Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutteletko uimahallin saunassa koskaan kenenkään kanssa?

Vierailija
18.12.2021 |

Vai oletko siellä aina hiljaa ja tuijottelet joko suoraan eteenpäin tai kattoon?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, viimeksi tänään.

Vierailija
42/48 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias aktiiviuimari, joka saunoo uimahallissa nelisen kertaa viikossa. Usein käyn varhain aamulla, ja siellä istuu lähes aina sama mummoporukka samoilla paikoilla. Joka kerta vaihdetaan vähintään muutama sana, mutta usein mummot innostuvat kovastikin jututtamaan. Minusta heidän kanssaan on rentouttavaa tarinoida.

Tyypillisesti silloin kun on enemmän porukkaa, pyydän korkeintaan lähinnä löylynappia istuvaa lisäämään löylyä. Vastailen kyllä kohteliaasti, jos joku aloittaa keskustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aina jotain jutunaihetta keksitään.

Vierailija
44/48 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä oli hyvät jutut tänään Padasjoella.

Vierailija
45/48 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

Vierailija
46/48 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskus. Asun sellaisella paikkakunnalla, jolla on luontevaa puhua vieraidenkin ihmisten kanssa. Kun asuin Helsingissä, kävin opiskeluaikaan usein uimassa. Opiskelija-alennuksen saa päiväsaikaan, jolloin myös eläkeläiset käyvät, ja silloin tuli joskus juteltua mummojen kanssa.

Vierailija
47/48 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en ollenkaan, koska kovien löylyjen aikana piti muutenkin kärvistellä, ettei pala nahka. Nykyisin otan kyllä osaa keskusteluihin, mutta jotenkin jutustelu loppuu aina lyhyeen ja olenkin ajatellut valittaa kaupungille syrjinnästä, että miksi vielä vuonna 2021 entinen mies ei saa juttuseuraa naisten puolella. Olen siis siinä vaiheessa, ettei ole mitään hoitoja, eikä leikkauksia vireillä, vaan minä vaan päätin olla nainen, silloin, kun menen uimahalliin.

Vierailija
48/48 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sompasaunassa riittää juttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi