Mitkä saumat 38-vuotiaalla lapsettomalla miehellä on parikymppiseen nättiin naiseen?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet työelämässä erittäin hyvin menestynyt, niin sanoisin lähellä 100 prosenttia.
Jos perushommissa, niin alle 5 prosenttia.
Vuositulot 55k€
-ap-
Eli perushomma, mahdollisuutesi on alle 5 prosenttia.
Jos ikä on ainoa kriteeri, varmaan ihan hyvät mahdollisuudet. Mutta onko se?
on kyllä heikot, jos täältä kyselet...
Ja tosiaan nuo korkeasti kouluttautuvat tuppaavat kyllä kulkemaan eri polkua.
Sinänsä 38/20 ei ny ole mikään toivoton ikäero. Toki merkittävä.
Vierailija kirjoitti:
Tasan nolla.
Pyh. Onhan näitä ihan julkkiksissakin paljon. Rikas mies ja kaunis nuori nainen.
Kukaan oarikymppinen ei vilkausekkaan Noin vanhoihin äijiin. Mikäli se ei ole miljardööri syövän terminaali vaiheessa.
No ei kiinnosta yli 35v ukot
T. N29
Vierailija kirjoitti:
T. N29
Eikä mua yli 25vee naiset.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan nolla.
Pyh. Onhan näitä ihan julkkiksissakin paljon. Rikas mies ja kaunis nuori nainen.
Aivan onko AP julkkis tai löytyykö ylimäärin massia? Golddiggereille ei muut kelpaa. Pitää joko saada julkisuutta tai rahaa.
Vierailija kirjoitti:
38 vuotias on paappaiässä.
Ei 20-vuotiaat halua keski-ikäistä. Eihän heillä ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei 20-vuotiaat halua keski-ikäistä. Eihän heillä ole mitään yhteistä.
Ei monilla saman ikäisilläkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N29
Eikä mua yli 25vee naiset.
-ap-
Ei kiinnosta, mulla on jo 28v mies.
Kerro enemmän siitä miehestä ja siitä naisesta että pystyisi vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38 vuotias on paappaiässä.
Juuri näin. Mun isästä tuli paappa tuossa iässä, seuraavana päivänä täytti 39v. Toki hyvä kun pääsi paapaksi jo silloin kun kuoli jo 61-vuotiaana.
Riippuu mitä tarkoitetaan "parikymppisellä".
Oletettavasti sitä että ikää on 20v, mikä tarkoittaa että nainen tode näk opiskelee. Ja silloin vastaus on että olemattomat.
Jos puhutaan 24-26v naisesta, mahdollisuudet kyllä paranevat mutta ovat silti todella heikot.
27-29v niin mahdollisuudet ovat heikommat kuin oman ikäiseen, mutta ihan kohtuulliset, jos kaikki mätsää. Eli nainen haluaa perhettä nopeasti, ja sinä olet vastuullinen mies jonka kanssa sellainen kannattaa perustaa.
Oivoi. Pitäiskö setämiehen saada barbi käyttöönsä? Voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä tarkoitetaan "parikymppisellä".
Oletettavasti sitä että ikää on 20v, mikä tarkoittaa että nainen tode näk opiskelee. Ja silloin vastaus on että olemattomat.
Jos puhutaan 24-26v naisesta, mahdollisuudet kyllä paranevat mutta ovat silti todella heikot.
27-29v niin mahdollisuudet ovat heikommat kuin oman ikäiseen, mutta ihan kohtuulliset, jos kaikki mätsää. Eli nainen haluaa perhettä nopeasti, ja sinä olet vastuullinen mies jonka kanssa sellainen kannattaa perustaa.
Ja perustuu siis omiin kokemuksiin. Kun olin suurin piirtein tuossa iässä, muutamakin 27-29v nainen kiinnostui. Perhe suunnitelmissa pikapikaa. Eivät olleet sellaisia joita enemmistö pitäisi erityisen kuumina, mutta toisaalta ennen 32-33v ikää suosioni oli tasan nolla.
Ei pienintäkään mahdollisuutta. Ap ei koskaan pariutunut muutenkaan. Kuoli viinanjuontiin melko nuorena.
Sami Uotila ja Don Bowiekin onnistuivat?