Mitä ovat yöaikaan kulkevat lenkkeilijät ja kävelijät
Hassu kysymys, mutta olen muutamana arki-iltana joutunut kulkemaan autolla puolilta öin ja joka kerta olen nähnyt siististi pukeutuneita yksinäisiä kulkijoita "lenkillä" täällä lähiöissä. Miehiä ja pari naistakin. Ovatkohan he jotain vuorotyöläisiä tai hirmu arkoja ihmisiä vai miksihän joku lähtee kävelylle yöllä?
Kommentit (26)
Tykkään pimeästä. Häpeän vuoksi kuljen myöhään yöllä enkä halua nähdä muita ihmisiä.
mielelläni itsekin kävisin aina aamuyöstä lenkille, kun on pimeää ja raikkaampi ilma kuin päivällä, kun liikenteestä ei tule pölyä ja on viileämpää.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:10"]
Eniten mua ihmetyttää ihmiset jotka on lasten kanssa liikenteessä yöllä, puolenyön aikaa vaikkapa. Juuri eilen näin tuollaisen perheen. Lähes poikkeuksetta ovat "ei-suomalaisen" näköisiä.
[/quote]
Koliikkivauvan vanhempia? Me aikoinaan kärryteltiin esikoista keskellä yötä, että huuto loppuis...
Kesäisin varsinkin on jo melkein olosuhteiden pakosta mentävä lenkille yöllemmällä, jos ei ole pilvistä. Porottavan auringon alla ei ole kovinkaan nautinnollista juosta.
Kun olen saanut lapset nukkumaan ja hoidettua pyykit ja siivoukset niin lähden lenkille klo 22-23. Ehkä hullua mut pakko hoitaa kuntoa. Toki rankkaa herätä aamulla töihin kuudelta.