Jutteletko uimahallin saunassa koskaan kenenkään kanssa?
Vai oletko siellä aina hiljaa ja tuijottelet joko suoraan eteenpäin tai kattoon?
Kommentit (48)
Oman lapsen kanssa. Ja kuuntelen, mitä muut puhuvat.
En aloita koskaan jutustelua mutta vastailen kyllä. Mummoja puhuttaa usein.
Juttelen joskus. Tai kuuntelen mielenkiintoisia aiheita
Juttelen, tunnen paljon kävijöitä kun olen ollut vuosikausia samassa vesijumpparyhmässä. Vastaan myös, jos joku tuntematon aloittaa keskustelun.
Kyllä, mutten aloita juttua itse. Kiinnostaviakin tarinoita pääsee kuulemaan näin.
Ainoastaan mummojen kanssa, koska olen varma ettei kukaan mummo ole woke -lumihiutale, enkä siis voi sanoa heille vääriä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan mummojen kanssa, koska olen varma ettei kukaan mummo ole woke -lumihiutale, enkä siis voi sanoa heille vääriä asioita.
Sama juttu miesten puolella pappojen kanssa. Siellä välillä kirosanatkin lentelevät, mutta minusta se on vaan mukavaa: aitoa, rempseääkin kommunikointia. M42
Asuinpaikkakuntani uimahallissa ei ole saunojen määrä balanssissa. Miehillä on 3 saunaa, mutta meillä naisilla vain 2.
Olen ollut viimeksi uimahallin saunassa 80-luvulla koulun liikuntatunnilla. Kyllä siinä varmaan tuli juteltua.
Eipäs. Muisti palailee pätkittäin. Viimeinen uimahallikäynti on Upinniemen uimahallista armeija-ajalta. Ja kyllä tuli juteltua.
Vierailija kirjoitti:
Asuinpaikkakuntani uimahallissa ei ole saunojen määrä balanssissa. Miehillä on 3 saunaa, mutta meillä naisilla vain 2.
Ja tämä liittyy saunassa keskusteluun miten? Olisitko papupata siellä kolmannessa saunassa?
Pysykää kaukana uimahalleista, korona leviää niissä nyt!
Jos joskus eksyn hallin saunaan, olen hiljaa ajatuksissani. Sillon tuli puhuttua kun mukula vielä oli kanssani . Toki vastaan jos minua puhutellaan mutten aloita/juttele sekaan.
Miesten saunassa tosi usein puhutaan. Itse pysyn aina hiljaa jotta en tekisi siellä mitään "ystäviä" ja sitten olisi jatkossakin velvoitettu juttelemaan kun olen vakiokävijä.
Itseasiassa jutellen melko usein.
Kun siinä ähkitään usein kuumassakin saunassa, kyllä siin löylyjen välissä jotain puhetta tulee.
Sellaista normaalia pientä small talk tyyppistä porinaa.
Toisinaan niiden samojen ihmisten kanssa vaihtaa sanan tai pari myös altaassa.
Uimassa käy usein samat ihmiset ja jopa samoina päivinä aamusta tai illasta, niin väkisinkin joidenkin kanssa tulee sellainen harrastus tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko laskeneet neliöt ja kiukaiden määrän?
Me täällä vihreitte saunassa emme juttele me vaan telakoidumme
En aloita juttuja, mutta minulle aletaan usein puhua. En tiedä miksi, mutta ihmiset tilittää minulle usein kaikki kärsimyksensä ja erityisesti saunassa on tullut kuultua paljon rankkoja juttuja. Minua kyllä kiinnostaakin kuulla niitä asioita, joten kuuntelen, vastailen ja toivon, että heidän mielensä hieman kevenivät.
Ei saunassa jauheta paskaa.