Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitollisuuspäiväkirja (En jaksa negatiivisten keskustelujen lukemista enää!)

Vierailija
18.12.2021 |

Kiitollisuus lisää onnellisuutta.

Kiitos että elämme tällä hetkellä rauhan aikaa.
Iloista loppuvuotta kaikille!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kotiinkuljetuspalveluista.

Kai muistit tilata vessapaperia, hysteerikko.

Vierailija
22/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun saan olla eläkkeellä vailla taloudellisia huolia kivassa tilavassa velattomassa kodissani suht terveenä. Kiitos, että lapsilla on kaikki ok; puolisot, kodit ja ammatit. Kiitos poikani perheen kolmesta pienestä, joille minä, mummu, olen odotettu leikkikaveri. Kiitos, että saan pitää sylissäni noita kolmea, hoivata, suukottaa ja leikkiä ja kiitos, että bonuslapsenlapseni menestyy ala-asteella hyvin ja hän on hellä kolmelle pienelle sisarukselleen. Kiitos, että poikani perheen uusi ihana talo on keväällä valmis. Kiitos, että tyttären perheen lapsi pääsi yliopistoon ja hänellä on ihana avopuoliso.

On niin paljon josta saan olla kiitollinen, vielä se, että nyt minulla on auto, liki 20 vuoden autottoman vuoden jälkeen.

Lista on pitkä mutta todellakaan aina ei nuo kaikki ole ollut näin hyvin, siksipä olenkin niin kiitollinen nyt. Kiitos!

Hyvää joulua teille kaikille!

AiVITTUettä olet omahyväinen paska 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antaa alapeukkua toisten kiitollisuudelle?

Olen itse kiitollinen siitä että meillä ei ole lapsia. Veljenpojat olivat meillä yökylässä, hirveä hulabaloo. Nyt lähtivät ja on ihanan hiljaista.

Vierailija
24/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyhmä ketju. Ilmiannettu.

Vierailija
25/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rouva kun annoit pildeä

Vierailija
26/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos evoluutio, kun olet luonut miehelle kirouksen olla todennäköisemmin beta, kuin alfa.

Vierailija
27/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon niitä jotka vastaavat aiheen vierestä.

Kiitos että olen saanut peruskoulussa kunnollisen lukutaidon.

Vierailija
28/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämän ketjun ihmisiä (alapeukuttajia) vaivaa?

Vierailija
29/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos talvisäästä

Vierailija
30/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos miljoonaperinnöstä ja siitä, että olen saanut syntyä ns. hienoon sukuun. Kiitos läheisistä, joihin olen suvussani saanut tutustua. Kiitos onnellisesta lapsuudesta, ja siitä, että luonteessani on niin paljon iloa ja positiivista mieltä aivan synnynnäisesti, ilman mitään pakottamista tai teeskentelyä.

Kiitos kivuista, jouta olen elämäni aikana saanut tuntea, etten ajattelisi, että jokaisella on yhtä helppoa, kuin minulla.

Kiitos lähiympäristöstäni, ihanasta maisemasta, lumesta, talvesta, jäästä, hartaudesta, jonka luonnossa näen. Kiitos uudesta musiikkisoittimesta, kiitos takkapuista. Kiitos vanhemmistani, kiitos isoäidistäni. Kiitos ihanista päivistä ja myöskin surun päivistä, kiitos siitä, että iloa olen saanut kokea aika monin verroin enemmän, kuin mitään pahaa.

Vierailija
31/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivää lähempänä kuolemaa, saatan kuolla jo tänään❣️ Suomeenkin saattaa tulla Joulusulku❣️

Vierailija
32/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että päästään normaaliin elämään takaisin.

Vierailija
33/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus ei kuitenkaan yksin riitä onneen. Siitä olen ketjun ”kriitikkojen” kanssa samaa mieltä, vaikka nyt saankin olla paljosta kiitollinen.

Oli aikoja, jolloin en oikein osannut olla kiitollinen enemmän, kuin katkera. Se EI ole ihmisen oma syy, jos hän ei koe enempää kiitollisuutta, kuin katkeruutta.

On hirveän ikävää, ettei jokaisella ole mahdollisuus olla aidosti enemmän kiitollinen, kuin katkera, miten me kiitolliset pystyisimme vähentämään maailmassa esiintyvää katkeruutta?

Vierailija
34/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 35 kirjoitti:

Kiitollisuus ei kuitenkaan yksin riitä onneen. Siitä olen ketjun ”kriitikkojen” kanssa samaa mieltä, vaikka nyt saankin olla paljosta kiitollinen.

Oli aikoja, jolloin en oikein osannut olla kiitollinen enemmän, kuin katkera. Se EI ole ihmisen oma syy, jos hän ei koe enempää kiitollisuutta, kuin katkeruutta.

On hirveän ikävää, ettei jokaisella ole mahdollisuus olla aidosti enemmän kiitollinen, kuin katkera, miten me kiitolliset pystyisimme vähentämään maailmassa esiintyvää katkeruutta?

Jos ei etsi ei myöskään löydä. Kyllä jokainen löytää yhden asian josta voi olla kiitollinen jos huomioi sen asian ensin.

Vierailija
35/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että nykyään voi käyttää nettiä.

Vierailija
36/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tämän ketjun ihmisiä (alapeukuttajia) vaivaa?

Mä olen kiitollinen siitä, että mulla ei ole tarvetta alapeukuttaa iloisia asiota, jotka tapahtuu toisille ja tiedän, että toisten onni ei ole pois minun omasta onnestani.

Vierailija
37/41 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että löysin tien ulos työhelvetistä eikä huominen maanantai enää ahdista . Kiitos että uusipaikka löytyi ja voin katsella uuteenvuoteen uusin ajatuksin.

Vierailija
38/41 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesukselle.

Vierailija
39/41 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että jouluherkut ovat taas saatavilla.

Vierailija
40/41 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana valkoinen joulu. Kiitos siitä.