Taidan vaa olla turhautunut nykyää ja masentunut enempi vaan tähä tilanteeseen.
Niin pakko kertoa taas. Eilen pitkästä aikaa kävin yökerhossa ja vähä kattelin menoa siis yksin en omista kavereit ayhtään olen aina yksin.. Niin kaikilla tuntu olevan hauskaa ja kavereita ja tunsin itteni niin ulkopuoliseksi.. kauniita naisia ja tunsin heti fiiliksen en ole heidän makuun. Olen siis 36 v mies. Kaipaisin kovasti parisuhdetta olen kyllästynyt sinkkuuteen ja enempi vaa masentaa olla yksin kun tykkään olla toisen lähellä sun muuta. Mulle on vaa sanottu että sä oot kelpaamaton oot aina yksin ja masentaa mua lisää.. parisuhde taustaa on nuorempana ja oon seurustellutki. Mutta jotenki oon huomannu että tää ikä vaikuttaa paljon.. lähinnä baareissa ja missä vain olen ilmaa naisille. En mä nyt ruma ole missää nimessä eikä niin ole sanottu. Pidän itsestäni huolta.. vakituinen työpaikka.. en polta.. kohtuudella juon en missää nimes joka vloppu. Mutta kyllä kun olin nuorempi naiset kiinnostui.. taidan olla sit muuttunu vaan en mä tiedä.. ei saisi valittaa mutta mitä sitte. on suomi 24 treffit ei mitää.. uudet kuvat tinderis ei oikee osumia tule. Vähä alkanu jo tuntuu ettei mulle löydy ketään. Oon jopa laskenu rimaa.. että mulle kelpaa ne vähemmän kauniit ja pulleammat.
Kommentit (48)
ihan sama en jaksa kovin kauaa elää mitää ei tule naistenkaa.. enkä jaksa mennä maksullisiin ei vaan ole siihenkää rahaa
Tämä on sanottu jo aikaisemminkin, mutta tosiaan kannattaisi nyt keskittyä miettimään jotain muuta kuin naisettomuutta. Hanki sisältöä elämään. Ihan mitä tahansa, mutta ajatukset pitää saada muualle. Se nainenkin voisi löytyä sitten paremmin.
No en osaa mitä se auttaa mistä sen naisen sitte löytää? tuleeko se kadulla vastaan.. aivan uskomatonta.. niin ei tule käymää missä se tulee vastaa.. mitä elämää? ei ole kavereita
Mäpä olenkin vaan limaa kaikille naisille. :’(
NO kaippa hankin sitten harrastuksia kun en saa naista.. tai hommaan kavereita emmä tiedä.. lähinnä täs mietin mitä teen.. käyn terapiassa kyllä
emmä tiedä millanen mun pitäs olla.. komeempi.. itsevarmempi vai millanen.. osata keskustella millanen naiset?
EI mitää ole vuosiin ollut ei nainen halua jutella ei tutustua ei nähdä... siis aivan ilmaa mä olen mitä olin nuorena siis ihan eri ihminen.. ja jotenki aivan ilmaa.. en jaksa enää