Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lääkkeestä

Vierailija
30.03.2015 |

Sain perjantaina lääkkeeksi vaivaani minirin lääkettä. Noh se on tarkoitettu kun sänky yöllä kastuu. Lääkäri sanoi että lääkkeen vaikutusaika on 2-4vko. Voin kuulemma hakea apteekista tarvittaessa lääkkeen kanssa käytettäväksi teno tai atteds tai jotain tuollaista. Minkähänlainen lääke tuollainen mahtaa olla? Onko kenelläkään kokemusta? Ei meinaan ole lääke vielä vaikuttanut. En ainakaan löytänyt mitään noista teno tai atteds mitään lääke ohjeita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippoja

Vierailija
2/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaippoja. Tena- ja Attends -merkkisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippoja!? Enhän mä sellasia todellakaan halua alkaa käyttää. Vaimo tulee viikon päästä reissusta ja mä olisin vaipat jalassa vastassa. Mä kyllä soitan sille lääkärille. Kiitos vastauksista.

Vierailija
4/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:26"]

Vaippoja!? Enhän mä sellasia todellakaan halua alkaa käyttää. Vaimo tulee viikon päästä reissusta ja mä olisin vaipat jalassa vastassa. Mä kyllä soitan sille lääkärille. Kiitos vastauksista.

[/quote]

No onko kivampi sitten kastella sänkyä?

Vierailija
5/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä sinne soittelet ja valitat. Jos kerta lääkkeessä on sanottu että on tuommoinen vaikutusaika niin se on silloin. Joko pissaat sänkyyn tai vaippaan. Se on sinun valinta.

Vierailija
6/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta vaipat on todellakin vanhuksille ja vauvoille!

Vierailija
7/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yökastelijoille.

Vierailija
8/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin kolme ihmistä ja kys.lääke ei heille auttanut mitään. Jopa paheni kastelu alkuun, joten todellakin suosittelen hakemaan vaippoja vaivaasi. Pidemmän päälle masentaa vaan pestä lakanoita ja petaria.

Terv, sh

Vierailija
9/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:50"]Tai yökastelijoille.
[/quote]joo eihän noissa tietääkseni kohderyhmää mainita:D

Vierailija
10/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis täältä pitäny kysyä mitään! Näsäviisaita akkoja vaan kaikki täällä!

Vierailija
11/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suutu, tuo on vaan vaiva mikä pitää hoitaa ja jos vaipat auttaa ongelmassa, niin sitten auttaa.

Vierailija
12/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea hyväksyä tuollainen asia. Ei niitä vaippoja varmaan kukaan näe vaikka niitä käytät. Toivottavasti lääke auttaa mahdollisimman pian. Housuunko sä pissaat vai sänkyyn jos et vaippaa käytä? En minä ainakaan jaksaisi pestä joka aamu petivaatteita.

Vierailija
13/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:57"]

Ei olis täältä pitäny kysyä mitään! Näsäviisaita akkoja vaan kaikki täällä!

[/quote]

Kuin niin? Ihan asiallisia vastauksia. Et ole ainoa mies joka joutuu vaippoihin turvautumaan. Niihin tottuu. Eturauhas höylätty kenties.

Osta jostain halpahallista, ne on kalliita apteekissa. Miehille on oma malli.

T. Hoitaja

Vierailija
14/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vasta 25-vuotias.. En vaan kestä asiaa. Mistä mä tuollaisia osaan ostaa. En mä kehtaa mennä kysymään mistään. Ja olen kyllästynyt pesemään lakanoita...

Vierailija
15/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä tenakauppa, linctus, yms.. Tai sitten haet jostain terveydenhoitokaupasta. Halpahallistakin sai joskus kunnon teippivaippoja yökasteluun. Mutta kiinni tulet vaimollesi jäämään, koska ei toi lääke auta viikon eikä kahden jälkeen.
Terveydenhoitaja

Vierailija
16/16 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:33"]Turhaan sinä sinne soittelet ja valitat. Jos kerta lääkkeessä on sanottu että on tuommoinen vaikutusaika niin se on silloin. Joko pissaat sänkyyn tai vaippaan. Se on sinun valinta.
[/quote]oikeassa olit.. Kävin terkkarissa ja näytepussin kanssa sieltä lähdin pois. Tenaa pussi täynnä ja pukemisohjeet. Ei kai tässä muukaan auta. Mä en ikinä kehtaa kertoa tästä vaimolle. Lääke auttaa noin 40-50% käyttäjistä joten aika pitkä aika odottaa 2-4 vko kun ei edes välttämättä auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi