Kun olen todella ihastunut, pilaan kaiken aktiivisuudellani miestä kohtaan
Olen yli 30-vuotias nainen. Olen hyvin intohimoinen ihminen ja kaikki suhteet ovat lopahtaneet liialliseen aktiivisuuteeni. Tiedän mitä haluan ja pyrin saamaan sen, mutta koskaan en ole onnistunut :( Auttakaa ja neuvokaa, kuinka tulisi toimi että saa sen sen miehen, jonka haluan. Määrätietoisuus ei näköjään toimi.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:38"]
Minä myös wampaasin miesystäväni aikoinaan aktiivisella, naiselle kai sitten hiukan sopimattomalla hyökkäävyydellä. Hiukan oli tavallaan säikky parka, mutta sitten kun meikän alkuinnostus laantui, niin johan alkoi ropista läheisyyttä ja kiintymystä, vaikka sitä ennen oltiin jopa haavoittavasti torjuttu.Harmi, kun ei mene nämä jutut ihan yksiin :( Miehet... nyt en tiedä mitä tehdä kun ukko näyttää pysyvästi tuohon parkkeeranneen ja itse en oloe varma, koska osittain kärsin joistakin alkuaikojen loukkauksista ja muutenkin.
[/quote]
Miksi jäit suhteeseen alkuaikojen loukkauksista huolimatta?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:49"]
PS. Jos tyypin mielenkiinto lössähtää siinä vaiheessa kun saa vastakaikua, niin hänellä on isoja ongelmia itsensä kanssa... Ei siis johdu sinusta alkuunkaan. Yksi vaihtoehto on surkea itsetunto. Kun saakin itseään kiinnostavan tyypin kiinnostumaan, iskee häpeä omasta itsestä ja "en minä ansaitse tätä" ja sitten mukamas kiinnostus lakkaa ja kaikki on ihan samantekevää. Kokemusta on. Siis minä olen ollut se huonlitsetuntoinen.
[/quote]
Miksi tuollaisessa tilanteessa on niin helvetin vaikea avata se suu ja kertoa, missä mennään? Kivempi loukata sitä toista ja karkoittaa se puhumalla ilkeyksiä?
Ap, haluatko nyt vastauksen miksi miehet käyttäytyvät niinkuin käyttäytyvät vai oletko itse valmis noudattamaan treffailun lainalaisuuksia? Suosittelen jälkimmäistä... Jos et voi muuttaa muita, muuta itseäsi. Treffailu on kiinnostuksen herättämistä toisessa, joten pieni salamyhkäisyys ei liene pahitteeksi :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:48"]
Ap, haluatko nyt vastauksen miksi miehet käyttäytyvät niinkuin käyttäytyvät vai oletko itse valmis noudattamaan treffailun lainalaisuuksia? Suosittelen jälkimmäistä... Jos et voi muuttaa muita, muuta itseäsi. Treffailu on kiinnostuksen herättämistä toisessa, joten pieni salamyhkäisyys ei liene pahitteeksi :)
[/quote]
Mies kysyy: miten olet salamyhkäinen?
Otsikossa se totuus tuli jo, ap! Eli mikä tässä vielä on epäselvää? Miks haluut jankata, vaikka otsikossa itse myönnät että missä teet virheen...?
Miesten vastaukset ja neuvot kiinnostaisivat erityisen paljon.
Ap
Jos pystyt pitämään pään kylmänä, niin ole hankala. Vähän ylimielinen, haasta riitaa, tarjoa haastetta...
Olen samanlainen mies, joten en osaa varmaan neuvoa muuta kuin sen että olisin mahdottoman onnellinen jos kohdalleni sattuisi kaltaisesi nainen.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:18"]
Jos pystyt pitämään pään kylmänä, niin ole hankala. Vähän ylimielinen, haasta riitaa, tarjoa haastetta...
[/quote]
Olen haasteellinen ihminen, mutta jos pidän miehestä niin en halua haastaa rittaa. Olen passiivinen ja kylmä jos en ole kiinnostunut. En ymmärrä mitä miehet haluaa.
Ap
Tiedän mitä tarkoitat. Kai aktiivisuus on pelottavaa. Tosin kyllähän sekin harmittaa, että oma ihastus on niin nysvä, että pelkää aktiivista naista :( Pitäis ihastua vaan rohkeisiin miehiin, ja niitä ei taida paljon olla.
Siis miksi minun pitäsi teeskennellä olevani jotain sellaista mitä en ole tai mitä en halua :O
Ap
Tutulta kuulostaa. Itse olen ns. hitaasti lämpenevä, eli mies saa nähdä aikasta paljonkin aikaa ja vaivaa siihen että kiinnostun/ihastun ja siihen saakka kaikki meneekin yleensä loistavasti. Sitten kun itselläkin alkaa ne tunteet heräämään, niin jotenkin se karkoittaa miehen ja kiinnostus lakkaa. Yleensä täysin yht'äkkiä ja ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta. Enkä siis kuitenkaan pommita puheluilla/tekstareilla tai muutenkaan ahdistele, mutta ilmeisesti jokin on vaan käytöksessä liikaa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:24"]Siis miksi minun pitäsi teeskennellä olevani jotain sellaista mitä en ole tai mitä en halua :O
Ap
[/quote]
Jotta saisit miehen, koska omana itsenäsi oleminen selkeästi ei tuota tulosta.
Hyvin harvoin sitä saa sen minkä haluaa. Tuttu tunne kuule miehille! Aloita tekemään aloitteita parhaimmille ja laske sitten rimaa niin kauan että natsaa
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:24"]Siis miksi minun pitäsi teeskennellä olevani jotain sellaista mitä en ole tai mitä en halua :O Ap [/quote] Jotta saisit miehen, koska omana itsenäsi oleminen selkeästi ei tuota tulosta.
[/quote]
Mutta sittenhän suhde perustuisi valheeseen :O
Sitäkö miehet haluaa? Valhetta?
Ap
Jos kerran tiedostat olevasi liian aktiivinen, silloin hillitsemällä itseäsi. Liiallinen aktiivisuus saattaa ehkä antaa sinusta kuvan liiankin helppona tai että olet takertuja...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:29"]
Jos kerran tiedostat olevasi liian aktiivinen, silloin hillitsemällä itseäsi. Liiallinen aktiivisuus saattaa ehkä antaa sinusta kuvan liiankin helppona tai että olet takertuja...
[/quote]
Hämmentävää. Miten on takertumista jos pyytää ulos, syömään, konserttiin jne? Miksi miehet eivät heti kieltäydy jos ei kiinnosta? Olenhan rehellinen ja ilmaisen kiinnostukseni suoraan. Miksi tämä on niin väärin miesten mielestä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:29"]
Hämmentävää. Miten on takertumista jos pyytää ulos, syömään, konserttiin jne? Miksi miehet eivät heti kieltäydy jos ei kiinnosta? Olenhan rehellinen ja ilmaisen kiinnostukseni suoraan. Miksi tämä on niin väärin miesten mielestä?
Ap
Miehet taitaa vaan tykätä huomiosta. Jos nainen on edes jollain tapaa ok, niin haluavat vaan lisää huomiota, koska se tuntuu hyvältä, vaikka muuta väittäisivät.
Vaikea sanoa suoraan siis, että ei kiinnosta, olet ällö.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:18"]
[/quote]
Nämä ovat naisten vastauksia. Siis kaikki "leiki vaikeasti tavoitettavaa".
Ehkä nämä ovat hyviä ja toimivia, kun yritetään nostaa mielenkiintoa yrityksen johtajan pojassa tai itse firman johtajassa, sairaalan ylilääkärissä, tai huippukirurgissa, lentokapteenissa... Siis jossain miehessä josta ovat kiinnostuneet kaikki muutkin ja jolla on lähinnä ongelma kenet näistä kaikista valitsee.
Ainakin minä olen kiinnostunut enemmän ja vähemmän useista naisista. Jos joku näistä ilmoittaisi melko suoraan että minulla on jotain mahdollisuuksia, niin tietysti pitäisi vakavasti pohtia tätä yllättävää käännettä.
Itse joko olen kiinnostunut paljon, vähän tai en yhtään. Jos en ole kiinnostunut yhtään, niin mikään ei auta, ja olisi vain hölmöä näytellä/esittää jotain muuta mitä on. Jos olen kiinnostunut edes vähän, eikä minulla ole mitään muuta suhdetta, niin tietysti pitäisi selvittää tarkemmin tilannetta...
41v m