Kun olen todella ihastunut, pilaan kaiken aktiivisuudellani miestä kohtaan
Olen yli 30-vuotias nainen. Olen hyvin intohimoinen ihminen ja kaikki suhteet ovat lopahtaneet liialliseen aktiivisuuteeni. Tiedän mitä haluan ja pyrin saamaan sen, mutta koskaan en ole onnistunut :( Auttakaa ja neuvokaa, kuinka tulisi toimi että saa sen sen miehen, jonka haluan. Määrätietoisuus ei näköjään toimi.
Kommentit (64)
Jos tyrkytät itseäsi miehelle, niin löydät itsesi tilanteesta jossa olet miehen luona ja hän sopii treffejä muiden kanssa. Ja kohtelee sinua huonosti, haukkuu ja heittää ulos j os sanot jotain muista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt pitämään pään kylmänä, niin ole hankala. Vähän ylimielinen, haasta riitaa, tarjoa haastetta...
Just. Hankalaa ihmistähän kaikki hakevat elämäänsä sulostuttamaan...
Omia kokemuksiani peilaten, nainen voi olla aktiivinen väärällä tavalla. Selkeä karkote minulle on ollut, kun ilman minkäänlaisia sitoumuksia tai vakavammaksi edennyttä tilannetta aletaan vaatimaan asioita. Tarkoittaa, että joudun jotenkin puolustautumaan ja selittelemään, miksi en liity seuraan tai lähde johonkin toivottuun paikkaan. Minulla on monenlaisia muitakin menoja ja velvollisuuksia, joten en itsestäänselvyytenä ota kaikkia ehdotuksia vastaan. Viihdyn lisäksi erittäin hyvin myös itsekseni kotosalla, enkä aina kiireiden jälkeen jaksakaan olla menossa. Toisinaan jotkut aktiiviset naiset ovat suuttuneet ja alkaneet kiukuttelemaan, vaikka ei heillä ole ollut mitään oikeutta esittää minulle vaatimuksia. Suhteessa tilanne on aivan eri, mutta nyt puhutaan kevyestä tapailusta.
Liiallinen aktiivisuus ja innokkuus on myös sikäli aavistuksen karkoittavaa, koska olen itse hidas etenijä. Vaikka olisin naisesta kiinnostunut aidosti, tahdon vähän aikaa tutustua ja varmistaa, että hän kiinnostaa minua vielä sittenkin kun oikeasti tunnen hänet.
Optimaalinen tilanne minulle on, että molemmat ovat sopivasti aktiivisia. Mennään tilanteen mukaan ja keskustellaan avoimesti fiiliksistä, mutta ei väkisin paineta päälle puolin tai toisin.
No tämä. Minä naisena löysin vihdoinkin yli nelikymppisenä yhtä intensiivisen miehen. Vihdoinkin voin olla oma itseni! Ei tarvitse jarrutella tai pihistellä, saatikka hävetä itseään. Ja seksi on jumalaista! Eli ap, minun neuvoni on, että etsi kunnes löytyy se, joka hyväksyy ja ymmärtää sinut juuri tuollaisena. Sellainen jonka kanssa vaan voi heittäytyä ja olla yhtä ”hulluja”.
N48