Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty enää lukemaan blogeja, joiden kirjoittajan

Vierailija
29.03.2015 |

ulkonäkö on ristiriidassa tekstin kanssa :(

En ole koskaan oikein tajunnut blogilukijoita, mutta viimeaikoina olen lueskellut joitakin lähinnä ravinto- ja treenivinkkien vuoksi (olen myöhään herännyt terveysintoiluun tai no "terveysintoiluun" . Yksi kevyesti seuraamista blogeistani on vilma p:n, joka on jollakin tavalla ollut aika herttaista luettavaa, ei kovin fiksua, mutta ihan kivoja ideoita ja jotenkin kiltin ja hyväntuulisen oloista kunhan skippaa pisimmät filosofisoinnit.
Mutta tänään olen joko todella herkillä tai sitten tämä on oikeasti muodostumassa "ongelmaksi". En voinut lukea vilman blogia, koska vilma näyttää suurimassaosassa kuvia ilkeältä (erityisesti ns. Vapaa-ajalla otetuissa), joka on melkoisessa ristriidassa blogin kiltin hyväntuulisuuden kanssa :'( En osaa määritellä "ilkeää" sen paremmin, tällä ei kuitenkaan ole tekemistä bloggajan ulkonäön tms. Kanssa vaan jokin kuvien ilmeissä tekee luotaantyöntävän vaikutuksen. Tekstikään ei vaikuta enää niin mukavalta, saati hyväntahtoiselta :-D

Olen melko varma, että ilkeys on vain oman kuvitteluni tuotosta.
Mutta onko muilla vastaavia kokemuksia? Eli periaatteessa ihan kiva blogi saa vastenmielisiä piirteitä, kun bloggaajan valokuvista välittyvä persoona tuntuu riitelevän blogin tekstin kanssa?

(Pahoittelen jo etukäteen kirjoitusvirheitä, tabletilla on hankala kirjoittaa, saati korjata mahdollisia virheitä).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tekisin lähes mitä tahansa päästäkseni korjamaan aloituksen. Mitään ihan noin kamalaa kieltä en odottanut julkaistessani.. :'( ap

Vierailija
2/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihmisen ns perusilme kerro mitään ihmisestä. koen olevani kiltti mutta ilmeeni esim aamubussissa kertoo kaikkea muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:02"]Eihän ihmisen ns perusilme kerro mitään ihmisestä. koen olevani kiltti mutta ilmeeni esim aamubussissa kertoo kaikkea muuta.
[/quote] Ei kerrokaan, multa kysytään jatkuvasti olenko surullinen :-D En tiedä miksi muhun ihan yhtäkkiä alkoi vaikuttaa ko. Bloggaaja tuolla tavoin. Enkä siis oikeasti odota kenenkään muutenkaan olevan pelkästään "kiltti" tms. Ainakaan enempää kuin on inhimillistä. Saati lukevani kenenkään blogia, jonkin oletun luonteenpiirteen takia. Tai no jos tarkemmin miettii, niin voi olla että vilmassa on nimenomaan vedonnut jonkinlainen yksinkertaisuus (blogiss siis) ja sellainen kiltti asenne, en ehkä viitsisi lukea vastaavia ollenkaan, jos kirjoitustyyli olisi sarkastista tai jotenkin eri tavalla tyyliteltyä. Hmm. Joo :-D ap

Vierailija
4/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti ainoa jota asia häiritsee! Katsotaan jos aamulla olisi erilaiset fiilikset. Ehkä tähän pätee vähän sama kuin muissakin asioissa, voi olla vaikea ottaa vastaan neuvoja ravitsemusasiantuntijalta, joka on selkeästi ylipainoinen ja miksei yhtä hyvin voisi olla hankalaa lukea kevyttä hyvinvointi blogia, jos bloggaaja näyttää omaan silmään jotenkin veemäiseltä ja tylyltä? Ap.

Vierailija
5/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mungoanna ja olen kirjoittanut kaikki nämä postaukset! Haluan saada tämän pysymään etusivulla koska olen huomionkipeä.

Vierailija
6/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mietit ihan liikaa!!!!! Älä tulkitse ihmisiä niin paljon, alat nähdä omiasi. Mä olen joskus ajatellut, että Mitra Kaislaranta on ilkeä kun sillä on sellaiset silmät ja kulmat ja muutenkin vaikuttaa aika viileeltä tyypiltä. Mutta se nyt vaan on sellainen persoona. En usko, että on mitenkään oikeasti ilkeä. Lisäksi tykkään hirveästi sen musiikista. Lue sitä blogia huomenna uudestaan ku heräät ja jos silloin vielä ärsyttää niin vaihda blogia....

Vierailija
7/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:51"]Olen mungoanna ja olen kirjoittanut kaikki nämä postaukset! Haluan saada tämän pysymään etusivulla koska olen huomionkipeä.
[/quote] kaikki mitkä postaukset?? AV:n?? Ja mikä mungoanna? :D

Vierailija
8/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:51"]Olen mungoanna ja olen kirjoittanut kaikki nämä postaukset! Haluan saada tämän pysymään etusivulla koska olen huomionkipeä.
[/quote] kaikki mitkä postaukset?? AV:n?? Ja mikä mungoanna? :D
[/quote]Se joka pistää ton typerän :D joka kommenttiin