Onko joku löytänyt Tinderistä muuta kuin seksiseuraa?
Latasin sen juuri ja olen ihan ihmeissäni miten suoria ehdotuksia siellä tulee..pelkästään seksiin liittyviä tietenkin ja heti pitäisi suurinpiirtein ryhtyä tuumasta toimeen. Olenko jotenkin vanhanaikainen ja outo kun en tätä tajua? Ja olenko ainoa nainen jota kohdellaan näin?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:30"]
Latasin sen juuri ja olen ihan ihmeissäni miten suoria ehdotuksia siellä tulee..pelkästään seksiin liittyviä tietenkin ja heti pitäisi suurinpiirtein ryhtyä tuumasta toimeen. Olenko jotenkin vanhanaikainen ja outo kun en tätä tajua? Ja olenko ainoa nainen jota kohdellaan näin?
[/quote]
Mitä muuta tarjottavaa sinulla on?
[/quote]
Itseasiassa aika paljon. Olen kiva, huumorintajuinen, älykäs, hyvä ruoanlaittaja ja varakas. Mutta sitähän nämä miehet eivät ikinä saa tietää.
[/quote]
Älä vaan ikinä kerrokaan. Miehet ovat hyviä ajatusten lukijoita.
[/quote]
Mies, joka ensimmäisenä kutsuu itsensä panemaan, ei ansaitse tietää. Ei helmiä sioille.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:10"]
Onko kokemuksia toimiiko muuallakin kuin pk-seudulla? Mulle riittäis toistaiseksi juuri se seksiseurakin... T: nro 11, epätoivoinen yh-äiti Pirkanmaalta
[/quote]
Jos oot ruma, niin hyvännäköisiä matseja et tule saamaan.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:10"]
Onko kokemuksia toimiiko muuallakin kuin pk-seudulla? Mulle riittäis toistaiseksi juuri se seksiseurakin... T: nro 11, epätoivoinen yh-äiti Pirkanmaalta
[/quote]
Jos oot ruma, niin hyvännäköisiä matseja et tule saamaan.
[/quote]
Paitsi jos profiilikuvassa ei ole naamaa vaan tissit. Se hämää miehiä!
Syksystä asti seurustellu miehen kanssa jonks tapasin tinderin kautta:) joskus hirvittää kuinka pienestä sormiliikkeestä se oli kiinni että ikinä edes sain tietää koko ihmisestä:D onnellisia ollaan ❤
Kaksi ystävääni ovat löytäneet seurustelukumppanin sitä kautta. :) tottakai siellä on noita seksiseuraa etsiviäkin, mutta on myös muunkinlaisia. Ihan sama missä niitä miehiä tapaa (tinderissä vaiko kirjastossa) niin jollain on mielessä seksi ja jollain voi olla mielessä jotain vakavampaakin.
Löytäisipä sieltä edes seksiseuraa :<
Hyvä match tuli, nyt ollaan naimisissa
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:56"]
Miksi joku mies haluaa heti ekassa viestissä kertoa olevansa hyvin varustettu? Ei huvita vastata mitään tuollaisille. Olen miettinyt johtuuko tämä iästäni (37v), eli en kelpaa enää parisuhteeseen, vain seksiin, mutta ilmeisesti seksiehdotuksia tulee kaikenikäisille naisille? Taidan vaan olla liian vanha koko nykymaailmaan. t. AP
[/quote]
Samat ajatukset täälläkin. Toisaalta ei se livenä tapaaminenkaan tunnu enää mihinkään muuhun johtavan. Baareissa ja työympyröissä miehet kyllä osoittaa kiinnostusta ja eivät ole tietysti noin suoria, mutta hyvin nopeasti se käy ilmi ettei mitään muuta ole tarjolla kuin pano- ja/tai salasuhdetta. Kerta toisensa jälkeen.