Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sä melkein tuhosit minut

Vierailija
19.12.2021 |

Se oli tarkoituksesi. Onneksi olen pääsemässä takaisin kuivalle maalle entistä voimakkaampana. En pysty unohtamaan miten rumasti teit minua kohtaan. En ymmärrä vieläkään tekoasi. Iskit suoraan vyön alle moneen kertaan. Olet häikäilemätön.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se puhdas pulmunen olet? Et varmaan antanut aihetta moiseen käytökseen?

Vierailija
2/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas pulmunen? kirjoitti:

En antanut mitään aihetta. Toimin täysin lain mukaisesti. Sinä sitä vastoin rikoit kaikkia ammattiasi koskevia eettisiä ja moraalisia sääntöjä ja lisäksi rikoit lakia. Olen todellakin puhdas pulmunen sinuun verrattuna. Tuollaista pahuutta en ole aiemmin kohdannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää enemmän ap:n kokemuksista!

Vierailija
4/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää enemmän ap:n kokemuksista!

Tein niin kuin minulla on täysi oikeus avohoidossa. Lopetin hoitosuhteen ja avohoidon. Mitään väärää en tehnyt. En haukkunut hoitajaa tms. Ihan kohteliaasti vain kerroin, että pärjään nyt jo ilman hoitoa.

Hoitaja kosti ja kirjoitti nettiin tarinan, jossa johon sisältyi tunnistettavia asioita minusta kuten käyttämäni lääkkeitä. Hän kertoi minun olevan psykoosissa ja aggressiivinen. Olin kuulemma vaarallinen ja tarvitsin heti pakkohoitoa tai tilanteeni pahenisi. Sen hän kirjoitti moneen kertaan.

Menetin yöunet ja pelkäsin, että hän toimittaa minut pakolla hoitoon, vaikka en ollut enkä ole psykoottinen. Vieläkin ihmettelen miten sairas voi hoitaja itse olla ja muka hoitaa muita ihmisiä. Enää en pelkää, mutta yöunet jäivät heikoiksi tuon jälkeen. En tiedä palautuuko ne enää.

Vierailija
5/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään joidenkin mt-hoitajien tarkoitus ei ole parantaa ja auttaa asiakasta pärjäämään, vaan pikemmin sairastuttaa sekä aiheuttaa asiakkaalle pahaa oloa keinoja kaihtamatta.

Vierailija
6/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän alapeukutettavaa tosiasioiden esilletuomisessa on?

Vierailija
7/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tässä mitään hävettävää. Voisin kirjoittaa hoitajan koko nimen ja paikkakunnan, jos se olisi sallittua. Ja omankin nimeni. Ollaan nyt kuitenkin anonyymejä.

Vierailija
8/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en enää turvaudu mt-hoitoon. Ennemmin vaikka lopetan itseni kuin joudun heidän armoille. Poliisiin kyllä uskallan ottaa yhteyttä tarvittaessa. Joku laki tuollakin pitää olla.

Vierailija
9/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti pitää alapeukuttaa. Tuleeko selitystä alapeukuille tai itse asialle?

Vierailija
10/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antanut mitään aihetta. Toimin täysin lain mukaisesti. Sinä sitä vastoin rikoit kaikkia ammattiasi koskevia eettisiä ja moraalisia sääntöjä ja lisäksi rikoit lakia. Olen todellakin puhdas pulmunen sinuun verrattuna. Tuollaista pahuutta en ole aiemmin kohdannut.

Puutaheinäänytsuollatsuustasimikätäyttäpotasksakukaaneiuskomitäkirjoitatpalstallataidatpelkästäänkeksiänäitäjuttujatänneeimeneläpiyritäkeksiävähänuskottavampijuttutänne.

Vierailija
11/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DiibaDaabaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutaheinäänytsuollatsuustasimikätäyttäpotasksakukaaneiuskomitäkirjoitatpalstallataidatpelkästäänkeksiänäitäjuttujatänneeimeneläpiyritäkeksiävähänuskottavampijuttutänne.

Etkö parempaa pystynyt. Olet säälittävä. Esimiehesi tulee tietämään tekosi. Siitä pidän huolen.

Vierailija
12/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työotteemme on tukea antava, selvittelevä ja asiakkaan sekä työntekijän yhteistyöhön tähtäävä."

Pelkkä vitsi!

Vierailija
13/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myös linkittää sen keskustelun tänne, jos joku haluaa lukea. En ole keksinyt mitään.

Vierailija
14/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoituneelta neuvo toiselle. Älä laita tänne mitään, äläkä tee mitään, vaan laita tämä kiinni ja mene tutkimaan sitä omaa olotilaasi ja ahdistustasi. Koska nämä hetket on niitä missä tehdään läpimurtoja ja oivalluksia. Sinun pitää toipua itseäsi varten. Me olemme täällä tuntemattomia, meillä ei ole väliä. Menet kuuntelemaan mitä se tunne haluaa nyt sanoa sinulle ja opettaa. 

Vierailija
15/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traumatisoituneelta neuvo toiselle. Älä laita tänne mitään, äläkä tee mitään, vaan laita tämä kiinni ja mene tutkimaan sitä omaa olotilaasi ja ahdistustasi. Koska nämä hetket on niitä missä tehdään läpimurtoja ja oivalluksia. Sinun pitää toipua itseäsi varten. Me olemme täällä tuntemattomia, meillä ei ole väliä. Menet kuuntelemaan mitä se tunne haluaa nyt sanoa sinulle ja opettaa. 

Läpimurto on siinä, kun tuo hoitaja jää kiinni teostaan ja saa kokea seuraukset. Minä menen sitten kun minua huvittaa. Älä yritä paimentaa.

Vierailija
16/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on psykoosit tulilla

Vierailija
17/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpimurto on siinä, kun tuo hoitaja jää kiinni teostaan ja saa kokea seuraukset. Minä menen sitten kun minua huvittaa. Älä yritä paimentaa.

Sinä toimit nyt trauman pohjalta ja se ohjaa ajatteluasia ja toimintaasi. Jos tämä hoitaja yritti niin kovasti murtaa sinut niin eiköhän häntä eniten ärsytä se jos sinusta tulee ilman psykiatriaa tasapanainoinen ja terve ihminen, ei se että toimit aivan kuten hän haluaa. Vasta kun olet täysin tasapainoinen voit haastaa hoitosi, ja sitä sinä et ole nyt. Eli kun hän on äsyttänyt sinut epävakaaksi niin sinä käyttäydyt kuin epävakaa ja todistat hänen olevan oikeassa. Pelaat täysin hänen pussiinsa. En paimenna, kerron sinulle että et ajattele, olet sulkenut aivojesi loogisen ajattelun keskuksen ja toimit tunteella ja se tekee sinusta tyhmän ja helpon ohjailla.

Vierailija
18/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kirjoitti yleiselle palstalle potilastietoja, niin ei mitään armoa. Linkkiä vaan ja ilmoitus poliisille. Vielä raskauttavampaa on, jos todetaan, että hän aiheutti tahallista haittaa teollaan.

Vierailija
19/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt niinkään. Sanoisinko kuitenkin että ehkä?

Vierailija
20/24 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä toimit nyt trauman pohjalta ja se ohjaa ajatteluasia ja toimintaasi. Jos tämä hoitaja yritti niin kovasti murtaa sinut niin eiköhän häntä eniten ärsytä se jos sinusta tulee ilman psykiatriaa tasapanainoinen ja terve ihminen, ei se että toimit aivan kuten hän haluaa. Vasta kun olet täysin tasapainoinen voit haastaa hoitosi, ja sitä sinä et ole nyt. Eli kun hän on äsyttänyt sinut epävakaaksi niin sinä käyttäydyt kuin epävakaa ja todistat hänen olevan oikeassa. Pelaat täysin hänen pussiinsa. En paimenna, kerron sinulle että et ajattele, olet sulkenut aivojesi loogisen ajattelun keskuksen ja toimit tunteella ja se tekee sinusta tyhmän ja helpon ohjailla.

Tuossa on perää. Taidat olla oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän