Kuuluuko jo raiskaudesta onnitella, vai vasta sitten kun lapsi on syntynyt?
Miten tämän kanssa on. Naapuri voi tulla minä tahansa päivänä rappukäytävässä vastaan enkä tiedä pitäisikö sitä onnitella vai olla vaan hiljaa kuin ei tietäisi mitään.
Kommentit (20)
Kyllä mun mielestä on hyvä tapa onnitella myös raskaudesta, onhan siinä kuitenkin iloinen uutinen kyseessä eli perheeseen on tulossa lapsi. Samoin voin onnitella esim talokaupoista vaikka muutto olisikin vasta myöhemmin tai uudesta työpaikasta vaikka varsinaiset työt alkaisivatkin vasta myöhemmin.
Onnittelut menestyksekkään raiskauksen johdosta! Poikako tulossa vai tyttö?
Onnittelen raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen vielä toisen kerran, onhan uusi perheenjäsen onnittelujen arvoinen! Toki kuuluu myös hyviin käytöstapoihin onnitella omasta mielipiteestä huolimatta.
Onnittelen yleensä vasta raiskauksen jälkee jos on tajuissaan.
Onnea odotusajalle. Sitten "oikeat" onnittelut kun lapsi on syntynyt. Olen itse raskaana enkä pidä siitä että onnitellaan asiasta joka ei ole vielä valmis.
Joo onnittele sitä mamuystävääsi vaan raiskauksesta:D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:23"]Joo onnittele sitä mamuystävääsi vaan raiskauksesta:D
[/quote]
Ja nyt ketju poistetaan takiasi :/
Kertokaa muutkin mielipiteenne :D
T.ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:58"]
Onnea odotusajalle. Sitten "oikeat" onnittelut kun lapsi on syntynyt. Olen itse raskaana enkä pidä siitä että onnitellaan asiasta joka ei ole vielä valmis.
[/quote]
:'D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:23"]Joo onnittele sitä mamuystävääsi vaan raiskauksesta:D [/quote] Ja nyt ketju poistetaan takiasi :/
[/quote]
Hyvä jos poistetaan, tuollaisia kirjoitusvirheitä ei saa otsikossa olla. Aloittakoon ap uuden ketjun, jos haluaa keskustella asiallisesti. Tarkkuutta siihen oikeinkirjoitukseen!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:23"]Joo onnittele sitä mamuystävääsi vaan raiskauksesta:D [/quote] Ja nyt ketju poistetaan takiasi :/
[/quote]
Hyvä jos poistetaan, tuollaisia kirjoitusvirheitä ei saa otsikossa olla. Aloittakoon ap uuden ketjun, jos haluaa keskustella asiallisesti. Tarkkuutta siihen oikeinkirjoitukseen!
[/quote]
Kyllä kukin silti otsikon oikean merkityksen ymmärtää
Älä nyt sentään raiskaudesta onnittele :D
Raskaudesta voit onnitella