Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailu/tapailu ja uskollisuus

Vierailija
29.03.2015 |

Olen 26-vuotias nainen. Olen ollut sinkkuna melko pitkään, ja tänä aikana minulla on ollut "friends with benefits" -tapainen suhde erääseen mieheen. Pari viikkoa sitten tapasin nettitreffisivuston kautta uuden miehen, jonka olen nyt tavannut muutaman kerran. 

Tämä uusi mies vaikuttaa ihan lupaavalta, mutta haluaisin edetä rauhassa. Olen treffaillut eri miehiä melko paljon, ja kyynistynyt samalla jonkin verran. Todella monet hyvältä vaikuttaneet tapaukset eivät loppujen lopuksi olekaan olleet sitä. Siksi en nyt aio esimerkiksi lopettaa friends with benefits -suhdettani, ainakaan vielä. Mutta moraalisia kysymyksiä mieleeni kyllä nousee. 

Uuden tapailukumppanini kanssa olen käynyt pääasiassa ravintolatreffeillä joitain kertoja. Hän vaikuttaa olevan hyvin kiinnostunut minusta, viimeksi treffien päätteeksi suuteli jo, ja aiemmin on koettanut vähän pidellä kädestä ja muuta pientä. Itseäni tuollainen hieman ahdistaa, sillä mielestäni emme tunne vielä tarpeeksi hyvin, enkä halua edetä nopeasti varsinkaan suhteen fyysiselle tasolle. Se tuntuisi turhalta ja oudolta, kun emme tunne toisiamme vielä kovin hyvin. Koen, että tässä vaiheessa minulla on vielä "oikeus" vaikka harrastaa seksiä jonkun muun kanssa. 

Kertokaapa mielipiteitänne, missä vaiheessa tapailua pitäisi lopettaa muut säädöt? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä en vaan tässä ymmärrä, miksei niitä seksuaalisia tarpeitaan voi tyydyttää käsin sen aikaa, kun tutstuu uuteen ihmiseen? Etkö pysty olla edes sitä kuukautta tai kahta ilman seksiä? Kuinka usein ylipäätään harrastat sen kaverisi kanssa seksiä?

Jotenkin tuntuu, että tuon seksin arvo on nykypäivänä jotenkin laskenut, tai arkipäiväistynyt. Ihan kuin paskalla käynti, big deal, täysin tunteista irrallaan olevaa tarpeiden tyydytystä. Minun mielestäni sen ei pitäisi olla ihan niin. Se on tosin hyvä asia, ettet hyppää suin päin kenen kanssa vaan sänkyyn.

En vain voi olla ajattelematta, että tuollainen toiminta toimii väkisinkin jarruna sen uuden suhteen osalta. Seksuaalisuus on kuitenkin merkittävässä osassa sitä uutta suhdetta ja jos ne tarpeet tulee tyydytettyä sen vanhan kaverin kanssa, niin ne ei missään vaiheessa pääse kohdistumaan kunnolla siihen uuteen tyyppiin. Sen lisäksi saatat helposti vertailla sitä uutta tyyppiä ja seksiä hänen kanssaan siihen vanhaan tuttuun kaveriseksiin, jonka luo voit aina tarvittaessa palata.

Vierailija
42/47 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä tyyppi tuo ap, ei voi sen aikaa olla panematta, kun tutustuu uuteen mieheen. Käsilläkin voit oloasi keventää ja voisi joskus ruveta kolahtamaankin miesten kans, jos et paneskelisi muiden kanssa. Toivottavasti jäät loppu iäksesi yksinäiseksi vanhaksi piiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkautta ei seksiä. Siinä oma näkemys asiasta.
Ei vaan enää pysty vaan panemaan jos ei tunteita mukana. Jotenkin turhaa, kotona helpompi vänkätä. Ehkä toi ap:n homma toimii sille. En voisi tehdä noin. Ehkä myöhemmin kun ikää lisää niin ajattelee erilailla.
T: Mies35

Vierailija
44/47 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kun sen uuden miehen kanssa alkaa olla seksiä.

Ihmiset olette täysin kujalla jos kuvittelette, että treffeillä käyminen on merkki jostain muusta kuin potentiaalisesta kiinnostuksesta :D Ennen parisuhteeseen astumista on vapaa oikeus nussia kenen kanssa haluaa, deal with it.

Vierailija
45/47 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee kuinka tahtoo. Itse en jaksaisi edes tapailla miestä,joka treffailee muita. Katsoisin, että ei ole tarpeeksi kiinnostunut keskittymään ja tutustumaan muhun. Aidon kiinnostuksen näkee aika nopeasti. Joskus saattaa kolahtaa ennen kuin toinen aukaisee suunsa ja jutellessa reaktio vain vahvistuu. Tutustuminen vaatii kuitenkin aikaa. Seksuaalinen vetovoima on minulle todella tärkeää. Kaiken pitää kohdata. En ole yhtään kiinnostunut yhden illan jutuista enkä ole kiinnostunut seksistä kenenkään sellaisen kanssa,johon en ole kiinnostunut tutustumaan sen syvemmin. En tee mitään kenenkään kanssa joka on ihan ok. He voivat olla sitten kavereita. Täytyy olla tyyppi joka on "tottakai kiinnostaa". Ja miehen täytyy ajatella minusta samoin. Muuten en tee mitään. Jos kaikki kohtaa, saatan olla nopeastikin valmis seksiin tapailuvaiheessa. Tällainen kolahdus ei ole yleistä. Olen valikoiva enkä ole yhtään kiinnostunut fuck bodyistä. Olen ennemmin yksin kuin kenenkään ihan saman kanssa. Ja miehen, joka haluaa minua edes tapailla täytyy heivata nämä "varanaiset". En ole kiinnostunut olemaan mikään yksi hoitoringin hoito,joka jonottaa vuoroaan. Olen vähän joko tai. Kaikki tai ei mitään

Vierailija
46/47 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:29"]

Heh, jos saisin tietää että tapailemani mies kävisi meidän romanttisten tapaamistemme välissä nusauttelemassa toista naista niin saisi nusautella ihan vapaasti. Itse etsisin minulle sopivan miehen, jota ei kiinnosta panokaveripelleilyt (btw, sen voi ilmaista - kuten näette - myös SUOMEKSI, Suomessa kun ollaan) Jostain syystä haaviini on tarttunut näitä kilttejä miehiä, joille tunnepuoli merkkaa paljon enemmän kuin muna pilluun ah ah. Ja se on sitten näkynyt käytöksessäkin; vain muutamia seksikumppaneita eikä mitään panopelleily"suhteita."

[/quote]

Minkä romanttisten tapaamisten? Olen tämän miehen kanssa vielä "onko sulla sisaruksia", "mikä on toinen nimesi" -vaiheessa, siitä on romantiikka vielä kaukana. 

Kyllä, myös ilmaisua panokaveri voi käyttää. Itse en tosin sitä sanavarastooni lisää, sillä en käytä sanaa "pano" muutenkaan. Tiedoksi muuten, että minulla seksikumppanien määrä on tasan 3kpl. Kaksi entistä miestä, sitten tämä panokaveripelleily, kuten asian ilmaisit. Joskaan minulle asiassa ei ole mitään pelleilyä: kaksi aikuista, toisistaan pitävää sinkkua harrastaa silloin tällöin keskenään seksiä. Hui, miten moraalitonta!

ap
[/quote]

Kuinka hyvin hänet sitten tunnet? Kun kerran etenet hitaasti yms.
Jotain ristiriitaista jutussasi on minun mielestäni.

Vierailija
47/47 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

prvoooooremiiioooooo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan