Taidan vaa olla turhautunut nykyää ja masentunut enempi vaan tähä tilanteeseen.
Niin pakko kertoa taas. Eilen pitkästä aikaa kävin yökerhossa ja vähä kattelin menoa siis yksin en omista kavereit ayhtään olen aina yksin.. Niin kaikilla tuntu olevan hauskaa ja kavereita ja tunsin itteni niin ulkopuoliseksi.. kauniita naisia ja tunsin heti fiiliksen en ole heidän makuun. Olen siis 36 v mies. Kaipaisin kovasti parisuhdetta olen kyllästynyt sinkkuuteen ja enempi vaa masentaa olla yksin kun tykkään olla toisen lähellä sun muuta. Mulle on vaa sanottu että sä oot kelpaamaton oot aina yksin ja masentaa mua lisää.. parisuhde taustaa on nuorempana ja oon seurustellutki. Mutta jotenki oon huomannu että tää ikä vaikuttaa paljon.. lähinnä baareissa ja missä vain olen ilmaa naisille. En mä nyt ruma ole missää nimessä eikä niin ole sanottu. Pidän itsestäni huolta.. vakituinen työpaikka.. en polta.. kohtuudella juon en missää nimes joka vloppu. Mutta kyllä kun olin nuorempi naiset kiinnostui.. taidan olla sit muuttunu vaan en mä tiedä.. ei saisi valittaa mutta mitä sitte. on suomi 24 treffit ei mitää.. uudet kuvat tinderis ei oikee osumia tule. Vähä alkanu jo tuntuu ettei mulle löydy ketään. Oon jopa laskenu rimaa.. että mulle kelpaa ne vähemmän kauniit ja pulleammat.
Kommentit (48)
Ei tässä elämäs vaa oo yhtää yhtää mitää järkee miks synnyin ja oon olemassa ja naisille pelkkää ilmaa kaikille
Kyllä kun sä spanielinsilmin lakki kourassa yökerhon nurkassa yksin seisoskelet vuosi toisensa jäljeen samalla tavalla niin miksi edes kuvittelet saavasi toisenlaisen lopputuloksen?
Kuten joku jo sanoikin, sulle on annettu neuvoja ja sä et usko.
Kun aina tekee samanlailla, ei saa olla pettynyt samaan lopputulokseen.
Ihan sama mua ei oo ees olemassa naisille enää oon aivan turhake.. ihan sama en jaksa enää
IHAN SAMA ENÄÄ pakko hyväksyä että tulee olee ikuisesti yksin.. pakko hyväksyä
Miesten joita naiset ei valitse ainoa tarkoitus on kuolla hiljaa ja yksinäisesti
Todellaki haluan jo kuolla mä en jaksa
Vierailija kirjoitti:
Todellaki haluan jo kuolla mä en jaksa
Uhmaikäinen taapero polkee jalkaa ja kiukuttelee... Äiti mä EN ala kun tytöt on niin tyhmiä!!1
Kuten yllä sanottiin, jos toimit aina samalla tavalla ja odotat silti erilaista lopputulosta niin seurauksena on väistämätön mahalasku. Ole sitten ikisinkku kun täällä annetut sadat neuvot eivät kelpaa. Se ei ole muiden epäonni, sinun vain.
SE ON TULLU JO VUOSIEN MITTAAN SELVÄKSI ETTÄ OLEN VAIN ILMAA NAISILLE
ihan ilmaa kaikille naisille s eon jo tullut kyllä ihan selkeesti huomattua..
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ei oo ees olemassa naisille nykyää.. että tätä se on naiset kattoo mua ku ilmaa.. tai niinku mua kyllä kiinnostaa niinku aina oon hiton masentunut elämääni ja turhauttaa vaa ku ei voi mitää asialle
olen jo vanhempi nainen, minusta sinun olisi hyvä kiinnittää huomiota tuohon henkiseen puoleesi, se kun tahtoo näkyä myös ulkopuolelle ja kun iloista ja onnelista ihmistä on vaan helpompi lähestyä.
Etsi ensin onni itsestäsi ja tee elämässäsi asioita jotka tekevät olosi hyväksi.Pidä huolta kunnosta ja sieltä salilta voi vaikka löytyä mukavaa seuraa....
kaikkea hyvää ensi vuodelle
Toiselt mieheltä pari vinkkii:
1. Treeni. Jos sä oot pullukka ja jos se haittaa sun itsevarmuutta niin tee jotain sille. Käy salilla, syö terveellisesti, ala harrastamaan liikuntaa kunnolla (ei mitään 15 min zumbaa).
2. Oikeat baarit. Jos haluat tutustua naisiin baareissa niin voi olla et käyt väärinlaisissa. Ei 20-vuotiaat naiset kiinnosta 36-vuotiasta (tai no, kyl varmaan jotkut mut se on todennäköisesti harvinaista), eli etsi baareita jossa pyörii enemmän oman ikähaarukan ihmisiä.
3. Kaverit. Kuulostaa vähän että oot ylipäänsä yksinäinen ihminen. Sellainen tilanne ei ole kivaa ja ajan myötä voi vaikuttaa sun luonnetta ja keskuskelutaitoja huonosti. Eli etsi joku kaveriporukka sun ikäisistä jotka tykkäävät yöelämästä jonka kanssa voit käydä baareissa ja pitää hauskaa. Kun pidät hauskaa niin olet hauskempi - harva nainen baarissa halua tutustua johonkin selvästi masentuneen tyyppiin (karu fakta).
Noniin kirjoitin kunnon wall of text tässä sunnuntai aamuna. Toivottavasti noi pointit auttaa jotenkin... Elikkä lopeta nyt tota itsesääliä ja ala toimiman kuten oman elämän herra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ei oo ees olemassa naisille nykyää.. että tätä se on naiset kattoo mua ku ilmaa.. tai niinku mua kyllä kiinnostaa niinku aina oon hiton masentunut elämääni ja turhauttaa vaa ku ei voi mitää asialle
olen jo vanhempi nainen, minusta sinun olisi hyvä kiinnittää huomiota tuohon henkiseen puoleesi, se kun tahtoo näkyä myös ulkopuolelle ja kun iloista ja onnelista ihmistä on vaan helpompi lähestyä.
Etsi ensin onni itsestäsi ja tee elämässäsi asioita jotka tekevät olosi hyväksi.Pidä huolta kunnosta ja sieltä salilta voi vaikka löytyä mukavaa seuraa....
kaikkea hyvää ensi vuodelle
Ei se auta mitää mun tilanteesee.. ei ole kavereita lähinnä mietin miks oon tällänen.. ei oo ketää.. ei ketää halua tutustua en löydä tässä iässä kavereita.. naisjutut oon ilmaa kaikille.. oon lähestyny kaikenlaisian etissä niitä rumempiaki ei ne mustak iinnostu
Vierailija kirjoitti:
1. Treeni. Jos sä oot pullukka ja jos se haittaa sun itsevarmuutta niin tee jotain sille. Käy salilla, syö terveellisesti, ala harrastamaan liikuntaa kunnolla (ei mitään 15 min zumbaa).
2. Oikeat baarit. Jos haluat tutustua naisiin baareissa niin voi olla et käyt väärinlaisissa. Ei 20-vuotiaat naiset kiinnosta 36-vuotiasta (tai no, kyl varmaan jotkut mut se on todennäköisesti harvinaista), eli etsi baareita jossa pyörii enemmän oman ikähaarukan ihmisiä.
3. Kaverit. Kuulostaa vähän että oot ylipäänsä yksinäinen ihminen. Sellainen tilanne ei ole kivaa ja ajan myötä voi vaikuttaa sun luonnetta ja keskuskelutaitoja huonosti. Eli etsi joku kaveriporukka sun ikäisistä jotka tykkäävät yöelämästä jonka kanssa voit käydä baareissa ja pitää hauskaa. Kun pidät hauskaa niin olet hauskempi - harva nainen baarissa halua tutustua johonkin selvästi masentuneen tyyppiin (karu fakta).
Noniin kirjoitin kunnon wall of text tässä sunnuntai aamuna. Toivottavasti noi pointit auttaa jotenkin... Elikkä lopeta nyt tota itsesääliä ja ala toimiman kuten oman elämän herra.
En ole kovin pullukka lievä ylipaino ja kasvonpiirteet pyöreet tuskin se nyt naisia haittaa mä en ymmärrä.. ei ole kavereita.. oon masentunut ja paljo yksin ja se on tehny musta tälläsen.. en löydä kavereita.. baareissa en jaksa kokoajan käydä.. en vaa tutustu naisiin olen heille kuten sanoin ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
3. Kaverit. Kuulostaa vähän että oot ylipäänsä yksinäinen ihminen. Sellainen tilanne ei ole kivaa ja ajan myötä voi vaikuttaa sun luonnetta ja keskuskelutaitoja huonosti. Eli etsi joku kaveriporukka sun ikäisistä jotka tykkäävät yöelämästä jonka kanssa voit käydä baareissa ja pitää hauskaa. Kun pidät hauskaa niin olet hauskempi - harva nainen baarissa halua tutustua johonkin selvästi masentuneen tyyppiin (karu
Musta tuntuu et oon vaa ilmaa.. käyn parturissa ostan vaatteita.. hienot vaatteet.. ei naiset kato ees päälle.. mä en vaa mitenkää ymmärrä... ei niinku mitää tässä iässä.. mä kaipaan jotain sutinaa.. oon ollu liikaa yksin ja masentunut.. siis koskea naista.. ja että nainen koskee mua ja haluaa olla mun vierellä tuntuu et se elämä on ohi
mikää ei auta meen nukkumaan.. vituttaa niin kovaa sinkkuus ja yksin olo
EI TÄSSÄ VAIN OLE MITÄÄ TEHTÄVISSÄ NAISET HALUAA JONKU KOMEAN PRINSSIN RATSULLA TAI JONKI EMMÄ TAJUA OIKEE MITÄÄ ENÄÄ KU EI MITENKÄÄ KELPAA
Tuo masennus on se syy, miksi ajatukset pyörii samaa kehää. Yritä jaksaa hakea apua siihen ensiksi. Paranemisen myötä ajatukset selkiytyvät ja näet rauhallisesti miten tulee käymään parisuhderintamalla ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo masennus on se syy, miksi ajatukset pyörii samaa kehää. Yritä jaksaa hakea apua siihen ensiksi. Paranemisen myötä ajatukset selkiytyvät ja näet rauhallisesti miten tulee käymään parisuhderintamalla ja muutenkin.
Sanotaa nuorena olin komea ja laihempi naisia riitti hemmetin paljon ja vielä 30 vuotiaana vähä ylikin.. nyt olen naisille ilmaa.. mitää ei vain ole tehtävissä-- ei mitään
Kai tässä helposti masentuu ku ei saa sitä naista ja sitä kaipaamaa läheisyyttä ottaa kädestä kiinni nukkua vierekkäin tai jotain... tätät se on jatkuvasti..
Ei tässä jotenki elämässä oo enää mitää järkee... tuntuu että tätä tää nyt on.. saa vaan haaveilla erilaisesta elämästä ja kattoa muita kun muut kelpaa.. tosi ihanaa ja kivaa.. että niin turhauttaa ja masentaa.. hitto ei kiinnosta enää mikää