Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielialalääkkeitä syövä ja töissä käyvä

Vierailija
18.12.2021 |

Harmittaa rajusti, kun palstalla haukutaan/kritisoidaan kaikki lääkkeitä syövät aivan kuin me/he olemme/ovat samaa sarjaa ja sairaseläkkeellä olevia sekopäisiä tukia nostavia loisia.....
Itsellä on bibo, mikä diagonosoitu v. 2004. Löytyi lääkitys kokeilujen jälkeen ja nykyään Ketipinor 300 mg iltaisin. Lääkitys jatkunut vuodesta 2005 ja jatkuu hamaan tulevaisuuteen.
Olen asianajaja ja oma yritys vuodesta 2006 lähtien. Ei mitään oireita lääkityksen löytymisen jälkeen.
Te muut, joilla myös ollut/on mielenterveydellisiä ongelmia, niin kannustan taistelemaan oman lääkityksen löytymisen vuoksi.

F

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä avaus. Mua lääkittiin 20v. Ihan väärin. Yritin sanoo että bipo. Olin semmoisessa virassa, ettei bipo ole muka mahdollinen. Viimein diagnoosi ja nyt yritetty etsiä sopivaa lääkettä. Väärin lääkinnän seuraus, että inhoan lääkkeitä.

Vierailija
2/2 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä avaus. Mua lääkittiin 20v. Ihan väärin. Yritin sanoo että bipo. Olin semmoisessa virassa, ettei bipo ole muka mahdollinen. Viimein diagnoosi ja nyt yritetty etsiä sopivaa lääkettä. Väärin lääkinnän seuraus, että inhoan lääkkeitä.

Kyllä. Joutuu kokeilemalla löytämään oikean lääkityksen, mutta jos/kun se löytyy, niin on täysin "normaali" ihminen. Itsellä esim. Cipro nosti painoa 2 kk:ssa 10 kg ja sai pään sekaisemmaksi. Onneksi minulla oli psykka, joka otti palautteen vakavasti ja löytyi Seroquel (nykyään Ketipinor) ja mieliala tasapanottui heti + paino tippui normaaliin.

Olen tosiaan asianajaja ja jos ei olisi oikeaa lääkitystä (kiitos lääkärille) löytynyt, niin sairaseläkkeellä olisi sekopäisenä. Nyt oma toimisto jo vuodesta 2006 ja ilman oireita. Nappi naamaan iltaisin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla