Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

supistuksia ja huonovointisuutta

Vierailija
30.03.2015 |

Fuk, ja vasta rv 25. Myös väsyttää ja vituttaa jostain ihmesyistä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko riittävästi vettä? Lepo, nesteytys, magnesium, niitä kannattaa kokeilla.

Vierailija
2/4 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:25"]Juotko riittävästi vettä? Lepo, nesteytys, magnesium, niitä kannattaa kokeilla.
[/quote]
lepoa kyllä saan, kun ensimmäinen lapsi (taapero) on kotihoidossa eikä tarvitse töissä käydä. Magnesiumia ja vettä voisinkin kokeilla, juuri tajusin etten ole lasillistakaan pelkkää vettä tänään juonut :D tyhmä kysymys, mutta voiko magnesiumia saada liikaa, kun meillä on vaan noita aika isoja tabuja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:25"]Juotko riittävästi vettä? Lepo, nesteytys, magnesium, niitä kannattaa kokeilla. [/quote] lepoa kyllä saan, kun ensimmäinen lapsi (taapero) on kotihoidossa eikä tarvitse töissä käydä. Magnesiumia ja vettä voisinkin kokeilla, juuri tajusin etten ole lasillistakaan pelkkää vettä tänään juonut :D tyhmä kysymys, mutta voiko magnesiumia saada liikaa, kun meillä on vaan noita aika isoja tabuja :D

[/quote]

Mä en osaa sanoa annoksesta mitään, soita apteekkiin tai teratologiseen tietopalveluun. Jos juot noin vähän, supistelut (ja huonovointisuus) johtuvat todennököisesti nestehukasta. Mulle annettiin nuo kolme ohjetta sairaalasta, kun mulla oli jatkuvaa kivutonta supistelua.

Raskausaikana pitää juoda selvästi enemmän kuin normaalisti. Jos sun ei tule juotua vettä, niin laita pöydälle/jääkaappiin valmiiksi pulloon vettä ja varmista, että tyhjennät sen muutaman kerran päivässä.

Vierailija
4/4 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:25"]Juotko riittävästi vettä? Lepo, nesteytys, magnesium, niitä kannattaa kokeilla. [/quote] lepoa kyllä saan, kun ensimmäinen lapsi (taapero) on kotihoidossa eikä tarvitse töissä käydä. Magnesiumia ja vettä voisinkin kokeilla, juuri tajusin etten ole lasillistakaan pelkkää vettä tänään juonut :D tyhmä kysymys, mutta voiko magnesiumia saada liikaa, kun meillä on vaan noita aika isoja tabuja :D

[/quote]

Mä en osaa sanoa annoksesta mitään, soita apteekkiin tai teratologiseen tietopalveluun. Jos juot noin vähän, supistelut (ja huonovointisuus) johtuvat todennököisesti nestehukasta. Mulle annettiin nuo kolme ohjetta sairaalasta, kun mulla oli jatkuvaa kivutonta supistelua.

Raskausaikana pitää juoda selvästi enemmän kuin normaalisti. Jos sun ei tule juotua vettä, niin laita pöydälle/jääkaappiin valmiiksi pulloon vettä ja varmista, että tyhjennät sen muutaman kerran päivässä.
[/quote]
kiitos avusta! Nestehukkaa tämä saattaakin olla. Ekan kerran sain oikeaa apua täältä :D nyt haen pullon vettä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme