Minkälaista asiaa ihmisillä yleensä on, kun he soittavat teille?
Minua ärsyttävät ihmiset, jotka eivät sano asiaansa.
Kommentit (38)
"Heikki tässä terve! Sellaisella kivalla asialla tässä soittelen että sinulla olisi nyt tilaisuus saada Vapaapalokunta-lehti ihan puoleen hintaan ja minä voin kuule laittaa siihen sinulle mukaan ihan lahjana savuhälyttimen!"
Siis soittavat ja ovat sitten hiljaa?
Jotakin haluavat yleensä, muuten kyllä olla yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat tyhjää. ap
Hello, this is microsoft customer support...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat tyhjää. ap
No miksi muuten vaan ei saa soitella? Pitääkö aina olla erityistä asiaa?
Hyvin monenlaista.
t. yksityisyrittäjä
Tarvitsevat rahaa, työntekijän tai kuskin
Neuvoja 90% 10% kuulumisia. Minulla 2 juuri aikuistunutta lasta opiskelemassa omillaan. Saan useita viestejä ja puheluita arjen asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat tyhjää. ap
No miksi muuten vaan ei saa soitella? Pitääkö aina olla erityistä asiaa?
Jos on paras kaveri tai sukulainen, voi soittaa ilman asiaa. Muuten pitää olla asia.
En ole koskaan ymmärtänyt ajatusta että soitetetaan ja aloitetaan se puhelu että ei minulla mitää asiaa ole haluan vain jutella
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt ajatusta että soitetetaan ja aloitetaan se puhelu että ei minulla mitää asiaa ole haluan vain jutella
Minä autan: Se ajatus on, että haluaa jutella.
Yleensä aloittavat "Mitä kuuluu?" Pari lausetta kerkeän sanoa, sitten alkavat kertoa omista asioistaan. Eli haluavat purkaa minulle huoliaan.
Rahaa "lainaksi" tai kyyditystä, tietenkin ilman pienintäkään korvausta. Kerran lähdin läheisen asialle, kun oli lapselleen jotain tilannut ja iso paketti oli. Ihan vain lapsen ilon takia. No, siinäpä sitten istuin koleassa autossa odotellen varmaan pari tuntia, kun selvittelivät paketin olinpaikkaa, kun jokin oli mennyt pieleen. Viimeinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aloittavat "Mitä kuuluu?" Pari lausetta kerkeän sanoa, sitten alkavat kertoa omista asioistaan. Eli haluavat purkaa minulle huoliaan.
Ja heti kun yrität pitkän vuodatuksen kuunneltuasi kysyä "Hei, mullakin ois yksi juttu, missä voisit ehkä auttaa..." niin tulee kaverille kova kiire ja se on moi moi...
Olen opettanut sukulaiset ja ystävät olemaan soittamatta, jos ei ole tärkeää asiaa. Juttelen mieluummin kasvokkain, joten tavallisin soittamisen aihe on ehdottaa jotain yhteistä tekemistä.
Kaikki markkinointipuhelut olen saanut estetyksi sinnikkäällä työllä. Microsot-puhelita ei pysty estämään, mutta katkaisen ne saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti kun yrität pitkän vuodatuksen kuunneltuasi kysyä "Hei, mullakin ois yksi juttu, missä voisit ehkä auttaa..." niin tulee kaverille kova kiire ja se on moi moi...
Suosittelen hankkimaan parempaa seuraa. Terveessä ystävyys/kaveruussuhteessahan kuunnellaan ihan puolin ja toisin.
Joko äitini, joka haluaa haukkua sukulaiset tai hyvä ystäväni joka haluaa keskustella kanssani esihistoriallisista käsityötekniikoista ja materiaalien käytöstä tai uusimpia astronomiaa käsittelevää tiedeuutisia tai luonnonhenkien tosiolemuksesta.
Tai naapurin kanssa pikapuhelu autokyydeistä jonnekin.
Muuten puhelimeni ei juuri soi, salainen numero ja suoramarkkinointikielto päällä.
Joku ongelma elämässään mistä haluavat avautua ja tarvitsevat ilmaista terapeuttia.
Anna rahaa