Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan äänestää perussuomalaisia

Vierailija
30.03.2015 |

Olen selaillu Soinin plokia ja suomen uutisia. Nyt olen tullut siihen tulokseen, että taidan äänestää perussuomalaisia. Oletteko löytäneet ehdokkaanne? 

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lause mm. saa minut äänestämään persuja:

"Meidän ei kuulu olla koko maailman terveyskeskus tai sosiaalitoimisto."

Muutenkin vaaliohjelma on järkevä

Vierailija
2/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekertainen petos jäi karvastelemaan mieltä niin ikävästi, että persuille en enää ääntäni luota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps puuttuu vaan perustulo, muuten voisin äänestää minäkin.

Vierailija
4/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Oulun vaalipiirissä 126.

Vierailija
5/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin äänestän. Olen ollut Demarien kannattaja pitkään, mutta tällä kertaa ei heidän vaaliohjelmansa ja talousleikkauslistansa vakuuta. Persuille menee ääni.

Vierailija
6/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:49"]

[/quote]

Sehän riittänee, että siellä hallituksessa on joku toinen puolue jonka ohjelmasta toi perustulo löytyy, koska persut eivät ole sitä vastaankaan,se ei vaan ole niillä vaaliohjelmassa, joten äänestän persuja.

Vierailija
7/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:49"]

[/quote]

Sehän riittänee, että siellä hallituksessa on joku toinen puolue jonka ohjelmasta toi perustulo löytyy, koska persut eivät ole sitä vastaankaan,se ei vaan ole niillä vaaliohjelmassa, joten äänestän persuja.

[/quote]

Oishan se mahdollista, keskustalla onneks oli perustulo ohjelmassa ja keskusta ainakin galluppien mukaan vaikuttaa suositulta tällä kertaa. Itse äänestän vasemmistoa.

Vierailija
8/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän keskustalaista ehdokasta joka ei halua persuja hallitukseen.

Vierailija
9/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:46"]

Viimekertainen petos jäi karvastelemaan mieltä niin ikävästi, että persuille en enää ääntäni luota.

[/quote]

Taidat olla yksi niistä oikeista ihmisistä vastaamaan kysymykseen, johon kukaan ei ole minulle halunnut vastata. Olen kyllä kysellyt nämä neljä vuotta, mutta joko asiasta ei tiedetä tai ei välitetä kommentoida.

Persuilla oli (yksinkertaistettuna) yksi kynnyskysymys vuoden 2011 vaaleissa: Kreikalle ei anneta rahapaketteja. Tämä kerrottiin ihan selvästi ja tarpeeksi usein ennen vaaleja. Persut olisivat päässeet hallitukseen sillä ehdolla, että tekisivät täyskäännöksen ja sanoisivat "kyllä" Kreikan rahapaketeille.

Kenet Persut tällä siis pettivät? Ne äänestäjät, jotka uskoivat puolueen pitävän vaalilupauksensa, vai ne äänestäjät, jotka ______________________? (täydennä itse)

Vierailija
10/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän persuja koska tämä maa on tarpeeksi sairas ja rikollinen ilman muuhanmuuttajiakin. Ymmärrän itse pakolaiset mutta jos valtionvelka vaan lisääntyy kun pitää ulkomaalaisia hyysää ja lähetellä ympäri europpaa tukipaketteja niin se on väärin! Ja sekin on väärin että ulkomaalaiset saavat suomessa ilmaisen koulutuksen. Kertokaapa joku lähi-idän maa mistä suomalainen saa ilmaisen koulutuksen, jos joutuu sinne muuttamaan??? Ja miksi suomessa asuu kymmeniä vuosia maahanmuuttajia jotka eivät ole opetelleet edes suomea?

Maahanmuutto kielteisyys ja valtion varojen budjetointi, ja negatiivinen asenne holhoukseen (lisääntyviin lakeihin ja säädöksiin) ovat syy siihen miksi minä äänestän perussuomalaisia!

Vierailija
11/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä äänestätte.

Vierailija
12/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:36"]

[/quote]

Taidat olla yksi niistä oikeista ihmisistä vastaamaan kysymykseen, johon kukaan ei ole minulle halunnut vastata. Olen kyllä kysellyt nämä neljä vuotta, mutta joko asiasta ei tiedetä tai ei välitetä kommentoida.

Persuilla oli (yksinkertaistettuna) yksi kynnyskysymys vuoden 2011 vaaleissa: Kreikalle ei anneta rahapaketteja. Tämä kerrottiin ihan selvästi ja tarpeeksi usein ennen vaaleja. Persut olisivat päässeet hallitukseen sillä ehdolla, että tekisivät täyskäännöksen ja sanoisivat "kyllä" Kreikan rahapaketeille.

Kenet Persut tällä siis pettivät? Ne äänestäjät, jotka uskoivat puolueen pitävän vaalilupauksensa, vai ne äänestäjät, jotka ______________________? (täydennä itse)

[/quote]

Toki saa miinustella, mutta enemmän minä niitä sanallisia mielipiteitä odottelen!

Vierailija
13/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos Perussuomalaiset olisivat pettäneet vaalilupauksensa (kuten moni muu puolue teki ja olisi tehnyt), niin en itse enää äänestäisi heitä. Sen sijaan he pitivät kiinni vaalilupauksestaan ja olivat tukipakettien suhteen kaiken lisäksi täysin oikeassa, joten todellakin äänestän jälleen Perussuomalaista ehdokasta.

Vierailija
14/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla paljon hyvää mutta e

Vierailija
15/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa en voi äänestää kun seassa niin sekoa sakkia

Vierailija
16/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Kataisen hallitukseen ei ollut menemistä. Se oli oikea päätös, koska muuten olisi jouduttu pettämään äänestäjät. Mieti miten olisi käynyt jos Persut olisi olleet RKP:n kanssa lahjoittamassa rahaa kreikkaan.

SDP:llä oli mahdollisuus kaataa sixpack, mutta Kataisen hallitus kiinnosti enemmän, kuin perussuomalaisten kanssa tehty. Vasemmisto petti äänestäjänsä ja "lahjoitti" miljardeja saksan pankeille. 

Tuohon riville ei voi laittaa mitään kun persut ei pättäneet ketään. 

Vierailija
17/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:00"]

16 jatkaa en voi äänestää kun seassa niin sekoa sakkia

[/quote]

Komppaan sinua. Persujen "maahanmuuttokriittisen" siiven todellinen luonne on käynnyt harvinaisen selväksi. Säälin porukan maltillista siipeä (jos sellainen on edes olemassa). En todellakaan äänestä persuja.

Vierailija
18/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persut ovat oikeasti ainoita jotka pelastaa meidän lapset näiden tiettyjen jengien ryöstelyiltä ja raiskauksilta, niin ÄÄNESTÄN!

Vierailija
19/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:38"]

Äänestän persuja koska tämä maa on tarpeeksi sairas ja rikollinen ilman muuhanmuuttajiakin. Ymmärrän itse pakolaiset mutta jos valtionvelka vaan lisääntyy kun pitää ulkomaalaisia hyysää ja lähetellä ympäri europpaa tukipaketteja niin se on väärin! Ja sekin on väärin että ulkomaalaiset saavat suomessa ilmaisen koulutuksen. Kertokaapa joku lähi-idän maa mistä suomalainen saa ilmaisen koulutuksen, jos joutuu sinne muuttamaan??? Ja miksi suomessa asuu kymmeniä vuosia maahanmuuttajia jotka eivät ole opetelleet edes suomea? Maahanmuutto kielteisyys ja valtion varojen budjetointi, ja negatiivinen asenne holhoukseen (lisääntyviin lakeihin ja säädöksiin) ovat syy siihen miksi minä äänestän perussuomalaisia!

[/quote]

Amen to this! Tuossa oli kiteytettynä kaikki mitä halusin itsekin sanoa :)

Vierailija
20/122 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:56"]

Jos Perussuomalaiset olisivat pettäneet vaalilupauksensa (kuten moni muu puolue teki ja olisi tehnyt), niin en itse enää äänestäisi heitä. Sen sijaan he pitivät kiinni vaalilupauksestaan ja olivat tukipakettien suhteen kaiken lisäksi täysin oikeassa, joten todellakin äänestän jälleen Perussuomalaista ehdokasta.

[/quote]

Perussuomalaiset pitivät yhden itse itselleen vaalien jälkeen antamansa lupauksen ja pettivät kymmenen kansalle annettua lupausta. Oppositioon luikkiminen ei pelastanut Suomea Kreikka-tuilta, mutta sen takia olemme joutuneet eripuraisen sixpack-hallituksen johdettaviksi. Ilman ensimmäistäkään perussuomalaista ministeriä joka olisi tehnyt työtä laittaakseen kuntoon vanhusten ja lasten asiat, maahanmuuton ongelmat, ruotsinopetuksen, ja mistä muusta vaaleissa vielä huudettiinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi