Kun olen todella ihastunut, pilaan kaiken aktiivisuudellani miestä kohtaan
Olen yli 30-vuotias nainen. Olen hyvin intohimoinen ihminen ja kaikki suhteet ovat lopahtaneet liialliseen aktiivisuuteeni. Tiedän mitä haluan ja pyrin saamaan sen, mutta koskaan en ole onnistunut :( Auttakaa ja neuvokaa, kuinka tulisi toimi että saa sen sen miehen, jonka haluan. Määrätietoisuus ei näköjään toimi.
Kommentit (64)
Ei varmastikaan, mun ihastus on aikamoinen erakko :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:52"]
Ei ole huono itsetunto, olen hyvännäköinen ja kouluttautunut, en halua lapsia ja vaikka olen avoin ja rehellinen, miehet yleensä valehtelevat minulle esim. saan kuulla vasta jälkikäteen että onkin varattu :(
Ap
[/quote]
No sun ongelma on just tuo että oot kouluttautunut. Miehissä on aina vapaina vain köyhät miehet ja naisissa ne hyvätuloiset. Naiset pariutuvat ylöspäin ja aina odottavat suurempia tuloja mieheltä, sen takia jäät just ilman, kun sulle ei köyhä mies kelpaa.
[/quote]
Ei tuokaan teoria ihan aukoton ole. Mä en ole korkeasti kouluttautunut ja ihan tavallisia duunarimiehiä nämä miehetkin on olleet, mutta niin vain ne on ottaneet jalat alleen kun ovat huomanneet, että se piiritys on alkanut tuottaa tulosta.
[/quote]
No kokeile työtöntä. Kyllä duunareillakin on liikaa vientiä.
[/quote]
Ketäs sä sit kehottaisit työttömiä naisia kokeilemaan? Ja miksi naisen ylipäänsä pitäisi etsiä jotain muuta kuin tasoistaan seuraa?
Oletko ap varma että ne jutut ovat loppuneet liialliseen aktiivisuuteen? Mihin perustat tämän oletuksen? Joskus jutut ei vaan toimi, ei se välttämättä sinun aktiivisuudestasi johdu.
Mun tunteet lähtevät laukkaamaan mun ihastusmiehen kanssa niin hirveää vauhtia, että on tosi vaikeaa edetä rauhallisesti ja olla ihan cool. Jos kuulen hänestä ihan mitä tahansa niin meen ihan sekaisin. En hallitse mun tunteitani niin, että kun tiedän miehen kaipaavan hitaampaa tahtia, älyäisin olla rauhallinen. Siis kun mä pelkään, et jos olen rauhallinen, mies ei sit kuitenkaan kiinnostu tai jotain ihan kauheaa ja hassua!!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:21"]Olen haasteellinen ihminen, mutta jos pidän miehestä niin en halua haastaa rittaa. Olen passiivinen ja kylmä jos en ole kiinnostunut. En ymmärrä mitä miehet haluaa.
Ap
[/quote]
Et tule koskaan ymmärtämäänkään, jos pidät miehiä haluiltaan identtisinä. Eri miehet haluavat ihan eri asioita. Luultavasti olet tavoitellut miehiä, jotka ovat itsekin aktiivisen roolin ystäviä. Usein itsevarmat ja sosiaalisesti avoimet miehet ovat sellaisia. He odottavat kuitenkin naiselta pidättyvämpää roolia koska luottavat omaan haluttavuuteensa ja haluavat kokea olevansa itse aktiivisia.
Mutta jo sinulle kelpaa epävarmempi mies, niin he ovat usein hyvin otettuja, jos nainen tosiaan näyttää haluava heitä ja osoittaa sen aktiivisuudella. Paitsi että hyvin harva tuollainen mies kokee sitä koskaan. Aktiiviset naiset vikittelevät aina suosituimpia miehiä, eivät tavallisia.
Ja tämäkin viesti kannattaa lukea niin, että lisää "yleensä", "usein", "tavallisesti" joka väliin. Vaikka ihmisten käyttäytymisessä on tiettyjä tilastollisia yhtäläisyyksiä, yksilöissä on poikkeuksia joka säännöstä.
Itse ainakin pidän sellaisista naisista jotka ovat aktiiviisia jopa joidenkin mielestä liian aktiiviisia. Mitä aktiivisempi ni sen parempi. Koska itse olen myös. Kun ihastuu niin ihastuu sit annetaan mennä. Mitä sitä miettimään.
Mies25
Vain nainen voi saada näinkin yksinkertaisesta asiasta näin tiukan analysoinnin.
Ne miehet ovat huomanneet sinussa jotain mistä eivät pidä tai se on totaalinen turn-off. Siltä se nyt vaikuttaisi. On miehiä jotka piirittävät vain testatakseen vetovoimaansa, ihan samalla tavalla kuin tällaisia nuija naisiakin on. Mutta että jokainen? Tämä vaihtoehto karsiutuu nyt pois.
Noh, kun en tunne sinua irl, niin omasta kokemuksesta voin sanoa että kaikki naiset joiden kanssa olen seurustellut, ovat heittäytyneet liian määrätietoisiksi lähitulevaisuuden suhteen. Osalla se on vaikuttanut olevan pakkomielle, osalle selvä päämäärä vaikka ovatkin "tyytyneet" passiiviseen rooliin siitä kuitenkin vihjaillen tai riitoja kehitellen. Toinen ääripää on ollut, sattuma sinänsä, liian passiiviset naiset. Pientäkään asiaa ei ole saanut järjestettyä ilman, etteikö oma kiinnostus kyseiseen asiaan olisi jo lopahtanut. Ei siis minkäänlaista aikuismaista sopimista asioiden etenemisestä.
Kysynkin, missä ovat ääripäiden välissä olevat aikuiset naiset?
Annatko miehelle tilaa olla oma itsensä tai ovatko treffiehdotuksesi liian toimintakeskeisiä (kahvi, konsertti, jotain mihin mies ajattelee "kenen tahansa kaverin" kelpaavan eikä välttämättä tajua sinun haluavan tehdä tällaisia juuri hänen kanssaan)? Oletko tehnyt selväksi, että haluat tutustua mieheen ihmisenä etkä "vain miehenä"? En tiedä, ilmaisenko asiaa tarpeeksi selkeästi, mutta jäin kertomuksesi perusteella miettimään, haetko tällaista syvempää yhteyttä ja hoksaako toinen osapuoli sitä, vai jääkö tapailu liian helposti vain "hengailuksi", joka intensiivisyydestään huolimatta jää vähän irralliseksi. Jospa vika ei olekaan tapaamisten tai ehdotusten määrässä vaan laadussa jotenkin? Mietiskelee toinen "intensiivinen" nainen, jolla sattui käymään tuuri - löysin hitaammin lämpeävän, mutta yhtä "syvälle menevän" kumppanin ja häneen väkevän tunneyhteyden. Tasapainottelua sekin tosin vaati! Tsemppiä. :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:28"]Kysynkin, missä ovat ääripäiden välissä olevat aikuiset naiset?[/quote]
Miehen veikkaus: naimisissa.
AP kuulostaa samanlaiselta kuin eräs kaverini, joka on jo lähes 40-vuotias, mutta jolla ei ole yhtään kuukautta pidempää suhdetta ollut. Tämä kaveri on ihmissuhdetaidoiltaan hyvin vajavainen, ja aina tutustuessaan kiinnostavaan mieheen, hänalkaa hyvin nopeasti kuvitella miehen olevan kiinnostunut ja haluavan suhteeseen. Kaverini ei ollenkaan tajua, että usein nämä miehet jo lähtökohtaisesti eivät halua muuta kuin kaveruutta, ja naisen innokkuus aiheuttaa vielä voimakkaan vastareaktion, jolloin miehet alkavat vältellä naista yms. Sitten taas ihmetellään, että mikä siinä miehessä oikein oli... huoh.
Itsekin olen nainen, mutta olen huomannut sen että liika aktiivisuus toiselta osapuolelta on totaalinen turn-off. En tiedä miksi. Jos toinen osapuoli on vonkaava ja jatkuvasti yhteyttä pitävä, niin ahdistus tulee taatusti. Näin se vaan on, valitettavasti.
Ap, onko sinulla aktiivisuutesi lomassa tapana antaa liikaa itsestäsi? Eli onko aktiivisuutesi itsekeskeistä?
Voisitko olla aktiivinen oma itsesi, kenties puhelias, menevä ja halukas viettämään aikaa yhdessä, mutta jättäisit jotakin itsestäsi myöhempää varten? Ole innostunut miehestä, hänen toiminnastaan ja mielenkiinnon kohteistaan. Kysele häneltä asioita, mutta älä sitäkään liikaa. Osoita olevasi kiinnostava ihminen tuntea, ei ainoastaan kiinnostava ihminen, josta tietää asioita. Eli näytä ennemmin esimerkiksi mukava tapasi olla yhdessä kuin kerrot kaikki mukavat puolesi.
Tiivistettynä, käytä itsestäsi miehesi liehittelyyn jotain, mikä ei lopu kesken. Koetut ekstreme-kokemukset, hauskimmat mokat ja muut listat loppuvat, mutta luonteenpiirteet jatkuvat ja mukautuvan erilaisiin yhdessäolonne vaiheisiin. Anna hänen huomata ne.
Jos mies on oikeasti mielestäsi kiinnostava, voit tukea hänen itsetuntoaan. Kysy häneltä asioita, jotka auttavatt häntä huomaamaan omia hyviä puoliaan ja kehu hänen suorituksiaan. Kerro, mistä hänessä pidät. Mainitse asioista, joissa uskoisit hänen olevan hyvä tai joiden uskoisit kiinnostavan häntä. Kaikki tämä tietysti ohimennen ja aidosti.
Esim.
- Kun sulla on ollut keskenään vähän erilaisia harrastuksia, niin mikä sussa on sellaista, joka on kuitenkin saanut kiinnostumaan niistä kaikista? Pidätkö välittömistä onnistumisen kokemuksista?
- Näin telkkarissa, kun siellä tehtiin *niin ja noin*, ja ajattelin, että sinä varmasti olisit hyvä siinä!
Voit myös puhua itsestäsi ja huomaamatta auttaa miestä kiinnittymään sinuun, esim.
- Olen aina halunnut kokeilla seinäkiipeilyä, mutta en ole uskaltanut. Nyt yksi päivä se tuli pitkästä aikaa mieleeni, kun tajusin, että olisit aivan loistavaa seuraa minulle siellä!
Et tietenkään sano suoraan näitä repliikkejä, mutta ymmärrät niistä pointtini ja sen tyylin, jolla voit kokeilla.
Ole myös valmis siihen, ettei mies oikeasti ole kiinnostunut ja juttu lopahtaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:24"]
Oletko ap varma että ne jutut ovat loppuneet liialliseen aktiivisuuteen? Mihin perustat tämän oletuksen? Joskus jutut ei vaan toimi, ei se välttämättä sinun aktiivisuudestasi johdu.
[/quote]
Olen samaa mieltä.
Ja jos kaksi ihmistä on tarkoitettu yhteen oikeasti ei sitä alun pienet mokatkaan pääse pilaamaan, esim. se että nainen ottaa vaikka yhden kerran liikaa yhteyttä.
On ok kysyä miestä treffeille mutta kun olet kerran aloitteen tehnyt esim kysynyt leffaan anna miehen tehdä seuraava askel. Hän Varmasti ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut!!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:39"]Pahin virhe on kertoa entisistä miehistä tai siitä, miten haluaa esim. tietyn määrän lapsia jne. Tsemppiä, kyllä se oikea vielä löytyy!
[/quote]
Joo-o, ota naimisiinmeno ja lapset puheeksi ennen ensimmäistä yhdytää, niin minä ainakin otan jalat alleni. Tuohan on ihan yhtä tökeröä kun aloittaa deitti esittelemällä itsensä ja kysymällä lähdetäänkö ruokailun päälle panemaan.
Minäkin aina mokasin kaiken yli-innokkuudella, kunnes kohdalle osui mies, joka oli aivan yhtä innoissaan minusta kuin minä hänestä. Sitten en ollutkaan yli-innokas vaan just oikeanlainen.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:24"]Siis miksi minun pitäsi teeskennellä olevani jotain sellaista mitä en ole tai mitä en halua :O Ap [/quote] Jotta saisit miehen, koska omana itsenäsi oleminen selkeästi ei tuota tulosta.
[/quote]
Mutta sittenhän suhde perustuisi valheeseen :O
Sitäkö miehet haluaa? Valhetta?
Ap No hemmetti, älä ole noin yksinkertainen. Ei se mitään valhetta ole, vaan pientä peliä johon aluksi pitää mennä mukaan. Ei kukaan mies halua heti kuulla tai huomata että toinen on ihan kuolaamassa perään. Vähän voit esittää "vaikeasti tavoiteltavaa", jos siis sen miehen haluat. Tietty jos tuntuu liian vaikeelta niin anna olla. Mutta älä sitte ihmettele kun et saa miestä. Miehet juoksee pakoon tollaisia riippakiviä, jotka ei jätä rauhaan. Mies haluaa "saalistaa". Ettäs tiedät.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:49"]
PS. Jos tyypin mielenkiinto lössähtää siinä vaiheessa kun saa vastakaikua, niin hänellä on isoja ongelmia itsensä kanssa... Ei siis johdu sinusta alkuunkaan. Yksi vaihtoehto on surkea itsetunto. Kun saakin itseään kiinnostavan tyypin kiinnostumaan, iskee häpeä omasta itsestä ja "en minä ansaitse tätä" ja sitten mukamas kiinnostus lakkaa ja kaikki on ihan samantekevää. Kokemusta on. Siis minä olen ollut se huonlitsetuntoinen.
[/quote]
Mitä siinä toinen voi tehdä? Oon ihastunut mieheen, joka käyttäytyy noin. Olen harvakseltaa ottanut yhteyttä. Mies lähtee kahville, mutta nyt oon aivan hajalla enkä usko enää itseeni.
[/quote]
Toivottavasti ei oo ihastuttu samaan mieheen ;-) Tämä mun ihastus tosin oli hyvinkin aktiivinen alussa, mut jotenkin se sit keikahti päälaelleen ja nyt mä oonkin se joka soittaa ja ehdottaa näkemistä.