Sitten itketään täällä naisten hypergamiaa, kun edes rumin ja lihavin ei anna.
Eli nainen on pullukkuuden lisäksi vielä tyhmä. Ei mene mitään hukkaan vaikka tulee vielä siltäkin pakit.
Onko ihminen mennyt pilalle jos on yrittänyt iskeä muita naisia illan aikana kuin juuri sinua jääprinsessa?
Ei ollutkaan regina-rakkautta ensi silmäyksellä, voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on niin pösilö että ei tule edes ajatelleeksi miten heidän käytöksensä näkyy muille ihmisille. Sitten he valittavat katkerana ja raivoissaan kun naiset eivät kunnioita vaan halveksivat ja pitävät pilkkanaan.
He tekevät itsensä naurunalaiseksi ja miettivät kun ei flaksi käy.
Tyypillinen suomalainen, jolla ei ole itserakkautta, on heti ensimmäisenä ajattelemassa, mitä muut ajattelevat, mitä se naapurikin ajattelee.
Ei kannata aina ajatella mitä muut ajattelee. Kaikkia ei voi sitäpaitsi miellyttää.
Joo kyllä sellainen mies joka iskee kaikkia naisia ei todellakaan kohoa kenenkään muun asteikolla kuin niiden jotka haluaa helppoa seksiä ja miehen mahd nopeasti ulos aamulla ja niin ettei siitä enää koskaan kuulu mitään. Jos tämä on miehenkin tavoite niin se on win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valomerkin jälkeen on pullukoiden vuoro .
"miten nuin kaunis voi olla vielä sinkku".
Ja niin kuin oot jo huomannutkin, ei irtoa. Juuri siksi kun kydeinen pullukka on seurannut pyörimistäsi pakkikarusellissa koko illan. Sitten itketään täällä naisten hypergamiaa, kun edes rumin ja lihavin ei anna.
Eli nainen on pullukkuuden lisäksi vielä tyhmä. Ei mene mitään hukkaan vaikka tulee vielä siltäkin pakit.
Onko ihminen mennyt pilalle jos on yrittänyt iskeä muita naisia illan aikana kuin juuri sinua jääprinsessa?
Ei ollutkaan regina-rakkautta ensi silmäyksellä, voi voi.
Kaikki olisi tosiaan niin kuin pitää jollei naiset sit joutuisi kuuntelemaan teidän ulinaa aiheesta.
Juurikin noin, oma hylkäys vuoro on sitten aamulla jos niin pitkälle mennään. Sitten hylkyprosentit tasaantuu, vain harva pääsee jatkoon. Naisilla se loistava ulosanti tahtoo olla pahasti hukassa, kun alkaa oikea valo kajastaa.