Eikö miehiä ollenkaan nolota siirtyä naisesta naiseen baarissa vonkausmielessä? Kaikki näkevät, että kaikki kelpaa
Ei mitään tasoa, yrittää saada ketä tahansa naista. Menee yli ymmärryksen, että joku tekee tuollaista, ja vielä julkisesti.
Kommentit (140)
Tämä on tosiaan massabisnestä. Yhden naisen nirsoilua ei kannata montaa sekuntia katsella. Seuraavaan vain.
Jos nolottaa niin sitten jää ilman. Tämän kun tajuaa niin ei enää nolota.
Jos pillua ollaan vailla niin yrityksiä oltava roppakaupalla. Lopulta yksi tärppää ja se on sitten jallajalla ja lihaa piiloon
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen käynyt baarissa viimeksi 90 luvulla.
Ei niissä täysjärkiset käy, ei miehet eikä naiset joten ihan sama.
Sama alkaa olla täällä, ei jaksa enää juoda itseään niin tyhmäksi. Vanhuus tulee, semmoisesta ryyppäyksestä tulis jo monenpäivän krapula.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nolattaisi? Nolottaako leijonaa kun se metsästää saalistaan?
Leijonahan tosiaan ma nkuu vuorotellen gaselleilta "ku olisit nyt, ku olisit ees vähän".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nolattaisi? Nolottaako leijonaa kun se metsästää saalistaan?
Leijonahan tosiaan ma nkuu vuorotellen gaselleilta "ku olisit nyt, ku olisit ees vähän".
🤣
Massabisnestä tämä just on.
Sellainen kokemusperäinen huomio, että kokenut kyntömies ei lähde yrittämään baarin kymmentä kauneinta naista.
Heidän sijaan pullukat ja kauniiden naisten kaverit kohteiksi. He eivät saa alkuillasta muilta miehiltä huomiota jolloin saalistajan osumatarkkuus paranee. Ihan yhtä hyväntuntuinen pillu heilläkin on, ja pukille pääsee jo lähes alkuillasta kun on itsekin vielä virkeä. Seksi on parempaa.
Huvittaa kuinka itku on aina se että taviksen on TÄYSIN mahdotonta saada seksiä tai parisuhdetta jollei ole top 1% kalsarileukakirurgi blaa blaa. Mutta annas kun joku tekee tällaisen ketjun niin ollaan niin leijonaa ja naiset antaa oikealla ja vasemmalla kun vaan yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kuinka itku on aina se että taviksen on TÄYSIN mahdotonta saada seksiä tai parisuhdetta jollei ole top 1% kalsarileukakirurgi blaa blaa. Mutta annas kun joku tekee tällaisen ketjun niin ollaan niin leijonaa ja naiset antaa oikealla ja vasemmalla kun vaan yrittää.
Eiköhän tällaiseen ketjuun vastaa just se 1% miehistä joilla on pokeria tehdä vonkausta ja jotka saavat.
99% miehistä on kyllä se jonka tilanteen kuvailit
Vierailija kirjoitti:
Niin se vain on kultaseni. Minussa ei ole mitään erikoista ja silti on reilusti yli 200 naista lähtenyt mukaan. Itsevarmuus ja kyky sietää pakkeja vie pitkälle. Nirsot naiset näkyy kilometrin päähän ja heidät bongaa yhdestä katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vain on kultaseni. Minussa ei ole mitään erikoista ja silti on reilusti yli 200 naista lähtenyt mukaan. Itsevarmuus ja kyky sietää pakkeja vie pitkälle. Nirsot naiset näkyy kilometrin päähän ja heidät bongaa yhdestä katseesta.
Moi vaan Spessu? No saattaa olla että sinä et ole ihan neitsyt. Ehkä.
Alfa-saalistaja ei jaa huomiotaan sinne tänne, vaan keskittyy itselleen parhaimpaan yksilöön. Naiset pitävät jakamattomasta huomiosta.
Ne joille kelpaa kuka tahansa, eivät kelpaa alfa-naaraille.
Eli erilaisia seuranhakutapoja on muitakin kuin tuo verkkoja joka suuntaan ja ei väliä tuleeko lohi vai särki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valomerkin jälkeen on pullukoiden vuoro .
"miten nuin kaunis voi olla vielä sinkku".
Ja niin kuin oot jo huomannutkin, ei irtoa. Juuri siksi kun kydeinen pullukka on seurannut pyörimistäsi pakkikarusellissa koko illan. Sitten itketään täällä naisten hypergamiaa, kun edes rumin ja lihavin ei anna.
Minä olen siirtynyt vahingoniloon puolelle jo ajat sitten tässä kuviossa. Miehet saarnaa täällä tasoteoriaa mutta baarissa eivät itse usko omia opinkappaleitaan. Pullukka on se oman tason nainen, mutta jamppa ei tuu koskaan ottamaan tasoteoriaansa käteen ja menemään suoraan sen pullukan luo. Ilman jää, ja ähäkutti mun puolesta.
Duoda duoda, mennääs tuon suon yli että heilahtaa. Onko ne samoja miehiä, jotka on baarissa tai teorioita miettii? Oman kokemuksen mukaan rumempi on parempi, mutta viisaampaa on ensin kysyä, josko sais jotain vastakaikua. Moni kakku on väärin leivottu, joten viisas pääsee vähemmällä. Toisaalta kunnon kauppias saa kaupan tehtyä huonommastakin tavarasta, kuka mitäkin haluaa. Tieteellisen tutkimuksen (AMK) mukaan pitää kysyä yli 20 kertaa "mennäänkö meille vai teille" ennekuin joku osaa antaa oikean vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nirso nainen! Miten ihmeessä olet edes löytänyt yli 200 haluttavaa kumppania, en ymmärrä. Seksikertoja on saman miehen kanssa jo komeasti nelinumeroinen määrä (and counting), se nirsousriman ylittänyt löytyi jo aikaa sitten. - Eipä sopisi mulle tuollainen meno, nuorena baarissa piti tosiaan näyttää lähinnä vihamieliseltä, jotta välttyy vonkaajilta. Hyvä, että se näkyy, säästää molemmilta aikaa ja vaivaa.
Yksi tuttu sanoi aikanaan, että jos sanot sadalle naiselle baarissa "anna pillua" niin aina se yksi löytyy ja oikeassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu sanoi aikanaan, että jos sanot sadalle naiselle baarissa "anna pillua" niin aina se yksi löytyy ja oikeassa oli.
Onko tämä sankari Kangasalta? Tunnen vastaavan, nyt mahakas keski-ikäinen, thaivaimon jättämä. Liutun Sarvi ei ole enää entisensä.
Näin kerran tällaisen vanhemman mieskaksikon, jotka olivat selkeästi liikenteessä aikomuksena ja tavoitteena pokata nuoret naiset itselleen :D Kiersivät nuorten naisten luona ja katsoin ystäväni kanssa aikani, kun saivat arviolta 18-25v naisilta kertatoisensa jälkeen lähtöpassit ennenkuin seuraavana vuorossa oli minun ja ystäväni pöytä, jossa istuimme kahdestaan. Olemme 24-vuotiaita. Äijät laittoivat muitta mutkitta tuolinsa pöytäämme meitä vastapäätä ja istahtivat siihen maireat virneet naamalla ja toinen aloitti "mitäs typykät tietää? onks kivaa?", saivat hieman jäätävän vastaanoton niin tajusivat lähteä. Skippasivat kaikki omanikäisensä naiset baarissa. Oli viihdettä seurata tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sankari Kangasalta? Tunnen vastaavan, nyt mahakas keski-ikäinen, thaivaimon jättämä. Liutun Sarvi ei ole enää entisensä.
Tämä sankari oli pääkaupunkiseudulta, mutta metsästysfilosofia on sen verran suoraviivainen, että ei varmasti ole ainoa laatuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sankari oli pääkaupunkiseudulta, mutta metsästysfilosofia on sen verran suoraviivainen, että ei varmasti ole ainoa laatuaan.
Jep. "Ei se laatu, vaan se määrä." Otti kyllä litsareitakin vastaan muutaman illassa, mutta kaipa se oli sen arvoista, mene ja tiedä.
Hyvin harva nainen antautuu ensimmäisen iskurepliikin jälkeen alkuillasta.
Täytyy heittää kevyttä juttua ja monelle. Kun nauratat useampaa mimmiä, muut näkevät että olet haluttua seuraa jonka kanssa nauretaan ja viihdytään.
Heti kärkeen ei saa olla liian päällekäyvä.
Sitten kun ilta etenee, tiivistetään juttutahtia ja edetään tilanteen mukaan. Tämän jälkeen isketään potentiaalisin nainen kiinni ja mennään hoitamaan homma. Tähän auttaa panomesta baarin lähellä.
Tämä kaikki tapahtuu ennen puoltayötä, jolloin nainen ei ole liian humalassa. Itse otan illassa max 2 olutta.
Sitten halit, pusut, mimmi taksiin ja itse takas baariin ja alkaa kierros numero kaksi.
Tässä vaiheessa iltaa voi olla jo suorasukaisempi, onhan sulla ne alkuillan lämmitetyt kissit taustalla.
"Hei sä oot vielä täällä, onpa kiva, vitsi tääl on paljon känniääliöitä, pelasta mut"..
Poimit seuraavan naisen ja taas tehdään temput..
Tällä sapluunalla olen toiminut viimeiset 25 vuotta.
Erittäin, erittäin harvoin ei baarista naista tartu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valomerkin jälkeen on pullukoiden vuoro .
"miten nuin kaunis voi olla vielä sinkku".
Ja niin kuin oot jo huomannutkin, ei irtoa. Juuri siksi kun kydeinen pullukka on seurannut pyörimistäsi pakkikarusellissa koko illan. Sitten itketään täällä naisten hypergamiaa, kun edes rumin ja lihavin ei anna.
Minä olen siirtynyt vahingoniloon puolelle jo ajat sitten tässä kuviossa. Miehet saarnaa täällä tasoteoriaa mutta baarissa eivät itse usko omia opinkappaleitaan. Pullukka on se oman tason nainen, mutta jamppa ei tuu koskaan ottamaan tasoteoriaansa käteen ja menemään suoraan sen pullukan luo. Ilman jää, ja ähäkutti mun puolesta.
Duoda duoda, mennääs tuon suon yli että heilahtaa. Onko ne samoja miehiä, jotka on baarissa tai teorioita miettii? Oman kokemuksen mukaan rumempi on parempi, mutta viisaampaa on ensin kysyä, josko sais jotain vastakaikua. Moni kakku on väärin leivottu, joten viisas pääsee vähemmällä. Toisaalta kunnon kauppias saa kaupan tehtyä huonommastakin tavarasta, kuka mitäkin haluaa. Tieteellisen tutkimuksen (AMK) mukaan pitää kysyä yli 20 kertaa "mennäänkö meille vai teille" ennekuin joku osaa antaa oikean vastauksen.
Tieteellinen tutkimus ja AMK samassa lauseessa, LOL.