Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi v*tussa minulta odotetaan hoivaa ihan vain sen takia että olen nainen?

Vierailija
18.12.2021 |

En ole kiinnostunut hoitamaan sukulaisten lapsia eikä kiinnosta hankkia omia lapsia. Tästä sitten saa jatkuvasti kuulla syyllistäviä kommentteja. ”Miksi et koskaan ole lapsemme kanssa” ja plaa. Minulla ei ole mitään velvollisuutta olla lapsenne kanssa! Sitä paitsi lapsenne on ärsyttävä, hemmoteltu kakara!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät naiseuttasi hyväksi vaatiessasi muita asioita niin en yhtää ihmettele että sitä naiseutta vaaditaan sinulta

Vierailija
2/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nainen, joka ei hoivaa. Ei sisarusten lapsia, ei ystävien lapsia eikä naapureiden lapsia. En hoivaa myöskään vanhuksia tai sairaita. Oma osaamisalueeni on ihan muualla. Minua kukaan ei ole edes yrittänyt syyllistää siitä, että en ota lapsia tänne kesälomalla tai edes yökylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia vastauksia. Jotain sukulaissetää ei tosiaan vainota lapsenhoitohommiin tai johonkin rippiäistarjoiluun yhtään samalla tavalla.

Vierailija
4/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet peittänyt aggressiivisuutesi heiltä niin hyvin, että he edes ehdottavat.

Vierailija
5/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole tollasia sukulaisia. Ei ole koskaan kysytty lastenvahdiksi tai kyselty edes siitä että aionko hommata omia lapsia.

Vierailija
6/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisia vastauksia. Jotain sukulaissetää ei tosiaan vainota lapsenhoitohommiin tai johonkin rippiäistarjoiluun yhtään samalla tavalla.

Olen mies, minun odotetaan osallistuvan joka ikiseen muuttoon, rakennustalkoisiin, mökkitalkoisiin, puuntekotalkoisiin, pihanraivaustalkoisiin. Minulla onnettomalla on pakettiauto, jonka kanssa minun pitäisi hakea sitä, tuoda tätä ja viedä tuota. Onpa minua lapsenvahdiksikin pyydetty.

Vierailija
7/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös nainen, joka ei hoivaa. Ei sisarusten lapsia, ei ystävien lapsia eikä naapureiden lapsia. En hoivaa myöskään vanhuksia tai sairaita. Oma osaamisalueeni on ihan muualla. Minua kukaan ei ole edes yrittänyt syyllistää siitä, että en ota lapsia tänne kesälomalla tai edes yökylään.

Mikäpä siinä, saat sitten hoivasi vanhana, jos elää saat, vierailta ihmisiltä. Tuskin kukaan sukulaisista viitsi käydä kun ei läheiset suhteet ole, mutta tuskin edes välität.

Vierailija
8/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen sosiaaliturva perustuu naisten hyväkisikäyttöön. Jos lapsesi tai kumppansi sairastuu  ja kunto siitä vanhana  huononee sinun pitää hoitaa  peheenjäsentä. Jos se toinen  vanhus  joutuu vuoteenomaksi  kunta ottaa kummankn eläkkeen ja hoito maksaa 5000  kkss.  Joudut muuttammaan  omasta   kodistasi ja sillä kunta rahoittaa  sen hoidon. Eikä  nykyisin  auta vaikka olisitte avopari. Sulle jää pieni kahviraha. saat pitää  pienen  opettajan eläkkeesi kun hoidat puolison kotona yksin. Apuja  luvataan  mutta oikeasti  se on valetta.  Tähän pitäisi tulla  muutos, ei kaikki voi perustua  puolison hoitoon.

Vierailija
9/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni äiti  hoivaa ja syöttää lähistön  kiertävät  ilman ruokaa olevat lapset,  Ei kannata ottaa niitä  ainaiseen  hoitoon kun vanhemmat sitten vielä vähemmän välittävät.  Kun meidän maassa on lapsille  lastenhuolto, antaa  heidän kartottaa  se tilanne kokonaisuudessa.  Naapuri ei tiedä  kaikkea.

Vierailija
10/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä otti nokkiinsa, kun en ottanut lastaan hoitoon. Kysyin, miksei koskaan pyydä isäänsä hoitamaan. Siitähän meni oikein iso herne nenään.

Vierailija
11/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion tuoda (import) kehitysmaasta itselleni hoitajan, kun se aika koittaa.

Vierailija
12/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti..Kiellät itsesi.

mies53v

Vierailija
13/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luotu lasten tekoon ja niiden kaitsimiseen. Älä tappele luontoa vastaan ja jätä muut asiat miesten huoliksi

Vierailija
14/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet ihana ja viehättävä sukulainen.

Saattaa hän ollakin, paitsi ei pidä lastenhoidosta.

Vierailija
15/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi 50 vuotiaana, pitkältä uraltani, media-alalta. Te-toimisto pakoitti kouluttautumaan lähihoitajaksi, karenssin uhalla. Vihaan lähihoitajan työtä. En osaa olla vanhusten kanssa. Taas työttömänä. Pätkiä, pätkien perään.En sovellu alalle. T. Pakkokoulutettu.

Vierailija
16/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf???

Vierailija
17/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en antaisikaan lapsiani hoitoon ihmiselle, joka käyttää estotta v....u sanoja.

Vierailija
18/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ilkeä!

Mikä sun ongelmasi on,etsin siitä videon.

Liian pieni...

Vierailija
19/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, minun odotetaan osallistuvan joka ikiseen muuttoon, rakennustalkoisiin, mökkitalkoisiin, puuntekotalkoisiin, pihanraivaustalkoisiin. Minulla onnettomalla on pakettiauto, jonka kanssa minun pitäisi hakea sitä, tuoda tätä ja viedä tuota. Onpa minua lapsenvahdiksikin pyydetty.

Nii ja kun kieltäydyt niin .***tu mikä mul..*?

Vierailija
20/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä siinä, saat sitten hoivasi vanhana, jos elää saat, vierailta ihmisiltä. Tuskin kukaan sukulaisista viitsi käydä kun ei läheiset suhteet ole, mutta tuskin edes välität.

Joo,ei se merkitse mitään! Aivan sama. Olen sisältä kylmä. En tarvitse ketään "sukulaista".