Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se siitä "ihanasta" miehestä sitten.

Vierailija
29.03.2015 |

Luulin tapailleeni unelmieni herrasmiestä, mutta mitä vielä.. Tapailtiin tosi tiiviisti ja molemmat oltiin yhtä aktiivisia osapuolia ja tosi kiinnostuneita toisistamme (näin ainakin luulin)
Meillä piti olla viikko sitten pe treffit, jouduin kuitenkin torstaina sairaalaan ja perjantaina yllättäen leikkaukseen. Mies kyseli pe aamuna, että monelta tulee hakemaan, johon vastasin, että pakko perua kun jouduin leikkaukseen.
Tähän sain vastauksen "Ok. Jaksele, hyvin se menee "
Tämän jälkeen miehestä ei kuulunut mitään neljään päivään jonka jälkeen laitoin itse viestiä, että olen jo parempana, että nähtäiskö ens viikolla? Vastaus oli " Tilanteet vähä muuttunu kun susta ei oo kuulunu (neljään päivään)
Facebookista sitten kurkkasin niin äijällä oli biletys kuvia uuden Pimun kanssa tuolta viikonlopulta kun olin sairaalassa. Jess..

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:30"] Onneksi en kerennyt sänkyyn asti tuon prinssin kanssa.. ap [/quote]   Montako kertaa ehditte tavata? Jos ette ole edes sängyssä olleet, ei miehellä ole minkäänlaisia velvollisuuksia sua kohtaan. [/quote] Pari kuukautta tapailtiin. ap

[/quote]

Tuliko mies tapaamaan sinua luostarille vai tulitko bussilla isolle kirkolle?

Vierailija
42/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:30"] Onneksi en kerennyt sänkyyn asti tuon prinssin kanssa.. ap [/quote]   Montako kertaa ehditte tavata? Jos ette ole edes sängyssä olleet, ei miehellä ole minkäänlaisia velvollisuuksia sua kohtaan. [/quote] Pari kuukautta tapailtiin. ap

[/quote]

Tuliko mies tapaamaan sinua luostarille vai tulitko bussilla isolle kirkolle?

[/quote]

:D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ollut mieheltä aika rehellistä. Itse olisin ilmaissut asian varmaan aika samalla tavalla. Siis lyhyesti ja selvästi. kyllähän sellaista sattuu, että elämään tupsahtaakin uusi ihastus. Ei sille aina mitään voi. Surulista sinun kannalta, mutta kuitenkin ihan normaalia elämää.

Vierailija
44/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Toi on muute totta. Minäkin olen kahdesti saanut kuulla tuon "oon acutassa" lorun. Mutta ei miehen käytöksessä mitään pahaa tai tavatonta ole. Teillä ei ollut kemiaa. Johan sen osoittaaa ettette olleet sänkyynkään päässeet. Ja sinä nyt vaan haluat miehiä, joita ilmeisesti muutkin

Vierailija
45/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:37"]Tää on just tätä. Kun naiset ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta tai halua tavata enää niin sitten keksitään jotain äkillisiä sairaalaan jouumisia ja valitetaan av-palstalla kun mies ei vaan tajua ettei nainen halua tavata enää.

Sitten se kerta kun OIKEASTI joudutaan sinne sairaalaan ja leikkaukseen, niin jotkut miehistä tekee siitä johtopäätökset ettei nainen haluakaan tapailla enää.

Itsekin olen nyt ollut etsimässä uutta suhdetta, ja aika moni on ilmaissut kiinnostamattomuutensa väittämällä että joku influessa tms on iskenyt. Onneksi nykyisin sentään ymmärtää vähän tuota naisten tapaa ilmaista asioita jollain kiertoilmaisulla ja olen katkaissut viestittelyt siihen ja poistellut yhteystiedot.
[/quote]
Joo siis minäkään en vaan kehdannut tai osannut sanoa suoraan, siispä kovalla tahdon voimalla sain umpisuoleni tulehtumaan ettei tarvinnut treffeille mennä! Onneksi onnistuin!:) ap
[/quote]

Et tainnut ihan tajuta!

Ohis

Vierailija
46/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 07:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:37"]Tää on just tätä. Kun naiset ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta tai halua tavata enää niin sitten keksitään jotain äkillisiä sairaalaan jouumisia ja valitetaan av-palstalla kun mies ei vaan tajua ettei nainen halua tavata enää. Sitten se kerta kun OIKEASTI joudutaan sinne sairaalaan ja leikkaukseen, niin jotkut miehistä tekee siitä johtopäätökset ettei nainen haluakaan tapailla enää. Itsekin olen nyt ollut etsimässä uutta suhdetta, ja aika moni on ilmaissut kiinnostamattomuutensa väittämällä että joku influessa tms on iskenyt. Onneksi nykyisin sentään ymmärtää vähän tuota naisten tapaa ilmaista asioita jollain kiertoilmaisulla ja olen katkaissut viestittelyt siihen ja poistellut yhteystiedot. [/quote] Joo siis minäkään en vaan kehdannut tai osannut sanoa suoraan, siispä kovalla tahdon voimalla sain umpisuoleni tulehtumaan ettei tarvinnut treffeille mennä! Onneksi onnistuin!:) ap [/quote] Et tainnut ihan tajuta! Ohis

[/quote]

sullakaan ei taida toi huumori olla ihan ykköslajina ;)

Vierailija
47/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdit väärään mieheen. Kiitä, että sait tietää näin aikaisessa vaiheessa. Katse eteenpäin...

Vierailija
48/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä äijä!

Vierailija
49/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehiä

Vierailija
50/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en kerennyt sänkyyn asti tuon prinssin kanssa.. ap

Vierailija
51/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastutko helposti? Minä ihastun ja olen ihan tuskissani jos en kuule miehestä mitään muutamaan päivään. Sairasta!

Vierailija
52/54 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus sulle! t. ihana mies 41

Vierailija
53/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntu varmasti kurjalta, mutta voisiko olla että sinä otitsuhteenbe vakavammin kuin mies? 2 kuukautta tapailua ilman seksiä ei kuulosta kovin vakavalle, lähinnä kevyttä deittailua ja tutustelua. Mies saattoi loukkaantua kun ei kuullut sinusta mitään ja ajatteli, että suhde olisi jo edennyt jos olisi edetäkseen.

Vierailija
54/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun leikkauksesi oli ihan todellinen, mutta totuus on, että monet käyttävät keksittyjä "äkkisairastumisia" tekosyinä peruakseen treffit. Mies tulkitsi sinun viestisi sellaiseksi, varsinkin kun sinusta ei sen jälkeen kuulunut moneen päivään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä