Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se siitä "ihanasta" miehestä sitten.

Vierailija
29.03.2015 |

Luulin tapailleeni unelmieni herrasmiestä, mutta mitä vielä.. Tapailtiin tosi tiiviisti ja molemmat oltiin yhtä aktiivisia osapuolia ja tosi kiinnostuneita toisistamme (näin ainakin luulin)
Meillä piti olla viikko sitten pe treffit, jouduin kuitenkin torstaina sairaalaan ja perjantaina yllättäen leikkaukseen. Mies kyseli pe aamuna, että monelta tulee hakemaan, johon vastasin, että pakko perua kun jouduin leikkaukseen.
Tähän sain vastauksen "Ok. Jaksele, hyvin se menee "
Tämän jälkeen miehestä ei kuulunut mitään neljään päivään jonka jälkeen laitoin itse viestiä, että olen jo parempana, että nähtäiskö ens viikolla? Vastaus oli " Tilanteet vähä muuttunu kun susta ei oo kuulunu (neljään päivään)
Facebookista sitten kurkkasin niin äijällä oli biletys kuvia uuden Pimun kanssa tuolta viikonlopulta kun olin sairaalassa. Jess..

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 07:53"]

Ei käynyt mielessä torstaina soittaa miehelle, että jouduit sairaalaan? Kyllä mäkin ajattelisin, ettei taida kiinnostaa seura, jos yhtäkkiä treffi-iltana ja vasta kysyessäni saisin tiedon, että "olen sairaalassa, en pääse". Nainen olen. Toisaalta jos uusi pimu on jo kierroksessa niin ei taida olla ollut kiinnostunut alun perinkään.

[/quote]

Jos illalla menee päivystykseen, niin diagnoosi voi olla valmis vasta puoliltaöin. Kuka hullu laittaa toiselle keskellä yötä viestiä, että ei todennäköisesti pääse seuraavana iltana treffeille? Tuskin leikkauspäätöskään oli varma ennen kuin perjantaina.

[/quote] Aamullakin voi soittaa. Mä pitäisin keksittynä tekosyynä,jos ei oma-aloitteisesti ilmoittaisi. 

Vierailija
22/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun onni että jouduit sairaalaan ja näit miten miehesi käyttäytyy kun toiselle tulee ongelma eteen. Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia. Tiedät vastoinkäymisisten ja menestysten myötä keideen kanssa kannattaa jatkaa. Jotku ihmiset on tosi herkkiä lähipiirin vastoinkäymisille, toiset taas tosi herkkiä lähipiirin menestykselle (kateus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu Pelimies.

Vierailija
24/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:08"]

Heti kun otatte köyhän työttömän miehen niin en valita.
[/quote]

Otin työttömänä ja velkaantuneena. Nykyään on kyllä töissä, mutta pienituloinen ja ulosottoon menee iso osa. Kelpaako?

Itselläni vakaa taloustilanne ja hyvä palkka.

Vierailija
25/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:37"]Tää on just tätä. Kun naiset ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta tai halua tavata enää niin sitten keksitään jotain äkillisiä sairaalaan jouumisia ja valitetaan av-palstalla kun mies ei vaan tajua ettei nainen halua tavata enää.

Sitten se kerta kun OIKEASTI joudutaan sinne sairaalaan ja leikkaukseen, niin jotkut miehistä tekee siitä johtopäätökset ettei nainen haluakaan tapailla enää.

Itsekin olen nyt ollut etsimässä uutta suhdetta, ja aika moni on ilmaissut kiinnostamattomuutensa väittämällä että joku influessa tms on iskenyt. Onneksi nykyisin sentään ymmärtää vähän tuota naisten tapaa ilmaista asioita jollain kiertoilmaisulla ja olen katkaissut viestittelyt siihen ja poistellut yhteystiedot.
[/quote]
niin, naisethan ei oikeasti koskaan sairastu, varsinkaan seurustelusuhteen alussa. Influenssakin on tosiaan vain salasana pakeille. Sulla taitaa olla erittäin huono itsetunto

Vierailija
26/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyypilliseltä "ihanalta ihmiseltä", joka on ihana vain omaksi hyödykseen. Valitettavasti sitä ei yleensä huomaa heti alkuun, vaan vasta sitten, kun hän uskaltaa jättä väliin olemasta ihana, koska tietää, että olet jo koukussa.

Vierailija
27/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, ihan kuin josstain Klikkaa mua-sarjasta. Mikä urpo! Usko pois, että myöhemmin tuo vielä naurattaa.

Vierailija
28/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:37"]Tää on just tätä. Kun naiset ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta tai halua tavata enää niin sitten keksitään jotain äkillisiä sairaalaan jouumisia ja valitetaan av-palstalla kun mies ei vaan tajua ettei nainen halua tavata enää. Sitten se kerta kun OIKEASTI joudutaan sinne sairaalaan ja leikkaukseen, niin jotkut miehistä tekee siitä johtopäätökset ettei nainen haluakaan tapailla enää. Itsekin olen nyt ollut etsimässä uutta suhdetta, ja aika moni on ilmaissut kiinnostamattomuutensa väittämällä että joku influessa tms on iskenyt. Onneksi nykyisin sentään ymmärtää vähän tuota naisten tapaa ilmaista asioita jollain kiertoilmaisulla ja olen katkaissut viestittelyt siihen ja poistellut yhteystiedot. [/quote] niin, naisethan ei oikeasti koskaan sairastu, varsinkaan seurustelusuhteen alussa. Influenssakin on tosiaan vain salasana pakeille. Sulla taitaa olla erittäin huono itsetunto

[/quote]

Kyllä naisetkin sairastelee, ei siinä mitään. Mutta toiset ihan oikeasti käyttää tällaisia tekosyitä kun eivät uskalla suoraan sanoa.

Vierailija
29/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ei kai nyt tapailu sido mihinkään! Etenkin jos olette netissä tavannut, niin on ihan normaalia treffata montaa samaan aikaan.

Vierailija
30/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:37"]Tää on just tätä. Kun naiset ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta tai halua tavata enää niin sitten keksitään jotain äkillisiä sairaalaan jouumisia ja valitetaan av-palstalla kun mies ei vaan tajua ettei nainen halua tavata enää. Sitten se kerta kun OIKEASTI joudutaan sinne sairaalaan ja leikkaukseen, niin jotkut miehistä tekee siitä johtopäätökset ettei nainen haluakaan tapailla enää. Itsekin olen nyt ollut etsimässä uutta suhdetta, ja aika moni on ilmaissut kiinnostamattomuutensa väittämällä että joku influessa tms on iskenyt. Onneksi nykyisin sentään ymmärtää vähän tuota naisten tapaa ilmaista asioita jollain kiertoilmaisulla ja olen katkaissut viestittelyt siihen ja poistellut yhteystiedot. [/quote] niin, naisethan ei oikeasti koskaan sairastu, varsinkaan seurustelusuhteen alussa. Influenssakin on tosiaan vain salasana pakeille. Sulla taitaa olla erittäin huono itsetunto

[/quote]

Kyllä naisetkin sairastelee, ei siinä mitään. Mutta toiset ihan oikeasti käyttää tällaisia tekosyitä kun eivät uskalla suoraan sanoa.
[/quote]
varmasti sanookin, ihan kuin miehetkin, jos ei tahdo loukata tai muutenkin. Mutta kuitenkin jos pyydät jotain henkilöä treffeille, voisit ensin vaikka ajatella että hän puhuu totta. Ja vaikka kysyä että käykö joku toinen kerta :)

Vierailija
31/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:30"] Onneksi en kerennyt sänkyyn asti tuon prinssin kanssa.. ap [/quote]   Montako kertaa ehditte tavata? Jos ette ole edes sängyssä olleet, ei miehellä ole minkäänlaisia velvollisuuksia sua kohtaan. [/quote] Pari kuukautta tapailtiin. ap

[/quote]

Jakorasiat tai teinipojat alapeukuttaa...

Vierailija
32/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:11"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:08"] Heti kun otatte köyhän työttömän miehen niin en valita. [/quote] Otin työttömänä ja velkaantuneena. Nykyään on kyllä töissä, mutta pienituloinen ja ulosottoon menee iso osa. Kelpaako? Itselläni vakaa taloustilanne ja hyvä palkka.

[/quote]

Kyllä, pisteet siitä sulle. Vielä kun muutkin tajuais ottaa noita hyviä miehiä, niin ei tarviis valittaa täällä ongelmistaan.

Vierailija
33/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies varmaan olisi tuollaisen hätävalheelta kuulostavan selityksen jälkeen odottanut, että ap:sta olisi kuulunut vähän aikaisemmin jotain. On sitten kenties ollut joku hänestä kiinnostunut nainen, joka on ehdottanut tekemistä viikonlopulle, eikä mies ole nähnyt syytä kieltäytyä, kun ap on vaikuttanut olevan ihan poissa kuvioista.

Tuollainen "tapailu" kuulostaa muutenkin aika teinihengailulle paremman puutteessa.

Vierailija
34/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailitte tosi tiiviisti ja aktiivisesti kaksi kuukautta, mutta ette kuitenkaan seurustele tai ole olleet sängyssä vielä? Aika outoa musta...

Vierailija
35/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:37"]Tää on just tätä. Kun naiset ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta tai halua tavata enää niin sitten keksitään jotain äkillisiä sairaalaan jouumisia ja valitetaan av-palstalla kun mies ei vaan tajua ettei nainen halua tavata enää. Sitten se kerta kun OIKEASTI joudutaan sinne sairaalaan ja leikkaukseen, niin jotkut miehistä tekee siitä johtopäätökset ettei nainen haluakaan tapailla enää. Itsekin olen nyt ollut etsimässä uutta suhdetta, ja aika moni on ilmaissut kiinnostamattomuutensa väittämällä että joku influessa tms on iskenyt. Onneksi nykyisin sentään ymmärtää vähän tuota naisten tapaa ilmaista asioita jollain kiertoilmaisulla ja olen katkaissut viestittelyt siihen ja poistellut yhteystiedot. [/quote] Joo siis minäkään en vaan kehdannut tai osannut sanoa suoraan, siispä kovalla tahdon voimalla sain umpisuoleni tulehtumaan ettei tarvinnut treffeille mennä! Onneksi onnistuin!:) ap

[/quote]

Onpa minuakin syytetty siitä, että ihan erään miehen kiusaksi mursin nilkkani!

Vierailija
36/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:57"]

Tapailitte tosi tiiviisti ja aktiivisesti kaksi kuukautta, mutta ette kuitenkaan seurustele tai ole olleet sängyssä vielä? Aika outoa musta...

[/quote]

Niinpä, kyllä me ainakin tiiviin ja aktiivisen kahden kuukauden jälkeen ihan seurustelimme, olimme tavanneet toistemme vanhemmat, suunnitelleet tulevaisuutta ja harrastaneet sitä seksiäkin useamman kerran.

Vierailija
37/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa kerran Porvoossa...

Vierailija
38/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies. Ei mikään vuosisadan rakkaustarina.

Vierailija
39/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä just heivasin yhden miehen samoilla perusteilla kun mies heivasi ap:n. Eli olimme sopineet seuraavaksi päiväksi treffit, laitoin illalla viestiä, että missä tavataan silloin. Mies vastasi, että en pääsekään silloin, kun joudun hoitaa asioita, mutta käykö illalla? Mua alkoi suututtaa, että miksei mies viestittäny silloin, kun tiesi menostaan. Mielestäni niin kuuluisi tehdä, jos sovittu tapaaminen peruuntui omien esteiden takia. Nyt mies oletti, että odottelen häntä iloisena ja olen olemassa häntä varten. En suostunut tapaamiseen ja sanoin adios. Ap ois varmasti jossain vaiheessa voinut ilmoittaa esteestään.

Vierailija
40/54 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Niinpä, kyllä me ainakin tiiviin ja aktiivisen kahden kuukauden jälkeen ihan seurustelimme, olimme tavanneet toistemme vanhemmat, suunnitelleet tulevaisuutta ja harrastaneet sitä seksiäkin useamman kerran.

[/quote]

Alapeukut, jealous much? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän