Mitkä saumat 38-vuotiaalla lapsettomalla miehellä on parikymppiseen nättiin naiseen?
Kommentit (128)
Saumasi on alle 0.5% luokkaa. Tilastollinen fakta. Tämä koskee siis peökästään ilää. Jos pit olla virlä kaunotar, ja itse olet tavis, niin öaskisin tuon todennäköidyyden 0.0005 luokkaan. Tämäkin on fakta- katso ympärillesi- ihmiset pariutuvat samannnäköisen kanssa- kaunis nainen kpmean miehen kanssa .
Aikuinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huono on mutta jos on paksu pankitili eli erttäin varakas ni sit on hyvät ja moneen nuoreen naiseen eli saat valkata parhaat päältä! Hups tätä ei olis varmaan sanu sanoa,sory
Toki tuohon pitää tarkentaa, ettei tietenkään pääse valkkaamaan parhaita päältä, koska parhaita naisia ei saa rahalla, mutta se on totta, että niistä rahasta kiinnostuneista sitten todennäköisesti pääsee valkkaamaan seuraa hyvin mahdollisuuksin.
Joo mutta sitä rahaa pitää sitten myös käyttää siihen naiseen, jos se kerran on rahan takia kanssasi. Siinä kohtaa ei saa nuukailla vaan ostat kaikkea mitä misu haluaa, muuten se jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä 38 v mies voi antaa nuorella parikymppiselle korkeakoulussa olevalle naiselle?
Hyvän elintason ja sellaista seksiä, jollaista ei tule saamaan ikäistensä hintelien ja kokemattomien poikien kanssa.
Suomessa ei tarvitse etsiä suhteen kautta hyvää elintasoa. Jopa sosiaaliturvan varassa elävillä voi olla kelvollinen elintaso, eikä ihan hirveän isoa palkkaa tarvita, että elintason voi määritellä hyväksi. En usko, että kovin paljon löytyy niin epätoivoisia ihmisiä, joiden ainoa keino hyvään elintasoon on seurustelu ihmisen kanssa, josta eivät muuten olisi kiinnostuneita.
Ja mitä tuohon seksiin tulee, niin sehän riippuu ihan siitä, synkkaako toisen kanssa sillä osastolla ja ollaanko seksuaalisesti samalla aaltopituudella. Joku voi kokea seksin kanssasi mahtavana, joku toinen taas ei syty ollenkaan. Koska et tätä näytä tajuavan, ja oletat iän tuovan tähänmkin jotain lisäarvoa, ei se tietysti ihan hirveän hyvä ennuste ole seksin suhteen. Yleensä ne ovat parempia seksissä, jotka tajuavat yksilöllisyyden merkityksen tälläkin osa-alueella.
Nuorin kenen kanssa treffeille olen edennyt oli 15v itseäni nuorempi, mutta kyllä se 30v tuntuu monilla naisilla olevan sellainen kipuraja, jonka ylitettyään myös keski-ikäiset miehet alkavat aidosti kiinnostaa.
20v nuorempiakin tulee välillä mätseiksi ja muutaman lauseen saattavat keskustelussakin jaksaa vaihtaa, mutta ei realistista mahdollisuutta suhteelle, mikäli nimenomaan nätistä naisesta on kyse.
Miksei sinulle kelpaa 38-vuotias lapseton nainen?? Meitä on olemassa ja hyväkroppaisiakin, koska ei lapsia.
Vai haluatko sinä lapsia? Siksikö haluat 20-vuotiaan?
Aika hiljasta sanoisin mahdollisuuksiesi olevan..voisit olla sen ikäisen isä!
20v ja 25v välillä on valovuosien ero, ainakin jos ensimäinen opiskelee ja bilettää.
Muistan kun olimme 20+ opiskelijoita niin samassa koulussa ollut 28v perheenisä oli selkeästi vanhempi. Se ei tarkoita etteikö vanhempaan voisi ihastua, olihan luokkakaverilla romanssi 50+ opettajan kanssa. Mutta ap:n kaltaisten heppujen ongelmana on se nuorekkuuden mainostaminen. Yleensä nämä miehet ovat nuorekkaan vastakohtia, ja oikeasti ne vanhemmasta miehestä pitävät nuoret naiset haluavat sen karismaattisen professorin tms, jolle vanhempi ikä on lähinnä plussa.
(Samaa tekevät naisetkin, kehutaan kuinka myyjät kysyvät papereita, kun oikeasti miehiin vetoaa se ajatus puumakyydeistä.)
Mutta 25v jälkeen tilanne muuttuu nopeasti. Vajaa nelikymppisenä kaikkein helpoimmin olisin saanut 26-29v naisen joka haluaa perustaa perheen. Nämä olivat niitä jotka tekivät minulle aloitteita. Ja minähän olen siis vela.
Vierailija kirjoitti:
Nuorin kenen kanssa treffeille olen edennyt oli 15v itseäni nuorempi, mutta kyllä se 30v tuntuu monilla naisilla olevan sellainen kipuraja, jonka ylitettyään myös keski-ikäiset miehet alkavat aidosti kiinnostaa.
20v nuorempiakin tulee välillä mätseiksi ja muutaman lauseen saattavat keskustelussakin jaksaa vaihtaa, mutta ei realistista mahdollisuutta suhteelle, mikäli nimenomaan nätistä naisesta on kyse.
Päin vastoin. Mitä vanhemmaksi itse tulee, sitä vähemmän vanhempi mies saa olla, koska ihmiset rupsahtavat ikääntyessään enemmän. Joku muu voi olla eri mieltä.
Jos noi speksit ja lisäksi komea, rikas, mukava, hauska ja älykäs niin hyvät mahikset. Jos köyhä, ruma, katkera, negatiivinen ja yksinkertainen niin kovin monet vanhemmatkaan ei varmasti ole kiinnostuneita